F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Więcej wiadomości

  Archiwum 2013
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Bottas: Williams był zawsze moją jedyną opcją

Fin nie może się już doczekać rozpoczęcia zespołowej współpracy z Felipe Massą.
Nataniel Piórkowski, 4 grudnia 2013, wyświetlenia: 1533<< | lista | T- | T+ | >>
Valtteri Bottas ujawnił, że pomimo dużych przetasowań na rynku kierowców, nigdy nie obawiał się utraty wyścigowego fotela w ekipie Franka Williamsa.

Fin zadebiutował w tym roku w roli pełnoetatowego kierowcy F1 i bardzo szybko został uznany za najlepszego debiutanta, doskonale radząc sobie za sterami wysoce niekonkurencyjnego bolidu FW35. Najlepsze wyniki Bottas odnotował w Kanadzie, gdzie zakwalifikował się do wyścigu na trzecim miejscu i USA, gdy ukończył niedzielną rywalizację na ósmej lokacie.

„Jakoś wiedziałem, że po sezonie ta gra nie dobiegnie końca. Pozostanie z Williamsem było zawsze moją jedyną opcją, więc nigdy nie prowadziłem rozmów i nie rozglądałem się dookoła. Zawsze byłem pewny, że jeśli dam z siebie wszystko, to powinno to wystarczyć bym pozostał. Wspaniale jest teraz żyć ze świadomością, że cała ekipa ufała mi przez wiele lat, najpierw jako kierowcy testowemu, później wyścigowemu i teraz dając mi okazję do kolejnego roku współpracy” – przyznał.

„To budzi we mnie skromność i wdzięczność, ponieważ bez Williamsa nie byłoby mnie w Formule 1, więc liczę, że przed nami rysuje się długa i udana przyszłość. To dla mnie druga rodzina” – dodał.

Bottas nie może się już doczekać współpracy z Felipe Massą, który jego zdaniem pomoże ekipie z Grove dokonać zauważalnych postępów. „Przybycie Felipe na tym etapie jest dla naszego zespołu dobrą rzeczą. Dysponuje dużym doświadczeniem i prawdopodobnie zaszczepi nowe pomysły i spostrzeżenia, które mogą nam pomóc. Felipe był prawie mistrzem świata, przynajmniej przez trzydzieści sekund i wygląda na przyjaznego faceta. Nie mogę się już doczekać współpracy z nim”.

„Spotkałem go przy okazji ogłoszenia składu kierowców przez Williamsa, ale w zimie będziemy mieli dużo czasu by lepiej siebie poznać i wymienić ideami. Nie mam żadnych wątpliwości, że jest szybki, ale natura Formuły 1, a szczególnie natura relacji łączących kolegów z zespołu, bazuje na tym, aby być szybszym od drugiego. Nie zamierzam robić wyjątku od tej reguły! Musimy też jednak blisko współpracować, aby zespół mógł dokonywać postępów” – zakończył.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
05.04.2024  Kierowcy podzieleni w sprawie kary dla Alonso z Melbourne
25.03.2024  Bottas: Mogliśmy zdobyć punkty w Melbourne
29.02.2024  Bottas ukarany reprymendą za incydent z alei serwisowej
01.01.2024  Bottas dostrzega szansę na postępy Stake w sezonie 2024
22.12.2023  Bottas: Perez stracił pewność siebie przy Verstappenie
Tagi:
Bottas V.
Williams
Massa F.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Aeromis, 04.12.2013 20:10[!]
Valtteri jakby ukradkiem i niepostrzeżenie dojechał do końca sezonu. Kiepski bolid nie pozwalał na osiąganie wyników które by w widoczny sposób coś znaczyły. Myślę jednak że warto "zerknąć", na porównanie z Pastorem, trzyletnim kierowcą.
Kwalifikacje - 12 do 7 dla Bottasa
Wyścig 8 - 11 dla Maldonado
(liczone na biegu)

Ponieważ obaj zaliczyli punkty po razie to kolejnym najwyższym miejscem dla tej pary jest 11 Realnie przewaga dla Pastora była jednak nieco większa, Pastor często zdobywał pozycje 11, co Bottasowi udało się tylko raz. Wniosek jak dla mnie z tego jest taki, że Valtteri potwierdził swój potencjał, jest szybki (kwalifikacje), jednak jako debiutant nie potrafił sprostać Pastorowi podczas wyścigu co jest zupełnie normalne dla debiutanta. Ciekaw jestem czy to się potwierdzi i w kolejnym sezonie Pastor będzie dostawał łomot w kwalifikacjach od ... Grosjeana. Myślę, że tak właśnie będzie. Za to Bottas - liczę że będzie jeszcze szybszy i nabierze doświadczenia by optymalizować osiągi podczas wyścigu.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca