F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Newey: Nie wiem co mnie dalej czeka w Formule 1

Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024

Ricciardo: Od początku czułem, że stać mnie na mocny wynik

Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

Więcej wiadomości

  Archiwum 2014
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Di Montezemolo zwiększy swoje zaangażowanie w zespół Ferrari

Włoch chce tym samym pomóc Marco Mattiacciemu odnaleźć się w nowym środowisku.
Mateusz Szymkiewicz, 16 kwietnia 2014, wyświetlenia: 1832<< | lista | T- | T+ | >>
Luca di Montezemolo zapowiada, że zwiększy swoje zaangażowanie w zespół Ferrari, by pomóc odnaleźć się Marco Mattiacciemu w nowym środowisku.

W poniedziałek ogłoszono, iż Stefano Domenicali zrezygnował z pełnienia funkcji szefa zespołu Ferrari, natomiast jako jego następca został wyznaczony Marco Mattiacci, pełniący dotychczas obowiązki prezesa oraz dyrektora włoskiej marki w Ameryce Północnej.

Prezydent Ferrari – Luca di Montezemolo, stwierdził, że Mattiacci jest właściwą osobą na tym stanowisku, a także, iż zwiększy swoje zaangażowanie w zespół, by pomóc mu odnaleźć się w nowym środowisku. „Chcę mu pomóc i mam zamiar to zrobić jak w przeszłości, być bliżej Formuły 1 i poświęcić jej więcej czasu. Pierwszą osobą, która do tej pory była nieusatysfakcjonowana, byłem ja, ale nie ma się czego obawiać, trzymam rękę na pulsie, Mattiacci jest właściwą osobą na tym stanowisku i będziemy znowu wygrywać już niedługo. Zdecydowałem się na młodego menedżera i wierzę w niego, a jako, że jest on z rodziny Ferrari, pozwoliło mi uniknąć objeżdżania całego świata w celu znalezienia pracownika. Musimy patrzeć w przyszłość i zawinąć w tym momencie swoje rękawy, aby wkrótce być znowu konkurencyjni”.

66-latek uważa, że brak odpowiedniej wiedzy technicznej u Mattiacciego nie stanowi żadnego problemu. „Podkreślanie, że Mattiacci nie ma wiedzy technicznej, jest bezużyteczne i niesprawiedliwe. Co więcej, został on wybrany przy pełnym poparciu Marchionne'a [prezesa grupy Fiat]. Mamy mnóstwo utalentowanych ludzi, podobnie jak osób ukierunkowanych pod techniczne aspekty, od których spodziewam się w tym momencie natychmiastowej reakcji”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.12.2023  Montezemolo: W F1 jest zbyt wiele torów ulicznych
03.09.2020  Montezemolo: Vettel przestał czuć się w Ferrari jak w domu
06.05.2020  Autosprint: Montezemolo może kandydować na stanowisko prezesa FIA
05.11.2019  Di Montezemolo: Hamilton dołączył do najlepszych tego sportu
27.03.2019  Montezemolo: Charakter przeszkadzał Alonso w walce o tytuły
Tagi:
di Montezemolo L.
Ferrari
Mattiacci M.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
paymey852, 16.04.2014 16:56[!]
Cytat :
ale nie ma się czego obawiać, trzymam rękę na pulsie

ufff
Cytat :
będziemy znowu wygrywać już niedługo

hip hip hu zara zara :/
Cytat :
pozwoliło mi uniknąć objeżdżania całego świata w celu znalezienia pracownika

no tak przecież to tylko SZEF!!!
Cytat :
Podkreślanie, że Mattiaci nie ma wiedzy technicznej, jest bezużyteczne i niesprawiedliwe

też mi to tutaj tłumaczą ale Ja dalej nie kumam :(
pawel92setter, 16.04.2014 18:03[!]
No! To Ferrari jest uratowane! ;)
jpslotus72, 16.04.2014 19:08[!]
@paymey852
Cytat paymey852 :
Cytat :
Cytat :
Podkreślanie, że Mattiaci nie ma wiedzy technicznej, jest bezużyteczne i niesprawiedliwe


też mi to tutaj tłumaczą ale Ja dalej nie kumam :(
Teraz to ja nie kumam... Przecież to Ty tłumaczyłeś, że szef nie konstruuje bolidów i nie odpowiada bezpośrednio za sprawy czysto techniczne (i dlatego właśnie, Twoim zdaniem, zwolnienie Domenicalego w niczym nie pomoże Ferrari).
Szef nie wykonuje pracy swoich pracowników, nie pracuje na ich stanowiskach (technicznych czy innych). "Maszyną", którą on obsługuje i którą ma kierować, jest właśnie zespół tych ludzi, składających się na całą ekipę. I z tej "maszyny" musi wydobyć cały potencjał. Tak trudno to skumać?

Więc Ferrari idzie trochę śladem McLarena - zwolnienie szefa, z powodu braku wyników w dłuższej perspektywie. A po za tym model kierowania - Dennis = di Montezelmolo ("Szef wszystkich szefów"), Boullier = Mattiaci, bezpośrednio przy "konsoli" zespołu.
MPOWER, 16.04.2014 20:14[!]
No to Kimi ma przerąbane. Luca nie lubi Fina, "kocha" Alonso. Więc wyniku nie trzeba pisać ich rywalizacji, bo wiadomo jak to się skończy.
paymey852, 16.04.2014 21:11[!]
@jpslotus72
Cytat :
Podkreślanie, że Mattiaci nie ma wiedzy technicznej, jest bezużyteczne i niesprawiedliwe

To nie ja zadałem mu pytanie ale, jest ktoś jeszcze kto nie jest przekonany czy problem F14T to sprawy motywacji, charyzmy szefa czy lenistwa zespołu.
To nie dział reklamy że przyjście szefa magicznie motywuje.
Cytat :
Mamy mnóstwo utalentowanych ludzi, podobnie jak osób ukierunkowanych pod techniczne aspekty, od których spodziewam się w tym momencie natychmiastowej reakcji

Ja już to gdzieś słyszałem no ale co tam nowy prezes nowe nadzieje.
Może nie czytałeś ale moim zdaniem wyszło całkiem zabawnie
Cytat Challenger :
Przypomina mi się jak w Fordzie zmienili szefa: Ford dołował ostro ze sprzedażą, więc nowy szef zrobił zebranie managerów i zapytał pierwszego jak u niego w dziale/departamencie. (Wtedy w Fordzie obowiązywała ta głupia zasada że PR jest najważniejszy i nawet jeśli coś się wali to się mówi pięknotki bo inaczej jest się maruda itp) Więc pierwszy manager wstaje i mówi że u niego nie ma problemów wszystko jest piękne, wszyscy się kochają, mają rezultaty, itp itd. Nowy szef zwolnił go z miejsca i zapytał drugiego jak się sprawy mają w jego dziale... No więc ten był inteligenty i powiedział że na ogól jest dobrze ale mają problemy z tym i z tamtym i potrzebują pomocy kogoś z zewnątrz, ze świeżym spojrzeniem... pracę zachował a następni szefowie działów zaczęli uczciwie mówić że nie jest tak różowo i zaczęli diagnozować problemy firmy.

Może z podobnym zjawiskiem mamy do czynienia w Ferrari..


W Ferrari było tak samo pierwszy który udzielił odpowiedzi był Aldo Costa
jpslotus72, 16.04.2014 21:25[!]
@MPOWER
No, nie wiem, czy Luca tak "kocha" Alonso. W zeszłym roku Hiszpan dostał od niego "publiczną reprymendę" za krytykę tempa rozwoju bolidu. Przed tym sezonem di Montezemolo w swojej mowie też przypominał Alonso jego miejsce (ma pamiętać, że w Ferrari najważniejsze jest Ferrari - a nie indywidualne ambicje). Więc może to już tylko "szorstka miłość"...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca