|
|
|
|
|
|
GPM: Martini najszybszy w czwartek w Katarze |
Wyniki czwartkowych treningów GP Masters na torze Losail. |
|
•Marek Roczniak, 27 kwietnia 2006, zmieniony 28.04.2006 10:47, wyświetlenia: 972 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Podczas drugiego dnia treningów Grand Prix Masters na torze Losail w Katarze kierowcy musieli zmagać się z jeszcze wyższą temperaturą, jednak z drugiej strony układ toru był im już nieco lepiej znany, co w połączeniu z poprawą przyczepności (na tor naniesiona została guma z opon) zaowocowało lepszymi czasami.
Tym razem najszybszy okazał się Pierluigi Martini, poprawiając najlepszy czas Nigela Mansella ze środy o blisko dwie sekundy. Dla porównania podczas tegorocznych kwalifikacji MotoGP do wyścigu w Katarze zdobywca pole position, Casey Stoner, uzyskał czas gorszy o blisko osiem sekund.
Mansell musiał zadowolić się drugą pozycją, tracąc blisko 0.8 sekundy do Martiniego, a oprócz niego poniżej jednej sekundy straty do Włocha zmieścili się jeszcze tylko dwaj kierowcy, Eric van de Poele i Christian Danner. Emerson Fittipaldi ponownie wypadł niezbyt rewelacyjnie, plasując się na 13 pozycji ze stratą ponad trzech sekund do Martiniego.
Pierluigi Martini: „Jestem niezwykle zadowolony z ustanowienia dzisiaj najlepszego czasu, ale poczekajmy co przyniesie reszta weekendu. To są niezwykle szybcy kierowcy i wywalczenie pole position podczas jutrzejszych kwalifikacji na pewno nie będzie łatwe. Po raz ostatni ścigałem się na torze Sebring w 2000 roku i tak jak wielu innych uczestników serii GP Masters nie spodziewałem się, że doczekam dnia, kiedy będę mógł znowu ścigać się z dawnymi przyjaciółmi. To prawdziwa przyjemność móc dzielić tor z takimi wielkimi nazwiskami, zwłaszcza w tych wspaniałych samochodach wyścigowych. Te pojazdy są znacznie lepsze w prowadzeniu i zarazem szybsze od ostatniego bolidu F1, jaki przyszło mi prowadzić”.
•Czasy uzyskane podczas czwartkowych treningów GP Masters na torze Losail (5,380 km) | | | | | P. | Nr | Kierowca | Nar. | Zespół | Czas okr. | Okr. | % | Strata | Odstęp | Km/h |
|
1. | 23 | Martini P. | ITA | Team Global | 1:47.549 | 21 | 100.00 | | | 180.085 |
2. | 5 | Mansell N. | GBR | Team Altech | 1:48.343 | 13 | 100.74 | 00.794 | 00.794 | 178.766 |
3. | 35 | Van de Poele E. | BEL | Team Golden People | 1:48.449 | 18 | 100.84 | 00.900 | 00.106 | 178.591 |
4. | 11 | Danner C. | GER | Team LUK Danner | 1:48.452 | 14 | 100.84 | 00.903 | 00.003 | 178.586 |
5. | 2 | Johansson S. | SWE | Team Altech | 1:48.578 | 18 | 100.96 | 01.029 | 00.126 | 178.379 |
6. | 17 | Cheever E. | USA | Team Altech | 1:48.731 | 20 | 101.10 | 01.182 | 00.153 | 178.128 |
7. | 12 | Warwick D. | GBR | Team Lixxus | 1:48.796 | 14 | 101.16 | 01.247 | 00.065 | 178.021 |
8. | 9 | Lammers J. | NED | Team LG | 1:48.869 | 19 | 101.23 | 01.320 | 00.073 | 177.902 |
9. | 6 | Patrese R. | ITA | Team INA | 1:49.005 | 16 | 101.35 | 01.456 | 00.136 | 177.680 |
10. | 14 | Stuck H. | AUT | Team Phantom | 1:49.198 | 13 | 101.53 | 01.649 | 00.193 | 177.366 |
11. | 8 | Salazar E. | CHI | Team Phantom | 1:49.803 | 19 | 102.10 | 02.254 | 00.605 | 176.389 |
12. | 10 | De Cesaris A. | ITA | Team INA | 1:50.220 | 13 | 102.48 | 02.671 | 00.417 | 175.721 |
13. | 7 | Fittipaldi E. | BRA | Team LG | 1:50.611 | 20 | 102.85 | 03.062 | 00.391 | 175.100 |
14. | 27 | Tambay P. | FRA | Team Lixxus | 1:52.330 | 12 | 104.45 | 04.781 | 01.719 | 172.421 |
15. | 4 | Arnoux R. | FRA | Team Golden People | 1:54.713 | 7 | 106.66 | 07.164 | 02.383 | 168.839 |
| |
|
|
Źródło: GPMasters.com
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|