F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Więcej wiadomości

  Archiwum 2015
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Renault przejmie Lotusa podczas GP Węgier?

Takie doniesienia zaserwował fiński magazyn Turun Sanomat.
Paweł Zając, 13 lipca 2015, wyświetlenia: 2148<< | lista | T- | T+ | >>

Fiński magazyn Turun Sanomat donosi, że podczas Grand Prix Węgier może dojść do przejęcie zespołu Lotus przez Renault. Plotki na temat ewentualnego powrotu Francuzów z fabryczną ekipą nie ustają i według Finów w końcu dojdzie do transakcji.

Na padoku w Budapeszcie ma pojawić się Gerard Lopez, który w tym roku dość rzadko doglądał swojej ekipy bezpośrednio na torze. Właściciel Lotusa ma podobno spotkać się z prezesem Renault, Carlosem Ghosnem, by sfinalizować umowę. W przypadku dopięcia wszystkiego na ostatni guzik wszystkie długi zespołu z Enstone miałyby zostać przeniesione na nowego właściciela, a sytuacja finansowa ekipy w końcu by się ustabilizowała.

Według Turun Sanomat szefem ekipy w tym przypadku chciałby zostać Cyril Abiteboul, choć rzekomo w centrali nie cieszy się on zaufaniem w tej materii z powodu niewielkiego doświadczenia i do roli lidera kolejnego fabrycznego ataku Renault na Formułę 1 typuje się Alaina Prosta.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.04.2024  Autosport: Renault rozważa sprzedaż zespołu Alpine
21.03.2024  Jordan: Renault mogło już zadecydować o wycofaniu się z F1
07.03.2024  Famin: Wiemy, że nasza obecna forma jest nieackeptowalna
19.01.2024  Famin: Renault pozostaje gotowe na wznowienie rozmów z Andrettim
11.01.2024  Szafnauer: Zespoły złamały dżentelmeńską umowę
Tagi:
Lotus
Lopez G.
Renault

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
kabans, 14.07.2015 00:24[!]
wolałem opcje toro rosso
piotr_del_grey, 14.07.2015 00:27[!]
Zdecydowanie STR. Przynajmniej nie trzeba by było zmieniać z powrotem silnika.
kusza, 14.07.2015 00:36[!]
Prost? Przeciez Prostowi juz raz nie poszlo.
Aeromis, 14.07.2015 01:55[!]
Bez różnicy czy wykończą STR czy "Lotusa" pod którego się podszywano, obie frakcje są nie warte bycia w F1. Akceptuję obecnego Lotusa tylko jako Renault (a więc w tym sezonie nie akceptuję), byłem w stanie zaakceptować "Caterhama" jako twór podszywający się pod legendę Lotusa który finalnie oczywiście nie wypalił. Zarówno obecny Lotus jak i STR są niepotrzebne. Lotus powinien zmienić nazwę a STR zostać zasłużenie zdegradowane do GP2/F2 (?).
pawlos, 14.07.2015 08:16[!]
Wydaje się, że STR mogłoby być lepszą opcją. Ale, w przypadku przejęcia Lotusa Renault będzie miało możliwość zdobycia pewnej wiedzy na temat silnika Mercedesa, więc może o to chodzi. Jeśli przejmą w trakcie sezonu to będziemy mieli Renault - Lotus - Mercedes? Tak jak kiedyś BMW - Sauber - Ferrari? :))
rno2, 14.07.2015 09:06[!]
Szkoda by było żeby Lotus przeszedł znowu na te padaczkowate silniki Renault...

@Aeromis Czemu STR miałoby być zdegradowane do GP2? Są pełnoprawnym konstruktorem, wszystko jest zgodne z obecnymi przepisami. Poza tym weź pod uwagę, że taki zespół to też kilkaset miejsc pracy....
Grekyy, 14.07.2015 09:29[!]
STR w ostatnich latach potrafił w ładnym stylu wjechać w punkty dając pole do popisu młodym kierowcom. Nie widzę powodu żeby ten zesół degradować. Obecny Lotus to już w ogóle doświadczona ekipa, która pod różnymi nazwami walczyła o najwyższe miejsca (z powodzeniem), więc nie wiem co to za brednie.

Środek stawki też jest ważny, chyba że ktoś chce oglądać tylko kilka bolidów na gridzie. Byłoby dobrze gdyby było więcej takich STR'ów czy ekip z Enstone zamiast ledwo funkcjonujących ekipnz ogona, które w ogóle nie potrafią nawiązać walki.
rno2, 14.07.2015 11:39[!]
@Grekyy Zawsze ktoś musi tworzyć czoło, środek i ogon stawki :-)
W latach 2010-2012 były 3 najsłabsze ekipy, ale przynajmniej mogły walczyć między sobą. Obecnie Marussia jedzie swój wyścig. Oby w przyszłym roku Haas był dla nich godnym rywalem :-)
LH44fan, 15.07.2015 13:35[!]
Tak źle życzysz Haasowi? Wiesz, ze na tym forum nie można złorzeczyć?

Aeromis najpierw ochłoń a potem pisz komentarze. Może od razu wszystkich wywalić albo zdegradować do GP2?
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca