F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

05.05.2024

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Newey: Nie wiem co mnie dalej czeka w Formule 1

Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024

Ricciardo: Od początku czułem, że stać mnie na mocny wynik

Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

03.05.2024

GP Miami: wyniki kwalifikacji do sprintu

Max Verstappen wygrywa kwalifikacje do sprintu w Miami

Verstappen najszybszy w treningu mimo problemów

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2015
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Marko: Verstappen i Sainz przekroczyli nasze oczekiwania

Konsultant Red Bulla chwali tegoroczny sezon w wykonaniu kierowców Toro Rosso.
Nataniel Piórkowski, 3 grudnia 2015, wyświetlenia: 1213<< | lista | T- | T+ | >>

Konsultant do spraw sportów motorowych Red Bulla – Helmut Marko, pochwalił tegoroczny sezon w wykonaniu Maxa Verstappen i Carlos Sainz Jr.

Startując w GP Australii w wieku 17 lat, Verstappen stał się najmłodszym w historii kierowcą Formuły 1. Holender zakończył przekonujący sezon z dorobkiem 48 punktów i dwunastym miejscem w klasyfikacji kierowców, podczas gdy Sainz zapewnił Toro Rosso kolejnych 18 "oczek".

Zdaniem Marko duet juniorów stajni z Faenzy przekroczył wiązane z nim oczekiwania.

„Przekroczyli nasze oczekiwania. Jesteśmy z nich bardzo zadowoleni. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że obaj prezentują trend wznoszący, zarówno jeśli chodzi o tempo w kwalifikacjach jak i wyścigach” – powiedział Marko w rozmowie z portalem GPUpdate.net.

Przez cały sezon Verstappen oraz Sainz mierzyli się z wieloma problemami technicznymi, związanymi z silnikiem Renault i niską niezawodnością całego pakietu bolidu STR10. Konsultant Red Bulla chwali jednak dojrzałość, z jaką jego kierowcy podchodzili do wszelkich awarii.

„Obaj mieli sporo problemów technicznych. Carlos zmagał się z nimi nieco częściej. Ogólnie jednak są na tym samym poziomie i dokonali takich samych postępów. Jeśli od strony technicznej coś szło nie tak, a często tak było, to radzili z tym sobie jak prawdziwi profesjonaliści” – akcentował Austriak.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.07.2023  AlphaTauri nie wróci do nazwy Toro Rosso
18.02.2021  Perez może przetestować Toro Rosso z 2018 roku na Silverstone
30.12.2019  Kwiat: To był jeden z moich najlepszych sezonów w Formule 1
05.12.2019  GPToday.net: Gazprom rozważa zaangażowanie w Formułę 1
30.11.2019  FIA potwierdziła zmianę nazwy Toro Rosso
Tagi:
Toro Rosso
Red Bull
Verstappen M.
Sainz C.
Marko H.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Aeromis, 03.12.2015 11:03[!]
Albo niespotykane, niebotyczne szczęście w doborze kierowców, albo po prostu bolid STR był bardzo mocny, co jest rozwiązaniem bardzo prostym i potwierdza go fakt, że wielokrotnie obaj kierowcy STR walczyli z powodzeniem lub byli tuz za RBR. Nie zgodzę się więc z drugą częścią zdania:
Cytat :
Przez cały sezon Verstappen oraz Sainz mierzyli się z wieloma problemami technicznymi, związanymi z silnikiem Renault i niską niezawodnością całego pakietu bolidu STR10
bo choć nie raz pakiet zwiódł, to innym razem był mocny.
rno2, 03.12.2015 11:08[!]
Też jestem mile zaskoczony osiągami młodzików.
Ale to pokazuje, że niestety obecna F1 stała się chyba zbyt łatwa. Ogólnie F1 jako królowa motorsportów powinna być 2 kroki przed innymi seriami, tak żeby nawet kierowca z GP2 lub FR 3.5 był w szoku przesiadając się do bolidu F1. Niestety obecna generacja bolidów w połączeniu z obecnymi oponami oraz ograniczeniami z paliwem powoduje, że różnica w stosunku do juniorskich serii to nieco większe prędkości, lepsze hamulce i sporo pracy na kierownicy. Prędkości w zakrętach są takie same, a nawet mniejsze (przez opony Pirelli).
Oby te zmiany na sezon 2017 faktycznie spowodowały, że dla debiutantów w F1 to będzie duży krok na przód, a nie jak obecnie mały kroczek...
exxxile, 03.12.2015 12:52[!]
@rno2
F1 zacząłem śledzić pod koniec lat 90., a byłem wtedy dzieciakiem i mogę wielu rzeczy nie pamiętać... Ale wydaje mi się, że już wtedy było tak, że niektórzy jak typowi rzemieślnicy musieli się sporo uczyć albo szybko odpadali, a inni wchodzili do F1 i od razu potrafili błyszczeć. Jeżeli ktoś ma talent to szybko się przystosuje.
Niestety również nie miałem okazji jeździć bolidem F1 A.D. 2015 i bolidem F1 A.D. 2005 żeby przekonać się co do trudności w prowadzeniu, ale z tego co kojarzę, to teoretycznie kolejne zmiany regulaminowe miały na celu raczej utrudniać prowadzenie (że wspomnę ban na TC, ograniczenie bajerów aero, charakterystykę silnika V6 czy ilość przycisków i pokręteł, o których kierowca musi pamiętać w czasie jazdy).
A historia pamięta też kierowców "z dawnych czasów", którzy wsiadali do bolidu F1 i z miejsca konkurowali z najlepszymi. Andretti, Reutemann, Villeneuve, albo taki facio jak Giancarlo Baghetti.
Kolejny wydumany problem z serii "kiedyś było lepiej".
Saruto, 03.12.2015 13:04[!]
Bolid to jedno, ale to najmocniejszy duet w historii STR. Zobaczymy jak dalej potoczy się ich kariera.
rno2, 03.12.2015 13:12[!]
@exxxile Tyle, że teraz praktycznie każdy debiutant od samego początku sobie nieźle radzi. Rossi zadebiutował w Singapurze i z miejsca był w stanie osiągać porównywalne wyniki do Stevensa. Wcześniej Kwiat po awansie prosto z GP3 wcale nie był gorszy od Vergne'a w STR.
Po prostu wydaje mi się, że różnica pomiędzy F1 i resztą jest zbyt mała...
Maciek znafca, 03.12.2015 19:16[!]
I tak któregoś z nich zmarnują, tak jak ma to w zwyczaju program Red Bulla. Zmarnowali talent Jaime i JEVa, zobaczymy kto następny.

Cytat :
Kwiat po awansie prosto z GP3 wcale nie był gorszy od Vergne'a w STR.

Wcale, wcale...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca