F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Więcej wiadomości

  Archiwum 2015
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Ghosn: Powrót do konkurencyjnej formy zajmie Renault trzy lata

Francuz podkreśla również, jak mocno reprezentowana przez niego marka jest związana z F1.
Nataniel Piórkowski, 5 grudnia 2015, wyświetlenia: 1808<< | lista | T- | T+ | >>


Dyrektor wykonawczy Renault – Carlos Ghosn oczekuje, że za około trzy lata jego fabryczna stajnia Formuły 1 powróci do konkurencyjnej formy i walki w ścisłej czołówce.

W czwartek wieczorem francuska firma zakończyła okres kilkutygodniowych spekulacji ogłaszając, że przejmuje pakiet większościowych udziałów w Lotusie, aby w przyszłym roku powrócić do sportu ze swoim własnym, fabrycznym teamem. Ghosn powtarza jednak, że jego koncern wykazuje realne podejście do czekającego na niego wyzwania i koncentruje się na realizacji długoterminowej strategii.

„Biorąc pod uwagę to, jak bardzo zmotywowane są nasze zespoły, to sądzę, że powrót do konkurencyjnej formy zajmie nam trzy lata. Nawiasem mówiąc będziemy nadal rozwijać naszą rolę dostawcy jednostek napędowych, przy czym będzie się to działo zgodnie z interesem naszego własnego zespołu. Szczególnie mówimy o tym w kontekście Red Bulla” – zaznaczył prezes Renault-Nissan Alliance.

Dyrektor wykonawczy francuskiej marki zaznaczył, że opcja kontynuowania rywalizacji w sporcie wyłącznie jako dostawca jednostek napędowych byłaby obecnie pozbawiona sensu.

„Bycie dostawcą silników nie pozwala na osiąganie wystarczających zwrotów z inwestycji. Dystrybucja zysków z praw telewizyjnych jest obecnie dużo korzystniejsza niż miało to miejsce w 2009 roku. Myśleliśmy także o całej historii Renault. Nasza marka jest związana z Formułą 1 od czterdziestu lat. Jesteśmy drugim konstruktorem pod względem zwycięstw i tytułów zdobytych w Formule 1, znajdując się za Ferrari i przed Mercedesem” – podkreślał główny decydent Grupy Renault.

„W Renault jesteśmy przywiązani do tej rywalizacji. Mogę także śmiało powiedzieć, jak ludzie ze świata Formuły 1 są przywiązani do Renault. Chodzi o przedstawicieli FIA, FOM lub nawet konkurencyjnych zespołów” – przekonywał Ghosn w wywiadzie z wydawaną w kraju nad Sekwaną gazetą Le Figaro.

Francuz po raz kolejny zapewnił również, że więcej szczegółów dotyczących programu Renault w F1 zostanie ujawnionych w styczniu. „Musicie poczekać jeszcze kilka tygodni. W styczniu 2016 roku powiemy wam o organizacji, naszych celach, kierowcach, strategii i partnerach”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.04.2024  Autosport: Renault rozważa sprzedaż zespołu Alpine
21.03.2024  Jordan: Renault mogło już zadecydować o wycofaniu się z F1
07.03.2024  Famin: Wiemy, że nasza obecna forma jest nieackeptowalna
19.01.2024  Famin: Renault pozostaje gotowe na wznowienie rozmów z Andrettim
11.01.2024  Szafnauer: Zespoły złamały dżentelmeńską umowę
Tagi:
Renault
Lotus

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
ICEman, 05.12.2015 16:33[!]
3 LATAAAAAAAAAAAAAA, Honda podobna polityka.
enstone, 05.12.2015 20:46[!]
Cytat :
Nawiasem mówiąc będziemy nadal rozwijać naszą rolę dostawcy jednostek napędowych, przy czym będzie się to działo zgodnie z interesem naszego własnego zespołu. Szczególnie mówimy o tym w kontekście Red Bulla”

I co RBR dalej sądzi, że ich silniki będą w identycznej specyfikacji co w Enstone.? :D
Adakar, 05.12.2015 23:20[!]
@ICEman
-> patrz Mercedes od czasu przejecia BrawnGP.
To jest realny czas aby wprowadzic OD ZERA poprawki i swoje pomysly na kazdej plaszczyznie dzialania tak zlozonej struktury jaka jest zespol F1.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca