|
|
|
|
|
|
Grand Prix Kanady - wyścig - MF1 Racing |
"Było to bardzo rozczarowujące popołudnie, bez dwóch zdań". |
|
•Spider & Maraz, 26 czerwca 2006, zmieniony 26.06.2006 12:36, wyświetlenia: 955 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Tiago Monteiro (czternasta pozycja):
„Przede wszystkim muszę przeprosić zespół za błąd, jaki popełniłem na początku wyścigu. Jechałem po wewnętrznej, brudnej części toru i zablokowałem moje tylne koła. W wyniku tego straciłem kontrolę na samochodem i uderzyłem w bolid mojego partnera. Jestem z tego powodu bardzo zmartwiony i żałuję tego. Po tym zdarzeniu wymieniliśmy w samochodzie co się tylko dało – oczywiście nie był już w najlepszym stanie – i dowieźliśmy do mety czternaste miejsce. Podjęliśmy wielkie ryzyko ze strategią – Christijan jechał na inną strategię niż ja – i chociaż moja nie opłaciła się, to musieliśmy ją wypróbować. Nasze miękkie opony nie pasowały idealnie do warunków panujących na torze i to był naprawdę ciężki wyścig. Było mnóstwo kawałków gumy w zakrętach i samochód był trudny w prowadzeniu. Ale zdołaliśmy dojechać do mety i jest to tak naprawdę jedyna pozytywna rzecz, jaką wynieśliśmy z dzisiejszego wyścigu. Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu na Indy uda nam się osiągnąć chociaż skrawek sukcesu z zeszłego roku”.
Christijan Albers (nie ukończył, kolizja):
„Szkoda, że odpadłem tak wcześnie, ponieważ wydaje mi się, że nasze tempo mogło być dzisiaj bardzo dobre – lepsze niż podczas kwalifikacji, to jest pewne. Miałem w miarę udany start i byłem w stanie zyskać kilka pozycji. Wyprzedziłem Montagny'ego i Monteiro po kilku pierwszych zakrętach, a następnie walczyłem z Sato, a kiedy dojechałem do zakrętu nr 10, nie wiedziałem co się stało. Poczułem tylko uderzenie z tyłu, wpadłem w poślizg i wtedy zobaczyłem, że to był Tiago. Nasze koła zakleszczyły się i dla mnie to był koniec wyścigu, po prawa strona mojego bolidu uległa zniszczeniu. Co się stało to się nie odstanie, więc najlepiej jak najszybciej o tym zapomnieć”.
Colin Kolles (dyrektor zarządzający):
„To nie był zbyt przyjemny wyścig dla nas, ponieważ tak naprawdę zakończył się już na pierwszym okrążeniu. Tak więc niestety musieliśmy jakoś znieść resztę wyścigu i zadbać o to, aby chociaż jeden bolid dojechał do mety. Z tego co się orientujemy, kolizja na pierwszym okrążeniu była zwykłym incydentem wyścigowym i przeszliśmy już nad nią do porządku dziennego. Teraz musimy skoncentrować się na wykonaniu lepszej pracy w Indianapolis”.
James Key (dyrektor techniczny):
„Było to bardzo rozczarowujące popołudnie, bez dwóch zdań. Mieliśmy niefortunną kolizję tuż po rozpoczęciu wyścigu, która nie pozwoliła nam na pokazanie pełnego potencjału i wywalczenie lepszej pozycji, ponieważ samochód Tiago był uszkodzony i w rezultacie stracił przyczepność. Zdecydowaliśmy się na długi przejazd, aby skorzystać z wizyt samochodu bezpieczeństwa lub poprawiających się warunków na torze, ale strata od razu jednego okrążenia do lidera uczyniła to niemożliwym. Musimy wyjaśnić kilka kwestii przed wyścigiem w Indianapolis, ponieważ tego typu incydenty raczej nam nie ułatwiają życia”.
Źródło: MidlandF1.com
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|