F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Więcej wiadomości

  Archiwum 2006
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Grand Prix Kanady - wyścig - MF1 Racing

"Było to bardzo rozczarowujące popołudnie, bez dwóch zdań".
Spider & Maraz, 26 czerwca 2006, zmieniony 26.06.2006 12:36, wyświetlenia: 955<< | lista | T- | T+ | >>
Tiago Monteiro (czternasta pozycja):
„Przede wszystkim muszę przeprosić zespół za błąd, jaki popełniłem na początku wyścigu. Jechałem po wewnętrznej, brudnej części toru i zablokowałem moje tylne koła. W wyniku tego straciłem kontrolę na samochodem i uderzyłem w bolid mojego partnera. Jestem z tego powodu bardzo zmartwiony i żałuję tego. Po tym zdarzeniu wymieniliśmy w samochodzie co się tylko dało – oczywiście nie był już w najlepszym stanie – i dowieźliśmy do mety czternaste miejsce. Podjęliśmy wielkie ryzyko ze strategią – Christijan jechał na inną strategię niż ja – i chociaż moja nie opłaciła się, to musieliśmy ją wypróbować. Nasze miękkie opony nie pasowały idealnie do warunków panujących na torze i to był naprawdę ciężki wyścig. Było mnóstwo kawałków gumy w zakrętach i samochód był trudny w prowadzeniu. Ale zdołaliśmy dojechać do mety i jest to tak naprawdę jedyna pozytywna rzecz, jaką wynieśliśmy z dzisiejszego wyścigu. Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu na Indy uda nam się osiągnąć chociaż skrawek sukcesu z zeszłego roku”.

Christijan Albers (nie ukończył, kolizja):
„Szkoda, że odpadłem tak wcześnie, ponieważ wydaje mi się, że nasze tempo mogło być dzisiaj bardzo dobre – lepsze niż podczas kwalifikacji, to jest pewne. Miałem w miarę udany start i byłem w stanie zyskać kilka pozycji. Wyprzedziłem Montagny'ego i Monteiro po kilku pierwszych zakrętach, a następnie walczyłem z Sato, a kiedy dojechałem do zakrętu nr 10, nie wiedziałem co się stało. Poczułem tylko uderzenie z tyłu, wpadłem w poślizg i wtedy zobaczyłem, że to był Tiago. Nasze koła zakleszczyły się i dla mnie to był koniec wyścigu, po prawa strona mojego bolidu uległa zniszczeniu. Co się stało to się nie odstanie, więc najlepiej jak najszybciej o tym zapomnieć”.

Colin Kolles (dyrektor zarządzający):
„To nie był zbyt przyjemny wyścig dla nas, ponieważ tak naprawdę zakończył się już na pierwszym okrążeniu. Tak więc niestety musieliśmy jakoś znieść resztę wyścigu i zadbać o to, aby chociaż jeden bolid dojechał do mety. Z tego co się orientujemy, kolizja na pierwszym okrążeniu była zwykłym incydentem wyścigowym i przeszliśmy już nad nią do porządku dziennego. Teraz musimy skoncentrować się na wykonaniu lepszej pracy w Indianapolis”.

James Key (dyrektor techniczny):
„Było to bardzo rozczarowujące popołudnie, bez dwóch zdań. Mieliśmy niefortunną kolizję tuż po rozpoczęciu wyścigu, która nie pozwoliła nam na pokazanie pełnego potencjału i wywalczenie lepszej pozycji, ponieważ samochód Tiago był uszkodzony i w rezultacie stracił przyczepność. Zdecydowaliśmy się na długi przejazd, aby skorzystać z wizyt samochodu bezpieczeństwa lub poprawiających się warunków na torze, ale strata od razu jednego okrążenia do lidera uczyniła to niemożliwym. Musimy wyjaśnić kilka kwestii przed wyścigiem w Indianapolis, ponieważ tego typu incydenty raczej nam nie ułatwiają życia”.

Źródło: MidlandF1.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
05.03.2009  Spyker zamieszany w przejęcie zespołu Hondy?
12.06.2008  Van der Garde pozywa Force India na 2 miliony dolarów
30.04.2008  Teixeira nie jest już zainteresowany kupnem zespołu F1
23.02.2008  Formuła Jeden mogła wykończyć Spykera
04.01.2008  Litewski bank ratuje firmę Spyker
Tagi:
Spyker
Monteiro T.
Albers C.
Kolles C.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca