F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Magnussen przeciwny wprowadzaniu do F1 systemu "tarczy"

Rozwiązanie ma na celu poprawić bezpieczeństwo kierowcy w kokpicie bolidu.
Nataniel Piórkowski, 27 kwietnia 2017, wyświetlenia: 958<< | lista | T- | T+ | >>


Kevin Magnussen sprzeciwił się planom wprowadzenia do Formuły 1 od sezonu 2018 systemu "tarczy", którego celem ma być zwiększenie bezpieczeństwa w obszarze kokpitu bolidu.

Po wtorkowym posiedzeniu Grupy Strategicznej ogłosiła, że "tarcza" zastąpiła system halo, jako preferowane rozwiązanie przygotowywane do wdrożenia przed startem kolejnych mistrzostw świata. W tym sezonie kierowcy i zespoły mają otrzymać okazję sprawdzenia projektu na torach wyścigowych.

Magnussen przekonuje jednak, iż nie jest zwolennikiem wyposażania bolidów Grand Prix w taki system ochronny. „Widzieliśmy kilka rysunków. Nie jestem za tym, by wprowadzać taki system. Nie uważam, byśmy potrzebowali czegoś takiego. To tylko utrudni nam pracę, zwłaszcza w deszczowych warunkach. Nawet bez osłony w trakcie deszczu trudno jest nam cokolwiek dostrzec. Jestem przekonany, że z tarczą będzie to niemożliwe, a jazda po mokrym torze stanie się bardziej niebezpieczna”.

Sergio Perez zwracał uwagę na lepszą estetykę projektu "tarczy". „Wygląda lepiej. Jeśli chodzi o bezpieczeństwo, to prawdopodobnie nie zapewnia ochrony na poziomie zbliżonym do halo, ale sądzę, że FIA może jeszcze w tym zakresie dokonać dużych postępów. Teraz wszystko zależy od rozwoju”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
27.04.2024  Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie
05.04.2024  Kierowcy podzieleni w sprawie kary dla Alonso z Melbourne
14.03.2024  Hulkenberg: Odwdzięczę się Magnussenowi przy następnej okazji
28.11.2023  Magnussen: Nie zamierzam krytykować Haasa
26.10.2023  Steiner: Idziemy w dobrym kierunku
Tagi:
Magnussen K.
Perez S.
FIA
F1 ogólnie

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca