F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Perez: Konkurencyjni producenci silników odrobili straty do Mercedesa

Z opinią Meksykanina nie zgadza się Max Verstappen z Red Bulla.
Nataniel Piórkowski, 27 kwietnia 2017, wyświetlenia: 1959<< | lista | T- | T+ | >>


Zdaniem Sergio Perez z Force India, Mercedes nie dysponuje już przewagą nad jednostkami napędowymi dwóch konkurencyjnych producentów: Ferrari i Renault.

W 2014 roku Mercedes osiągnął znaczną przewagę nad rywalami przygotowując najbardziej konkurencyjną i niezawodną jednostkę napędową. Od tego czasu rywale niemieckiego koncernu stopniowo odrabiali straty, by – zdaniem Pereza – zamknąć różnicę w trakcie przygotowań do sezonu 2017.

„Zdecydowanie uważam, że Ferrari znajduje się na tym samym poziomie co Mercedes. Bardzo blisko jest również Renault. W praktyce jedynym producentem, nad którym mamy obecnie przewagę, jest Honda”.

W poprzednich sezonach Force India znajdowało się w komfortowej sytuacji ze względu na przewagę mocy, jaką zapewniały silniki Mercedesa. W tym sezonie, ze względu na większe prędkości pokonywania zakrętów oraz wyższe opory, osiągi jednostki napędowej odgrywają jeszcze istotniejsze znaczenie.

„W tym roku, z tymi bolidami, silniki są dużo ważniejsze niż w poprzednich latach. Wtedy czas spędzany z w pełni otwartą przepustnicą był dużo mniejszy, ilość odzyskiwanej energii także była dużo mniejsza. Bez cienia wątpliwości zarówno w Ferrari jak i w Renault dokonano olbrzymich postępów dążąc do doścignięcia Mercedesa” – tłumaczył kierowca z Guadalajary.

Verstappen: Wciąż odczuwamy deficyt na prostych

Zapytany o opinię Pereza, Max Verstappen z Red Bulla stwierdził, iż nie jest pewny, czy Renault znajduje się na poziomie liderów. „Wciąż odczuwamy deficyt mocy na prostych. Dodatkowo nie mamy takiego samego poziomu docisku, więc nie możemy nadrobić straconego czasu pokonując zakręty”.

„Mercedes dysponuje trybem, w którym może podkręcić osiągi silnika. W wyścigu nie mogą z niego korzystać, bo nie da się sprawić, by silnik pracował tak przez całą rywalizację. To dlatego w niedzielę różnice nie są już tak duże. Z naszej perspektywy sytuacja nie ulega jednak zbyt wielkim zmianom. Nie mamy podobnego trybu pracy jednostki napędowej [na kwalifikacje]” – wyjaśniał.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.05.2024  Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami
24.04.2024  Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku
21.04.2024  Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami
20.04.2024  Hamilton: Wiatr przyczyną odpadnięcia w Q1
19.04.2024  Hamilton: Bolid ożył w deszczowych warunkach
Tagi:
Mercedes
Perez S.
Ferrari
Renault
Honda

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
piwo, 27.04.2017 17:18[!]
ach ten magiczny tryb spalania oleju jako paliwa
dan193t, 27.04.2017 17:40[!]
Musi cos w tym być. Jeśli nie chodziloby o olej to w czym problem by w wyścigu w razie potrzeby wcisnąć guzik i skorzystać z mocy kwalifikacyjnej na jednym czy dwóch kółkach. No a jeśli spala się wtedy olej to jasnym jest, że nie można go odpalić w wyścigu, bo nie będzie czym smarować silnika. Przy obecnym limicie wagi z którym Mercedes trochę się zmaga nie ma też możliwości zatankowaniu nadmiaru oleju.
mariusz0608, 27.04.2017 23:08[!]
Perez zdaje się wyraża opinię o silniku dostawcy z poziomu możliwości reszty pakietu aut FI.
No zdaje się, jakby FI dostarczono agregat o mocy 1200 KM, dostępnej na wyścig, to i tak mieliby problem walczyć o pudło.
Między SF, a Mercedesem różnica jest wyłącznie w zarządzaniu oponami, którą lepiej wykorzystuje Ferrari, a srebrni mają dalej z tym kłopoty.
Cała tajemnica.
Silnik Merca dalej jest najlepszy.
Przy optymalnym wykorzystaniu/zarządzaniu oponami mają 0,4 - 0,5 s. przewagi na kółku w wyścigu.
marios76, 28.04.2017 07:07[!]
No nie wierzę, Ferrari jest bardzo blisko, Renault odstaje, a Honda powinna jeździć w GP 2 z tą mocą, a z niezawodnością i tam sięnie nadaje .
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca