no to znamy skład Renoult na 2018 rok :D
@Sasilton
Alonso i Kubica? ;)
@TAFiT Hulk ma kontrakt do końca 2018 ;)
Ciekawe czy byłby zadowolony, mając za partnera Kubicę :)
Słyszałem że Kubica w Renault od połowy sezonu?
@Saruto
A nie do końca 2019?
Wcale to nie takie dobre dla Hulka. Będzie to oznaczało że stanie w kolejce po pracę. Alonso i Kubica w Renault to idealna para. Kubica uwielbia mieć wkład w rozwój bolidu, a Alonso już nie za bardzo. Jeśli Renault myśli o byciu w czubie- tylko ten duet może mu to dać. Żaden inny.
Hulk + ALO = dwóch obecnie moich ulubionych (z trzech) kierowców w jednym zespole
Hulk + KUB = jak wyżej, tyle że wówczas grono ulubionych powiększyłoby się do czterech
RIC pewnie i tak zostanie w RBR, choć kto wie... może w końcu Ferrari.... ekhm (sic, ani słowa o Raikkonenie).
Pytanie zasadnicze - po co ALO miałby się przenosić do Renault. Mają odstający od reszty silnik (nie licząc tych z drugiej ligi) i aero wyraźnie odstające od RBR. Super byłoby zobaczyć go z Hulkenbergiem w jednym zespole ale jego przenosiny do Renault niby co miałyby zmienić? Fernando być może i jest w stanie sobie odpuścić walkę o tytuł i ścigać się dla satysfakcji, jednak jego forma wydaje mi się zbyt wysoka a latka zbyt zacne na taki scenariusz.
rno2, 09.06.2017 14:19 | | |
@Sgt Pepper
Wątpię w zwolnienie Hulkenberga. Akurat on wykonuje bardzo dobrą robotę w Renault i przede wszystkim ma kontrakt na kolejne lata.
Palmer wyleci, a na jego miejsce wejdzie ALO, ewentualnie KUB.
Nie wydaje mi się, żeby Renault postawiło na skład ALO-KUB.
@Aeromis
Co dadzą Alonso przenosiny do Renault?
Bolid zdolny do punktowania oraz solidne podstawy do włączenia się do walki o tytuły za 2-3 lata.
W McLarenie obecnie sztuką jest w ogóle dojechać do mety.
@rno2
Cytat : Bolid zdolny do punktowania oraz solidne podstawy do włączenia się do walki o tytuły za 2-3 lata. Czyli mniej więcej to samo po co szedł przenosząc się do McLarena. Stąd moje argumenty o jego formie i wieku co niekoniecznie pasuje do scenariusza z Renault. Ja sobie jak najbardziej życzę takiego składu, ale wielce powątpiewam w jego logikę.
rno2, 09.06.2017 14:38 | | |
@Aeromis
Tyle, że do McLarena Alonso szedł w ciemno. Współpraca z Hondą wisi na włosku, a powrót do silników Mercedesa oznacza koniec aspiracji do tytułów mistrzowskich (przynajmniej dopóki Mercedes będzie istniał jako zespół).
Renault ma zaległości z bolidem, ale sam silnik nie jest zły, no i jest kasa na rozwój.
@rno2
Silnik który od kilku lat nie pozwolił na choćby cień szansy na walkę o tytuł to tez nie jest rekomendacja, reszta sytuacji wcale nie jest lepsza niż gdy przechodził do McLarena (tam tez kasa jest). Stąd uważam za logiczne że będzie się tego wystrzegać, chyba że jak wspomniałem postanowi ścigać się już tylko dla satysfakcji.
@krzychol2000
Brzmi jak masterplan BMW...
rno2, 09.06.2017 14:51 | | |
@Aeromis
Jeśli silnik Renault nie jest dobrą rekomendacją, to nie wiem co powiedzieć o silniku Hondy... :-)
@rno2
To samo - oba identycznie nie nadają się do walki o tytuły, a to że któryś z nich jest lepszy a któryś gorszy nic nie wnosi.
Jeśli Renault chce ściągnąć Alonso, to musi pokazać mu skuteczność we wszystkim co robi. Inaczej niż w McLarenia. Chłop ze swoimi doświadczeniami prawdopodobnie największy nacisk położy na rozwój silnika. Jeśli Renault udowodni mu, że ich zupełnie nowy silnik 2017-2020 redukuje straty w br. by zgodnie z planem dogonić Mercedesa w przyszłym sezonie, to będzie ich.
@krzychol2000 Ostatnio byłem u wróżki i powiedziała mi, że będę żył aż do śmierci. Tyle jest warte przepowiadanie przyszłości.
PS. Oczywiście nie byłem u wróżki.
---, 09.06.2017 17:47 | | |
@bartoszcze
Śmiechem, żartem, ale masterplan BMW miał szanse wypalić gdyby nie zmiana przepisów przed 2009. Ze zdobyciem mistrzowskiego dubletu już za trzy lata bym się wstrzymał, ale do tego czasu niemal napewno znacznie się poprawią. Musiałaby się tu zdarzyć katastrofa typu właśnie coś á la przewrócenie stawki do góry nogami z '09.
|