Ale kombinują... Rozwiązanie jest jedno, zostawić otwarte albo zamknąć całkowicie, a nie żadne półśrodki. Mam tylko nadzieję że porzucą to tak jak te halo prędzej czy później.
---, 08.07.2017 12:54 | | |
@TommyYse
Amen. Nic dodać nic ująć, podpisuję się rękami i nogami pod Twoim postem.
Nie wygląda to źle, tylko że z takim czymś możemy zapomnieć o deszczowych wyścigach.
Nawet w zwykłym wyścigu będą problemy, bo guma będzie się przyklejać.
Będą musiały być wprowadzone 2 pitstopy i koleś od czyszczenia szyby.
Jeszcze wycieraczek i spryskiwaczy brakuje...
@TommyYse
Również się pod tym podpisuje - swoją drogą jeśli to wprowadzą, to ciekawe jak wyjdą kierowcy z takich samochodów
@TommyYse
Od samego początku gdy objawiła się koncepcja Halo tak uważałem, choć też co warte uwagi - tarcza jest o wiele rozsądniejsza niż Halo, o ile nie będzie problemu z widocznością.
Nie wiem co jeszcze wymyślą dziadki z FIA... także ja też się podpisuje pod słowami @TommyYse. Bo to jest niedopuszczalne, żeby wprowadać jeszcze jakieś dodatkowe ochorny głowy. Także powtórzę te słowa powiedziane przez @TommyYse w mojej wersji: albo wprowadzamy zamknięte bolidy - oczywiście z wycieraczkami (tak jak w WEC w klasie LMP1) albo zostawiamy tak jak było do tej pory - tu nie ma półśrodków.
@BartekSt Nie widzę by były jakieś trudności z wyjściem. Możliwe że nawet będzie łatwiej wyskoczyć, bo złapie się za ta krawędzie szyby.
Wygląda całkiem smukło. Podoba mi się.
No to jeszcze błotniki i pie...le cały ten cyrk.
F1 to zawsze była ewolucja.
Jest bezpieczna jak cholera, najbezpieczniejsza ze wszystkich sportów motorowych. Mogą wprowadzić jakieś halo, nie halo i inne juz zbędne duperele; a potem jakiś idiotą wypuści dźwig na tor w trakcie wyścigu... i winnych i tak nie będzie :(
Siana sobie dajcie i nic w tej kwestii nie zmieniajcie. Wygląda to słabo, lepiej od halo, gorzej od aeroscreena.
Nie ograniczać widoczności-Sainz juz nie widzi bolidów z boku, a Vettel przed sobą!
|