F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

FIA wprowadziła nowe wytyczne dotyczące limitów toru w Meksyku

W sekwencji trzech pierwszych zakrętów zamontowano wysokie krawężniki.
Nataniel Piórkowski, 26 pa?dziernika 2017, wyświetlenia: 1444<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

FIA wprowadziła nowe zasady dotyczące egzekwowania przez kierowców limitów Autodromo Hermanos Rodriguez, mając na względzie incydenty, do jakich doszło w ubiegłorocznym wyścigu.

Na starcie Lewis Hamilton ściął otwierającą okrążenie szykanę i powrócił na tor utrzymując prowadzenie w rywalizacji. Sędziowie uznali, że kierowca Mercedesa nie zyskał swoim manewrem trwałem przewagi i nie musiał oddawać pozycji Nico Rosbergowi. W dalszej fazie wyścigu w podobny sposób postąpił Max Verstappen, który bronił się przed atakiem Sebastiana Vettela. Holender utrzymał trzecie miejsce, ale tuż po wyścigu został zepchnięty na czwartą lokatę w wyniku kary czasowej. W przypadku kierowcy Red Bulla sędziowie uznali bowiem, iż doszło przez niego do zyskania przewagi wyjazdem poza tor.

Mając pełną świadomość tego, że po rozegranym w ubiegłą niedzielę wyścigu o Grand Prix Stanów Zjednoczonych kwestia interpretowania limitów toru jest tematem ożywionej debaty w środowisku Formuły 1, FIA podjęła działania mające na celu wyeliminować wszelkie wątpliwości dotyczące pokonywania przez kierowców pierwszego wirażu Autodromo Hermanos Rodriguez.

Organ zarządzający podjął decyzję o zamontowaniu pomiędzy pierwszym, drugim i trzecim zakrętem krawężników o wysokości 50 milimetrów. W informacji wysłanej do zespołów przed startem wyścigowego weekendu delegat Federacji – Charlie Whiting poinformował, że w przypadku wyjazdu poza tor, każdy kierowca będzie musiał ominąć krawężniki zlokalizowane pomiędzy T2 i T3, co w teorii ma doprowadzić do poniesienia przez niego wymiernej straty czasowej. Na podobny krok zdecydowano się także w zakrętach numer osiem i jedenaście. W nich również kierowcy wyjeżdżający na pobocze będą mogli powrócić do rywalizacji po ominięciu serii wysokich krawężników.



Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.04.2024  Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji
21.04.2024  Autosport: F1 omówi propozycję zmian w systemie punktowym
10.04.2024  Autosport: Plan aktywnej aerodynamiki będzie wymagał zmian
24.03.2024  Alonso ukarany doliczeniem 20 sekund za niebezpieczną jazdę [Akt.]
24.03.2024  Alonso: Miałem problemy z układem magazynowania energii
Tagi:
FIA
Przepisy
Whiting C.
Meksyk

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Phaedra, 26.10.2017 22:56[!]
Powinni to uważnie z balansować. Świetne widowisko w US GP zawdzięczamy możliwości przekraczania limitów toru.
ergie, 26.10.2017 23:38[!]
Będzie rzeźnia... ciekawe ilu kierowców urwie na tych krawężnikach zawieszenie ;)
Zomo, 27.10.2017 00:38[!]
Nie bardzo rozumiem o co chodzi z przekraczaniem limitow toru. Limitem toru jest bariera z opon, ktos wjechal w bariere i to Ci sie podobalo?
Phaedra, 27.10.2017 01:25[!]
@Zomo Zacznijmy od zdefiniowania co ja a co Ty rozumiesz przez tor lub Tor. Ja pisałem o tym pierwszym (tor jazdy) Ty być może myślałeś o tym drugim (Tor jako obiekt). Bez kozery dodam, że dla mnie limitem Toru może być ogrodzenie konstrukcji wszelakiej nie koniecznie z opon.
marios76, 27.10.2017 15:07[!]
Osobno duza czcionka, egzemplarz dla Verstappena, mozna sprobowac mu przeczytac ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca