|
|
|
|
|
|
Hartley pozostaje spokojny o jednostki Hondy w sezonie 2018 |
W przyszłym roku japoński producent będzie współpracował z Toro Rosso. |
|
•Mateusz Szymkiewicz, 21 listopada 2017, wyświetlenia: 1076 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Embed from Getty Images
Brendon Hartley przyznał, że nie może się doczekać rozpoczęcia współpracy Toro Rosso z Hondą.
W przyszłym roku stajnia z Faenzy przejdzie na układy napędowe japońskiego producenta, rozwiązując ważną umowę z Renault. Według wielu ekspertów, decyzja juniorskiej ekipy Red Bulla jest bardzo ryzykowna, ponieważ przez trzy lata współpracy McLarena z Hondą nie udało się odnieść żadnych sukcesów, a jednostka prezentowała wysoki poziom zawodności oraz niskie osiągi.
Mimo to kierowca Toro Rosso – Brendon Hartley, przyznał, że nie ma zbyt wielu obaw przed przyszłorocznym sezonem. „Uważam, że w dwóch ostatnich wyścigach nasze silniki nie miały żadnej niezawodności. W tym samym czasie jestem pewny, że współpraca z Hondą będzie świetną możliwością dla mnie oraz całego zespołu” – powiedział Nowozelandczyk.
28-latek zdradził również, że otrzymuje wiele pytań o Daniiła Kwiata, którego Toro Rosso zdecydowało się zwolnić kosztem jego oraz Pierre'a Gasly. „Zakładam, że w tej chwili nie jestem najpopularniejszy w Rosji, ale tak naprawdę ciężko mi to komentować. Nie podjąłem tej decyzji, a jak wiemy w Formule 1 pewne wybory nie są łatwe. To trudne pytanie, ale z mojej strony mogę powiedzieć, że jestem zadowolony, iż otrzymałem tu drugą szansę”.
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|