F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

05.05.2024

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Newey: Nie wiem co mnie dalej czeka w Formule 1

Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024

Ricciardo: Od początku czułem, że stać mnie na mocny wynik

Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

03.05.2024

GP Miami: wyniki kwalifikacji do sprintu

Max Verstappen wygrywa kwalifikacje do sprintu w Miami

Verstappen najszybszy w treningu mimo problemów

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Tegoroczna jednostka Ferrari spełniła oczekiwania na hamowni

Stajnia z Maranello skupiła się na poprawie poziomu niezawodności całego pakietu.
Mateusz Szymkiewicz, 15 lutego 2018, wyświetlenia: 1768<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Jednostka napędowa Ferrari przygotowana na sezon 2018 spełniła wszelkie oczekiwania podczas testów na hamowni.

W tym roku ekipy będą mogły bezkarnie skorzystać z trzech układów napędowych w trakcie całego sezonu, który będzie liczył dwadzieścia jeden Grand Prix. W tej sytuacji każda jednostka musi wytrzymać siedem weekendów i Ferrari zamiast poszukiwać obszarów, w których byłoby możliwe wydobycie większej mocy, postanowiło skupić się na żywotności swoich podzespołów.

Włoski producent w sezonie 2017 miał katastrofalną serię wyścigów w Azji, gdzie awarie jednostki pozbawiły Vettela oraz Raikkonena szans na dobre wyniki. W tym celu Ferrari zdecydowało się skoncentrować na poprawie niezawodności, przy jednoczesnym zachowaniu osiągniętego poziomu mocy.

Szef działu silników Ferrari – Corrado Iotti, zdecydował się wprowadzić większe zmiany w budowie układu w trakcie sezonu 2018. Jedną z planowanych modyfikacji jest nowa głowica cylindrów, która ma pomóc w zniwelowaniu przewagi Mercedesa podczas kwalifikacji. Mimo to silnik spalinowy włoskiego producenta nie będzie posiadał tłoków ze stali stopowej, co było jedną z propozycji byłego głównego projektanta – Lorenzo Sassiego. Rozwiązanie to było testowane w trakcie letniej przerwy w 2017 roku, lecz nie przyniosło żadnej poprawy osiągów.

Duże poruszenie w Ferrari wywołała również zmiana przepisów dotycząca spalania oleju. Od tego roku producenci będą mieli bardzo ograniczony wybór rodzaju smarowidła, a także będą musieli dostarczyć próbki do analizy w losowo wybranym przez FIA etapie weekendu. W ten sposób Federacja chce wykluczyć obszar, który mógłby służyć nieregulaminowemu podniesieniu mocy silnika.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
03.05.2024  Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em
01.05.2024  LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami
01.05.2024  Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami
01.05.2024  LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie
29.04.2024  Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem
Tagi:
Ferrari

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca