|
|
|
|
|
|
Binotto: W Baku nie będziemy mieć wielkiej przewagi nad Mercedesem |
Szef Ferrari nie uważa, że w Azerbejdżanie decydującym czynnikiem będą osiągi na prostych. |
|
•Nataniel Piórkowski, 19 kwietnia 2019, wyświetlenia: 2260 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Szef Ferrari – Mattia Binotto wątpi, że jego zespół będzie dysponował na prostych toru w Baku znaczącą przewagą nad Mercedesem.
Srebrne Strzały podkreślają, że bolidy SF90 są szczególnie konkurencyjne na prostych odcinkach, co w teorii powinno zapewniać spore korzyści na ulicznym obiekcie w Azerbejdżanie.
Binotto uważa jednak, że ważniejsza może okazać się ogólna konfiguracja aerodynamiczna, która pomoże kierowcom w uporaniu się z ciasnymi zakrętami.
„Gdy spojrzymy na osiągi Mercedesa w Chinach, to byli równie mocni, jak my. Może powinniście się ich zapytać, dlaczego byli w tak dobrej formie. Wcale nie uważam, że na prostych występują wielkie różnice pomiędzy nami i pozostałymi ekipami” – tłumaczył.
„Baku to tor, na którym korzystamy z innej konfiguracji aerodynamicznej. Ważna nie będzie tam tylko jednostka napędowa, ale także konfiguracja aero. Tor nie składa się z samych prostych – jest tam też wiele zakrętów. Pod tym względem to bardzo trudny obiekt. Zobaczymy, jak nam pójdzie”.
Chociaż Mercedes wywalczył dublety w trzech inauguracyjnych wyścigach sezonu, Ferrari zaprezentowało konkurencyjną formę w Bahrajnie, gdzie zdominowało sesję kwalifikacyjną. „Rywalizacja jest bardzo ciężka. Są wyścigi, w których to, czy jesteś na czele może zależeć od kilku setnych sekundy”.
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|