F1 2019Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.01.2020

Kubica łączony z klienckim programem w serii DTM

Marko: Program Red Bulla nie został pozbawiony talentów

Ocon: Byłem bardzo blisko posady w Mercedesie na sezon 2020

Williams: Celujemy w rozpoczęcie testów od pierwszego dnia

Marko: Red Bull nie żałuje rezygnacji z Carlosa Sainza

AMuS: Haas powróci do kolorystyki z sezonu 2018

Marko wyklucza powrót Vergne'a do Formuły 1 z Red Bullem

20.01.2020

McLaren oraz Alonso oficjalnie zakończyli współpracę

Bratches opuści struktury Formuły 1 pod koniec stycznia

Latifi wybrał numer startowy przed debiutem w sezonie 2020

McLaren: Sezon 2020 jest dla nas równie ważny jak 2021

Bottas nie jest zdziwiony nowymi umowami Leclerca i Verstappena

Sky: F1 ogłosi wkrótce odejście Bratchesa

LGdS: Hamilton chce pozostać w Mercedesie do 2022 roku

F1-Insider: Stroll i Wolff chcą przejąć zespół Mercedesa od 2021 roku

18.01.2020

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2020

Arthur Leclerc dołączył do Akademii Kierowców Ferrari

Mercedes W11 zadebiutuje 14 lutego na Silverstone

17.01.2020

W Series będzie towarzyszyć Formule 1 w Stanach i Meksyku

Brundle: Claire Williams powinna ustąpić z kierowania zespołem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Taffin: Za 20 lat w Formule 1 nadal będziemy używać benzyny

Szef działu silników Renault nie jest zwolennikiem szybkiego przejścia na napędy elektryczne.
Nataniel Piórkowski, 4 sierpnia 2019, wyświetlenia: 555<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef działu silników Renault – Remi Taffin uważa, że nawet za 20 lat w Formule wciąż będzie wykorzystywana benzyna.

Na rynku rynku samochodów drogowych zwiększa się udział napędów hybrydowych i elektrycznych. Z tego względu co pewien czas pojawiają się sugestie, aby Formuła 1 obrała agresywną strategię i w długoterminowej perspektywie skoncentrowała się na opracowaniu projektu elektrycznego silnika przyszłości.

Remi Taffin nie sądzi jednak, aby byłą to kwestia najbliższych lat.

„Oczywiście chcemy sprawić, że Formuła 1 będzie tak zielona, jak to tylko możliwe, ale naszym głównym celem i przedmiotem zainteresowania są osiągi. Obecnie elektryczne napędy są mniej wydajne niż tradycyjne spalinowe silniki” – powiedział Francuz w rozmowie z Le Figaro.

„Dużym problemem pozostaje także masa baterii. Bolid musi być lekki. Już teraz systemy hybrydowe mają sporą masę. Sądzę, że jest to istotna bariera. Potrzeba wiele pracy, aby odchudzić te systemy. W przypadku samochodów drogowych celem jest redukcja zużycia paliwa oraz emisji zanieczyszczeń. Nie dziwi więc zainteresowanie samochodami elektrycznymi”.

„Formuła 1 jest inna. W F1 wyznacznikiem jest dla nas czas okrążenia. Czy za 20 lat nadal będziemy korzystać z benzyny? Tak sądzę. Zmiana na napędy elektryczne zajmie wiele czasu. Inżynierowie na pewno opracują odpowiednie rozwiązania. Pytanie brzmi: kiedy do tego dojdzie?”
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.01.2020  Renault zaprezentuje nowy bolid 12 lutego
15.01.2020  Abiteboul: Nowe przepisy F1 mogą przekonać zarząd Renault
09.01.2020  Abiteboul: Przyjście Ricciardo pokazało słabe strony Renault
08.01.2020  Ricciardo: Nie rozmawiałem jeszcze o kontrakcie na sezon 2021
04.01.2020  Ricciardo: Nie widzę siebie na dziewiątym miejscu
Tagi:
Renault
F1 ogólnie
Przepisy

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca