F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Abiteboul: Filozofia projektu R.S.19 narzuciła nam ograniczenia

Francuz zwrócił także uwagę na słabe przywództwo w departamencie technicznym.
Nataniel Piórkowski, 28 stycznia 2020, wyświetlenia: 1262<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Cyril Abiteboul przyznał, że ze względu na błędną filozofię projektową Renault miało związane ręce w kwestii rozwoju ubiegłorocznego bolidu.

Team z Enstone rozpoczął ostatnie mistrzostwa z nadziejami walki w ścisłej czołówce. Pomóc w tym miały postępy dokonane w zakresie przygotowania i niezawodności jednostki napędowej oraz zakontraktowanie Daniela Ricciardo.

Okazało się jednak, że największą bolączką zespołu jest niekonkurencyjny bolid R.S.19. Zimą z funkcji dyrektora technicznego Renault ustąpił Nick Chester.

W rozmowie z L'Equipe szef francuskiej stajni – Cyril Abiteboul przyznał: „W połowie sezonu odkryliśmy, że istnieje pewnego rodzaju limit w rozwoju bolidu. Miało to związek z wyborami, których dokonaliśmy określając filozofię projektową”.

„Pomimo dużych inwestycji wyglądało to tak, jakby brakowało nam czegoś w technicznym przywództwie. Mowa tu o wyciskaniu maksimum z zasobów, którymi dysponujemy”.

Wzmocnieniem dla Renault ma być pojawienie się w teamie dwóch nowych doświadczonych inżynierów: Pata Frya (dyrektora technicznego ds. nadwozia) i Dirka de Beera (szefa działu aerodynamiki).
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.11.2023  Abiteboul: Ricciardo nie miał wyczucia czasu
02.08.2023  Abiteboul: Alpine brakuje zawodnika z najwyższej półki
19.01.2023  Abiteboul umniejsza szanse Hyundaia na wejście do stawki F1
08.12.2022  Cyril Abiteboul ma dołączyć do Hyundaia jako szef programu WRC
07.10.2022  Porsche nie traci zainteresowania F1
Tagi:
Abiteboul C.
Renault

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca