F1 2020Austria Styria Węgry Wielka Brytania 70 Hiszpania Belgia Włochy Toskania Rosja Eifel Portugalia
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.09.2020

Stroll: Niektórzy ludzie zawsze będą starali się mnie zniszczyć

Szafnauer: Potrójne wyścigi są nie do utrzymania w F1

Kubica: Problemy Williamsa nie zniechęciły mnie do startów w F1

Villeneuve: Spodziewam się, że Mercedes będzie wygrywał w 2022 roku

Tost: Mam wątpliwości, czy Vettel wygra z Astonem piąty tytuł

18.09.2020

Blick: Alfa może zdecydować się na duet Raikkonen-Schumacher

Hamilton: F1 korzysta z czerwonych flag, by podkręcić widowisko

Binotto: Ferrari wydaje miliony na rozwój symulatora

Massa: Ferrari podjęło dobrą decyzję rezygnując z Vettela

Verstappen: Nie ma dla mnie znaczenia, czy Albon zostanie lub odejdzie

17.09.2020

Louis Deletraz przeciwny udziałowi Alonso w testach w Abu Zabi

Wolff: Transfer Vettela do Astona jest świetny dla Formuły 1

Brown: Sprzedaż fabryki to bardzo dobra decyzja McLarena

Williams: Wycofanie się ROKiT wymusiło sprzedaż zespołu

Todt: Kryzysu Ferrari nie da się porównać do sytuacji z 1993 roku

Haas rozważa zatrudnienie Roberta Szwarcmana na sezon 2021?

16.09.2020

Durand: Przepis o wpisowym uderzy w projekt Panthera

Vettel: Szkoda, że Hamilton tak łatwo pobija rekordy Schumachera

Leclerc i Ricciardo liczą na powrót toru Mugello w przyszłości

Schumacher: Tytuł w F2 nie zagwarantuje mi posady w Formule 1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Abiteboul: Filozofia projektu R.S.19 narzuciła nam ograniczenia

Francuz zwrócił także uwagę na słabe przywództwo w departamencie technicznym.
Nataniel Piórkowski, 28 stycznia 2020, wyświetlenia: 1208<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Cyril Abiteboul przyznał, że ze względu na błędną filozofię projektową Renault miało związane ręce w kwestii rozwoju ubiegłorocznego bolidu.

Team z Enstone rozpoczął ostatnie mistrzostwa z nadziejami walki w ścisłej czołówce. Pomóc w tym miały postępy dokonane w zakresie przygotowania i niezawodności jednostki napędowej oraz zakontraktowanie Daniela Ricciardo.

Okazało się jednak, że największą bolączką zespołu jest niekonkurencyjny bolid R.S.19. Zimą z funkcji dyrektora technicznego Renault ustąpił Nick Chester.

W rozmowie z L'Equipe szef francuskiej stajni – Cyril Abiteboul przyznał: „W połowie sezonu odkryliśmy, że istnieje pewnego rodzaju limit w rozwoju bolidu. Miało to związek z wyborami, których dokonaliśmy określając filozofię projektową”.

„Pomimo dużych inwestycji wyglądało to tak, jakby brakowało nam czegoś w technicznym przywództwie. Mowa tu o wyciskaniu maksimum z zasobów, którymi dysponujemy”.

Wzmocnieniem dla Renault ma być pojawienie się w teamie dwóch nowych doświadczonych inżynierów: Pata Frya (dyrektora technicznego ds. nadwozia) i Dirka de Beera (szefa działu aerodynamiki).
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
09.09.2020  Abiteboul: Renault jest zainteresowane tylko partnerską współpracą
04.09.2020  Abiteboul: O kwestię Alpine należy pytać zarząd Renault
04.09.2020  Autosport: Alpine może zastąpić Renault w Formule 1
01.09.2020  Abiteboul: Otrzymaliśmy gwarancje dotyczące zmian przepisów
28.08.2020  Abiteboul: Silnik i skrzynia Ricciardo przetrwały awarię hydrauliki
Tagi:
Abiteboul C.
Renault

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca