F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2006
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Prace w Hinwil postępują zgodnie z planem

Zespół BMW Sauber rozbudowuje swoją fabrykę w Szwajcarii.
Marek Roczniak, 16 grudnia 2006, wyświetlenia: 1783<< | lista | T- | T+ | >>
BMW od momentu wykupienia zespołu Sauber w 2005 roku cały czas kontynuuje rozbudowę swojej fabrycznej stajni mającej główną siedzibę w Hinwil w Szwajcarii. W szybkim tempie przybywa nowych pracowników i pojawiają się nowe departamenty, dla których powoli zaczyna brakować miejsca w największej swego czasu fabryce w Formule 1.

Obecnie fabryka w Hinwil wydaje się być mała w porównaniu do kilku innych zespołów, ale już niedługo stan ten ulegnie zmianie, bowiem budowany jest nowy budynek, który połączy dotychczasową fabrykę z jej ultranowoczesnym tunelem aerodynamicznym. Powstanie w ten sposób dosyć duża przestrzeń dla nowych pracowników i nowych departamentów.

„Kiedy przejmowaliśmy zespół w zeszłym roku, było tu 275 pracowników.” – mówi szef BMW Motorsport Mario Theissen. „Obecnie osiągnęliśmy już 400, a pod koniec następnego sezonu będziemy mieli 430 pracowników. W styczniu tunel aerodynamiczny zaczął pracować na dwie zmiany, a od października działają już trzy zmiany, tak więc praca trwa 24 godziny na dobę podobnie jak w innych dużych zespołach”.

Przy okazji warto wspomnieć, że zespół BMW Sauber ma w najbliższych dniach przeprowadzić rozmowy z Timo Glockiem, po których podejmie decyzję w sprawie ewentualnego powierzenia Niemcowi roli pomocniczego kierowcy testowego. Głównym testerem i zarazem kierowcą rezerwowym BMW jest Sebastian Vettel, jednak będzie on w przyszłym roku startował także w World Series by Renault i mogą zdarzyć się sytuacje, kiedy nie będzie mógł testować.

„Nic nie zostało jeszcze zdecydowane.” – powiedział Theissen. „Usiądziemy z nim do rozmów przed świętami i podejmiemy decyzję czy zostanie naszym czwartym kierowcą”. Glock ma za sobą udane dwa dni testów za kierownicą bolidu BMW Sauber F1.06B na torach Catalunya i Jerez, podczas których przejechał w sumie 205 okrążeń, za każdym razem plasując się w pierwszej dziesiątce. Z uwagi na swój talent i doświadczenie Niemiec powinien stanowić cenną pomoc dla Nicka Heidfelda i Roberta Kubicy.

Źródło: GrandPrix.com, Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.09.2022  Alfa Romeo nie wyklucza podjęcia współpracy z Haasem
22.06.2020  Kubica wciąż żałuje straconej szansy na tytuł z BMW w 2008 roku
23.04.2020  Heidfeld: Vettel nie zrobił wrażenia w BMW Sauber
13.02.2020  Kubica dołączył do stawki DTM na sezon 2020
11.02.2020  AMuS: Orlen prowadzi intensywne rozmowy z BMW
Tagi:
BMW
Theissen M.
Glock T.
Kubica R.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
SorakF1, 17.12.2006 18:27[!]
Heidfeld, Vettel, Glock - może to taka polityka, ale coś dużo tych Niemców w BMW, jak na mój skromny gust. Oj, będzie się musiał nasz rodak napracować ! :/
melex, 18.12.2006 09:12[!]
Spokojnie... Z innych serwisów można się dowiedzieć, że iskrzy na linii NH-RK - widać, że Nick jest poirytowany, co może sugerować, że Robert ma bardzo silną pozycję. Poza tym pamiętajmy, że poważna firma, jaką najwyraźniej jest BMW, musi myśleć długoplanowo: jeśli BMW w najbliższym czasie nie uczyni dużego postępu, a Robert ciągle będzie błyszczał, mogą się po niego zgłosić najlepsze zespoły.
To byłby ciekawy duet - Robert i Iceman: dwóch agresywnie jeżdżących kierowców. Robert mógłby "pomóc" Icemanowi, jak pomógł Nickowi...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca