F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Więcej wiadomości

  Archiwum 2006
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Barrichello: Honda ma wciąż wiele pracy

Rubens Barrichello wyznał, że zespół ma wiele pracy do wykonania jeśli chce osiągać sukcesy.
MDK, 27 grudnia 2006, wyświetlenia: 2325<< | lista | T- | T+ | >>
Rubens Barrichello wyznał, że chociaż widzi przed zespołem Honda Racing wielkie możliwości, to jednak w dalszym ciągu mają wiele pracy do wykonania, jeśli chcą być stałymi gośćmi na najwyższym stopniu podium.

Brazylijczyk w swoim pierwszym sezonie z nowym zespołem ściganie zakończył na siódmym miejscu w klasyfikacji kierowców, tracąc 26 punktów do sklasyfikowanego na szóstym miejscu kolegi z zespołu Jensona Buttona. To właśnie Button zapewnił fabrycznej stajni Hondy w jej obecnej formie pierwsze w historii zwycięstwo, wygrywając pamiętny także i dla nas z powodu debiutu Roberta Kubicy wyścig o Grand Prix Węgier.

Co by nie mówić, Rubens wniósł do zespołu z Brackley wiele doświadczenia zdobytego podczas kilku lat startów w Ferrari. Brazylijczyk pomógł zespołowi z Maranello wygrać pięć tytułów mistrza świata. Wie więc doskonale, że nie jest rzeczą łatwą zmienić sposób pracy, kiedy przenosi się do innego środowiska i zmienia warunki pracy.

„Myślę, że ten zespół ma wielki potencjał, ale w dalszym ciągu ma wiele pracy do wykonania, jeśli stale mamy być zwycięzcami.” – powiedział Barrichello w wywiadzie dla Autosportu. „Komuś nowemu jest bardzo ciężko wejść i zmienić sposób myślenia ludzi, zwłaszcza kiedy zespół działał przez wiele lat mając wypracowane swoje własne schematy działania. Myślę, że mam dobre doświadczenia wyniesione z Ferrari, a w zespole Honda jest kilka obszarów, które należy rozwinąć”.

Źródło: GP2006.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
05.10.2021  Sainz: Moje wypowiedzi o Barrichello nie miały go urazić
25.11.2020  Barrichello: Hamilton jest lepszy od Schumachera
28.04.2020  Barrichello: Williams popełnił błąd stawiając na paydriverów
05.11.2014  Barrichello był bliski powrotu do stawki F1 wraz z Caterhamem?
26.09.2014  Barrichello zaoferował swoje usługi Mercedesowi?
Tagi:
Barrichello R.
Honda

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
im9ulse, 27.12.2006 11:25[!]
no to pracuj !!!
zoon, 27.12.2006 13:36[!]
Dziwne... Rubens mówi, jakby właśnie przechodził do Hondy.
im9ulse, 27.12.2006 15:15[!]
tak bo ten brazylijczyk to lebski facet co roku moze sie tlumaczyc ze musi sie dostosowac do nowego bolidu...a za rok pelne slicki - wiec Rubens powie :mam klopoty z balansem,dajcie mi czas musze sie dopasowac do bolidu" :)
stanson1980, 27.12.2006 15:15[!]
Rubens sie dlugo przyzwyczaja do Hondy, moze to juz nie te lata...?
tominho, 27.12.2006 16:50[!]
Mi się też wydaje że czasy kiedy Rubens mógł wygrać, przejeździł niestety na ogonie Michaela... A teraz jest już zwyczajnie za późno... Może jako konsultant techniczny bardziej by pomógł hondzie...
Phaedra, 27.12.2006 16:58[!]
Podajcie swoje typy co bedzie robil Rubens po zakonczeniu obecnego kontraktu z Honda. Przedłużą, inny zespol czy skonczy z F1.
stanson1980, 27.12.2006 17:27[!]
Honda z czasem pewnie bedzie chciala sie odmładzac, watpie, zeby chcieli po obecnym kontrakcie dalej Rubensa, ktory jako kierowca ma juz niestety niewiele do pokazania (jego potencjal z najlepszych lat zostal zmarnowany w Ferrari). On sam - jesli bedzie sie chcial dalej scigac, to na pewno jakis slabszy zespol go zechce z racji doswiadczenia.
buran, 27.12.2006 20:41[!]
Sato wroci do Hondy
Hitokiri, 27.12.2006 21:28[!]
"jego potencjal z najlepszych lat zostal zmarnowany w Ferrari"
Zmarnowany? Dwa razy druga pozycja w klasyfikacji, raz trzecia, dwa razy czwarta to jest zmarnowanie? Nie sądzę. BTW, mając identyczny samochód jak Michael nie był w stanie go wykorzystać tak jak on :P
Aquos, 28.12.2006 15:48[!]
Hitokiri -> potencjał zmarnowany w Ferrari oznacza ni mniej ni więcej, jak to, że Barrichello jeździł nie dla siebie a dla Schumachera. Taki układ był w Ferrari bardzo klarowny (bez względu na zapewnienia zespołu). To prawda, że Rubens nigdy nie był kirowcą formatu Schumiego, ale gdyby nie jeździł w jego cieniu, to zapewne osiągnąłby więcej (przynajmniej miałby na to szansę). Przypomnij sobie sytuacje, w których musiał oddawać Michaelowi zwycięstwo, a nie będziesz miał wątpliwości co stanson1980 miał na myśli.
McMarcin, 28.12.2006 16:36[!]
Nie do końca jest to prawdą. Rubens, przed angażem do Ferrari obijał się w słabszych zespołach, jak Jordan i Stewart. Nieprawdą jest, że Barrichello zmarnował się w Ferrari - owszem został wtłoczony w pozycję ochroniarza Michaela, jednak Rubens święcił w Scuderii wiele sukcesów. Natomiast Rubens nie jest żadnym materiałem na mistrza świata, podobnie jak Massa - obaj są świetnymi kierowcami, jednak w stawce znajdują się lepsi od nich - Schumacher, Raikkonen, Alonso.

Reasumując sądzę, że Honda to optymalne rozwiązanie dla Barrichello na najbliższe lata. Jeśli Rubens będzie miał konkurencyjny samochód, będzie mógł nawet sięgnąć po kilka zwycięstw w sezonie.
Aquos, 29.12.2006 08:54[!]
McMarcin -> masz rację, że Barrichello nie był, nie jest i nie będzie materiałem na mistrza świata, co jednak nie zmienia faktu, że w Ferrari nie mógł w pełni korzystać ze swoich umiejętności i możliwości bolidu, bo to nie jego wyniki były priorytetem. Gdyby w tym samym zespole to on był numerem 1, lub gdyby choćpanowało tam równoupranienie, to bez wątpienia osiągnąłby znacznie więcej. Ferrari i Schumacher ograniczali go.
sniezek, 29.12.2006 15:03[!]
Rubens Barichello ma ogromne doświadczenie. Niejednokrotnie o tu odowadniał, ale teraz jest najwyższa pora aby to wykorzystać i przełamać się. Wierze w niego bo wiem, że potrafi wygrywać! Zastanawiam sie tylko czego wciąż brakuje....
jacek2601, 29.12.2006 21:28[!]
A ja nie wierze w coś takiego jak pierwszy czy drugi i dominowanie tego pierwszego przez zespół. W myśl zmarłego tragicznie Senny - '' Liczy się tylko to kto jest pierwszy na mecie...''
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca