Czyli jak u wszystkich innych zespołow, nic drastycznie się nie zmieniło.
McLaren nie używa juz V-kila?
McLaren od dawna już używa kila zerowego (Adrian Newey). Natomiast ostatnio najbardziej zdziwiła mnie wiadomość o tym, że również Ferrari zrezygnowało z single keel'a. No to teraz ciekawie to wygląda z Renault :)
A co to V-kil?
Renault się obudziło z V-kilem w nocniku.
Różniste kile to typ mocowania przedniego spojlera do bolidu, czy tak?
"Różniste kile to typ mocowania przedniego spojlera do bolidu, czy tak?"
zawieszenia z przodu
Kid, 20.01.2007 16:47 | | |
Renault wiele ryzykuje tak jak klik lat temu McLaren kiedy dalej rozwijał podwójne mocowanie przedniego zwieszenia. V-kil w sumie ma jedną wielka zaletę: o wiele lepiej stabilizuje zwieszeni, niż zero-kil.
Wypisze ktoś jaki zespół jakich kili używa?
Renówki V-kil, reszta zero-kil (nawet podwójne mocowanie zwieszenia wyszło z mody po zmianie przepisów i silników, inny balans i rozłożenie mas)
Pussik widze, że niesamowicie interesuje Cie aero. Dla mnie zawsze najważniejsza jest niezawodność i moc silnika.:)
Ciekawe ile pary w tym sezone zaprezentuje renówka.
Przy 19k obr/min moc wszystkich bolidów będzie się wahać w okolicy 750 KM. Dopiero w następnym roku po zakazaniu wielu skrzydełek, deflektorów i wprowadzeniu slicków moc się będzie w końcu liczyła.
Ograniczenie maksymalnej prędkości obrotowej silnika, a co za tym idzie jego teoretycznej mocy maksymalnej ma sie niczym do jego elastyczności, a to chyba najistotniejsza sprawa.
oby mieli sporo mocy, bo będzie im brakowało dobrego kierowcy. Lubię Fissico, ale obawiam sie, że psychicznie może nie wytrzymać obciążenia i Renault spadnie poza pierwszą trójke
jacek2601. Moment obrotowy w bolidach F1 wynosi coś ok. 300-350 Nm i jego zwiększanie jest dosyć utrudnione przez "specyfikę" silników wysokoobrotowych. A rezerwy mocy zawsze się przydadzą.
Więc o tym mówie:)
|