F1 20221  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.08.2022

Horner nie wyklucza częstszego wydawania poleceń zespołowych

Alesi: Fani powinni wykazać się cierpliwością i wspierać Ferrari

Ocon: Czołówka cały czas ma dużą przewagę nad środkiem stawki

16.08.2022

Formuła 1 wzmocni strukturę pałąku po wypadku Zhou

FIA zapowiada ograniczenia w związku z podbijaniem bolidów

Światowa Rada zatwierdziła przepisy silnikowe na sezon 2026

Binotto: Dokonaliśmy największych postępów z silnikiem od 25 lat

Schumacher wątpi, iż Ricciardo utrzyma się w stawce F1

Tost: FIA dobrze poradziła sobie z kontrowersjami regulaminowymi

Marko: Przedłużenie współpracy z Hondą uwolniło nas od problemów

GP Australii 2023 odbędzie się na przełomie marca i kwietnia

12.08.2022

Chadwick: F1 może być dla kobiet za trudna pod względem fizycznym

Epstein: Popyt na Formułę 1 w Stanach jest nieprawdopodobny

11.08.2022

Bottas: To mój najprzyjemniejszy sezon w karierze

10.08.2022

Fiorio: Ferrari powinno rozważyć zwolnienie Inakiego Ruedy

Danner: Za sagą z Piastrim stoi Flavio Briatore

Red Bull wyklucza przenosiny Gasly'ego do Alpine

Zhou koncentruje się na utrzymaniu posady w Alfie Romeo

08.08.2022

Krack: Kwalifikujemy się za daleko, by zdobywać większe punkty

Perez: Jestem za młody, by rozważać zakończenie kariery

Więcej wiadomości

  Archiwum 2022
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2022  |  2021  |  2020  |  2019
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Marko: Nie gratulujcie nam jeszcze umowy z Porsche

Przed GP Węgier pojawiły się przecieki o zaangażowaniu producenta w Red Bull Racing.
Mateusz Szymkiewicz, 30 lipca 2022, wyświetlenia: 692<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Helmut Marko nie potwierdził informacji, jakoby Red Bull był już formalnie związany z Porsche od sezonu 2026.

Od wielu miesięcy spekuluje się na temat współpracy stajni z Milton Keynes z niemieckim producentem, który jest zainteresowany projektem nowej jednostki napędowej. Zrozumiałe, iż pierwotnie umowa Red Bull-Porsche miała zostać ogłoszona przy okazji Grand Prix Austrii, lecz brak formalnego zatwierdzenia przepisów uniemożliwia publikację oficjalnego komunikatu.

Mimo to przed weekendem na Hungaroringu zagraniczne publikacje dotarły do dokumentów, według których 50 procent udziałów w Red Bull Racing ma się stać własnością Porsche. Konsultant czterokrotnych mistrzów świata – Helmut Marko, zapytany o tę kwestię odpowiedział: „Nie mam zgody na to, by już odbierać gratulacje. Dotychczasowe raporty są przedwczesne. Mieliśmy rozmowy, ale nie zapadła żadna decyzja. Grupa Volkswagen chce wejść do F1, lecz wcześniej nowa generacja silników musi spełnić szereg oczekiwań. Mowa o limitach budżetowych, statusie nowicjusza, neutralnym paliwie i kilku innych aspektach”.

Austriak zasugerował, że brak porozumienia w sprawie nowej generacji jednostek jest winą Mercedesa oraz Ferrari. „Nie mogę nic potwierdzić. Musimy zachować szczelność, ponieważ zmiany będą ogromne. Ferrari i Mercedes mają pewne obiekcje, ponieważ chcą zachować swoją przewagę”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.08.2022  Horner nie wyklucza częstszego wydawania poleceń zespołowych
16.08.2022  Marko: Przedłużenie współpracy z Hondą uwolniło nas od problemów
08.08.2022  Perez: Jestem za młody, by rozważać zakończenie kariery
04.08.2022  Verstappen: Red Bull nie może sobie pozwolić na potknięcia
03.08.2022  Horner: Partnerstwo z Porsche nie może zachwiać DNA Red Bulla
Tagi:
Red Bull
Porsche
Marko H.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca