F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Więcej wiadomości

  Archiwum 2022
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Marko: Przekleństwa Tsunody zaczynały być problemem

Austriak zaznaczył, że nie służyły one kierowcy i nie pomagały inżynierom AlphaTauri.
Nataniel Piórkowski, 21 sierpnia 2022, wyświetlenia: 1054<< | lista | T- | T+ | >>
Helmut Marko potwierdził, że liczne przekleństwa używane przez Yukiego Tsunodę na początku kariery w F1 były przejawem zupełnie przesadzonych reakcji.

Transmitując przekazy radiowe z bolidu Japończyka, realizator często wygłuszał przekleństwa, używane przez kierowcę w napadach złości.

Marko, który czuwa nad programem kierowców Red Bulla, przyznał, że podejście Japończyka nie było korzystne ani dla niego, ani dla jego inżynierów.

„Nauczył się jak przeklinać po angielsku, gdy ścigał się dla Carlina [w F2]. Ale gdy bluzgasz w środku zakrętu, nie wychodzi z tego nic dobrego. Tracisz tylko czas. Wyjaśniliśmy mu to i poleciliśmy, aby przestał się tak zachowywać”.

„Sprawa miała także drugie dno. Inżynier nic nie może zrobić z informacją zwrotną w stylu «bloody f*cking car». Musimy dokładnie wiedzieć, jak zachowuje się bolid. Kierowca musi to sobie poukładać w głowie a następnie przekazać nam swoje wrażenia w jasny i rzeczowy sposób”.

Marko dodał, że charakter Tsunody odbiega od stereotypu ułożonego i pokornego Japończyka, co wyraźnie widać porównując kierowcę AlphaTauri do juniora Red Bulla – Ayumu Iwasy. „Tsunoda nie jest typowym Japończykiem. Typowy Japończyk – mamy takiego w F3 w osobie Iwasy – jest uprzejmy, zdyscyplinowany i nigdy nie wypowiadałby się w taki sposób, jak Tsunoda”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.04.2024  Ricciardo: Czternaste pole nie jest złe
10.04.2024  Bayer: Tsunoda mentalnie jest w tym roku na innym poziomie
27.03.2024  Marko: Ricciardo nie otrzymał żadnego ultimatum
25.03.2024  Marko chwali Tsunodę po Grand Prix Australii
24.03.2024  Tsunoda: Chcę zwiększyć swoją wartość w oczach innych ekip
Tagi:
Tsunoda Y.
Marko H.
AlphaTauri

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca