F1 20221  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

29.11.2022

Mattia Binotto ustąpi ze stanowiska szefa Scuderii Ferrari

28.11.2022

Tor w Dżuddzie zmodyfikowany przed wyścigiem w sezonie 2023

Verstappen: Ricciardo nie powinien był odchodzić z Red Bulla

Włoska prasa pewna ustąpienia Binotto ze stanowiska szefa Ferrari

Ocon: Alonso wykonał tylko dwa procent swojej pracy w Alpine

De Vries: Praktycznie poddałem się w walce o miejsce w F1

25.11.2022

Verstappen zaprzecza plotkom o lobbowaniu za zwolnieniem Pereza

Mazepin: Moim celem pozostaje powrót do Formuły 1

24.11.2022

Horner: Sukcesy Red Bulla z sezonu 2022 bolą naszych rywali

Hulkenberg: Odczułem "ludzką degradację" pod koniec testów

Seidl: Daleko mi do obwiniania Ricciardo za przegraną z Alpine

Szafnauer: Alpine skończyło z lepszym kierowcą od Piastriego

Steiner: Nie odkładaliśmy decyzji w sprawie Micka

Alonso zachwycony po pierwszych testach z Astonem Martinem

Marko: Red Bull nie wznowi rozmów z Porsche

23.11.2022

Punkty karne: stan po sezonie 2022

Hulkenberg pewny dobrych relacji z Magnussenem

Ricciardo powrócił do Red Bulla w roli trzeciego kierowcy

22.11.2022

Ferrari najszybsze w testach posezonowych w Abu Zabi

Ricciardo bliski porozumienia z Red Bullem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2022
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2022  |  2021  |  2020  |  2019
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Symonds: Silniki w 2026 roku nie spowolnią Formuły 1

69-latek odpowiedział na sugestie niemieckiej prasy, jakoby bolidy miały się "ślimaczyć".
Maciej Wróbel, 29 wrze?nia 2022, wyświetlenia: 674<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Pat Symonds odrzucił sugestie, jakoby nowa generacja jednostek napędowych miała znacząco spowolnić Formułę 1 w sezonie 2026.

W sezonie 2026 dojdzie do debiutu jednostek napędowych nowej generacji, który to spowodował duże zainteresowanie Formułą 1 wśród producentów. Swoje wejście do F1 potwierdziło Audi, swoje możliwości sonduje Porsche, jak również pojawiły się plotki o ponownym zaangażowaniu Hondy.

Auto Motor und Sport donosi także, iż wejściem do F1 zainteresowały się też Hyundai i Ford, które jednak celują w debiut w sezonie 2027.

Niemiecka publikacja obawia się jednak, że nowe regulacje mogą znacząco spowolnić samochody F1. Obecnie silnik elektryczny generuje 163 KM mocy, podczas gdy w 2026 liczba ta ma wzrosnąć do 475 KM. Pojawiają się obawy, że producenci mogą mieć duży problem z osiągnięciem takich wartości.

„Samochody będą się ślimaczyć, tak jak to miało miejsce przy debiucie jednostek hybrydowych w 2014 roku” – twierdzi anonimowe źródło, cytowane przez Auto Motor und Sport. „Będzie trzeba schodzić z gazu w połowie prostej, by odzyskać energię”.

Dyrektor F1 ds. technicznych, Pat Symonds, stanowczo zaprzecza jednak tym doniesieniom. „Obawy te są całkowicie bezpodstawne” – twierdzi Brytyjczyk. „Nie spodziewamy się żadnych strat na okrążeniu kwalifikacyjnym. W wyścigach natomiast czasy okrążeń mogą na początku się nieco zwiększyć”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.11.2022  Punkty karne: stan po sezonie 2022
21.11.2022  FIA przedłuża termin zgłoszeń producentów silników
19.11.2022  Standardowe elementy nadwozia pomogą w deszczowych warunkach?
11.11.2022  F1 coraz bliżej zmian w formacie sobotnich wyścigów
10.11.2022  Marko: Przepisy finansowe F1 były niejasne
Tagi:
Symonds P.
Przepisy

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca