F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2003
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Olivier Panis najszybszy podczas piątkowych treningów na Nurburgring

Marek Roczniak, 27 czerwca 2003, wyświetlenia: 3678<< | lista | T- | T+ | >>
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.OdstępStrataOkr.
1. 20Olivier PanisToyota TF1031:31,197--22
2. 14Mark WebberJaguar R41:31,2240,0270,02719
3. 6Kimi RaikkonenMcLaren MP4-17D1:31,2600,0360,06319
4. 7Jarno TrulliRenault R231:31,5130,2530,31622
5. 8Fernando AlonsoRenault R231:31,7500,2370,55318
6. 15Antonio PizzoniaJaguar R41:31,7940,0440,59718
7. 5David CoulthardMcLaren MP4-17D1:31,9180,1240,72122
8. 4Ralf SchumacherWilliams FW251:32,1700,2520,97322
9. 21Cristiano da MattaToyota TF1031:32,4920,3221,29526
10. 1Michael SchumacherFerrari F2003-GA1:32,5600,0681,36323
11. 3Juan Pablo MontoyaWilliams FW251:32,5900,0301,39322
12. 2Rubens BarrichelloFerrari F2003-GA1:32,6070,0171,41017
13. 11Giancarlo FisichellaJordan EJ131:32,6920,0851,49516
14. 10Heinz-Harald FrentzenSauber C221:32,7920,1001,59520
15. 17Jenson ButtonBAR 0051:32,8410,0491,64423
16. 9Nick HeidfeldSauber C221:32,9010,0601,70418
17. 16Jacques VilleneuveBAR 0051:33,6020,7012,40521
18. 12Ralph FirmanJordan EJ131:33,6430,0412,44617
19. 19Jos VerstappenMinardi PS031:34,9471,3043,7509
20. 18Justin WilsonMinardi PS031:35,5250,5784,32814
107% czasu najszybszego okrążenia: 1:37,581

Podczas piątkowych treningów bezpośrednio poprzedzających pierwszą sesję kwalifikacyjną do Grand Prix Europy najlepszy czas przejazdu jednego okrążenia uzyskał kierowca Toyoty – Olivier Panis. Francuz był jednak tylko nieznacznie szybszy od dwóch kolejnych kierowców – Marka Webbera (Jaguar) i Kimiego Raikkonena (McLaren). Australijczyk w drugiej połowie zaliczył poślizg, jednak mimo to przejechał dokładnie tyle samo okrążeń co kierowca z zespołu McLaren – 19. Na czwartej i piątej pozycji sklasyfikowani zostali kierowcy Renault – Jarno Trulli i Fernando Alonso, tracąc do Panisa odpowiednio ponad 0.3 oraz 0.5 sekundy. Bardzo dobrą formę zespołu Jaguar potwierdził podczas dzisiejszych treningów partner Webbera – Antonio Pizzonia, uzyskując szósty czas. Poniżej jednej sekundy straty do Panisa zmieścili się jeszcze tylko dwaj kierowcy – David Coulthard (McLaren) i Ralf Schumacher (Williams), a tymczasem drugi kierowca Toyoty – Cristiano da Matta uplasował się na dziewiątej pozycji, zaliczając najwięcej okrążeń ze wszystkich kierowców – 26. Pierwszą dziesiątkę zamknął Michael Schumacher, tracąc grubo ponad sekundę do najszybszego kierowcy Toyoty. Co ciekawe Niemiec był jedynym kierowcą korzystającym z opon Bridgestone, któremu z trudem udało się przedrzeć do pierwszej dziesiątki. Drugi kierowca Ferrari – Rubens Barrichello sklasyfikowany został na 12 pozycji, a pomiędzy kierowcami z włoskiej stajni znalazł się drugi reprezentant zespołu Williams – Juan Pablo Montoya, któremu francuski sąd zawiesił w tym tygodniu prawo jazdy aż na cztery miesiące, ponieważ w połowie maja Kolumbijczyk został przyłapany na jeździe z niedozwoloną prędkością. Zwykłe prawo jazdy nie jest oczywiście wymagane do udziału w wyścigach Formuły Jeden, tym niemniej występek kierowcy z zespołu Williams bynajmniej nie zasługuje na pochwałę.

Przebieg dzisiejszych treningów został zakłócony przez drobny incydent z udziałem Nicka Heidfelda (Sauber), który popełnił błąd na ostatniej szykanie toru Nurburgring (NGK-S) podczas pierwszych 30 minut, w wyniku którego z jego bolidu odpadł przedni spojler. Porządkowi przez pięć minut zbierali odłamki pozostawione przez pojazd Niemca, po czym sesja treningowa została wznowiona. Ze względu na wyraźną dominację zespołów korzystających z opon Michelin rezultat dzisiejszej sesji kwalifikacyjnej może być dosyć niecodzienny.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
06.05.2024  GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu
06.05.2024  GP Miami: wyniki wyścigu
05.05.2024  Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami
04.05.2024  GP Miami: wyniki kwaliifkacji
04.05.2024  Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami
Tagi:
Grand Prix F1
Nurburgring

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca