F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

Więcej wiadomości

  Archiwum 2008
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Ferrari gotowe do produkcji części do bolidu na rok 2009

Aldo Costa: "Możemy to zrobić bez zwalniania nawet na moment rozwoju F2008".
Marek Roczniak, 20 sierpnia 2008, wyświetlenia: 3399<< | lista | T- | T+ | >>
Zespół Ferrari twierdzi, że może już zacząć produkcję części do przyszłorocznego bolidu, bez poświęcania na ten cel żadnych zasobów wykorzystywanych do rozwijania F2008 i walki o obydwa tytuły mistrzowskie w tym sezonie.

Podczas gdy większość zespołów stoi teraz przed dylematem, któremu bolidowi poświęcić więcej uwagi – obecnemu czy przyszłorocznemu, który będzie musiał być dostosowany do mocno zmienionych przepisów, wliczając w to opony typu slick i KERS – stajnia z Maranello utrzymuje, że ma wystarczające zasoby, aby pracować pełną parą nad oboma autami.

Dyrektor techniczny zespołu Ferrari – Aldo Costa przyznaje co prawda, że prowadzenie dwóch projektów jednocześnie jest pewnym wyzwaniem, ale mimo to sądzi, że mogą kontynuować ich dążenia do zdobycia tytułów mistrzowskich w klasyfikacjach kierowców oraz konstruktorów i nadal być w możliwie najsilniejszej pozycji na początku sezonu 2009.

„Ferrari ma możliwości i zasoby, aby pracować nad przyszłorocznym samochodem bez zwalniania nawet na moment rozwoju F2008 w sezonie, w którym walka pomiędzy nami i naszymi tradycyjnymi rywalami jest bardzo wyrównana.” – powiedział Costa oficjalnej stronie włoskiego zespołu.

„To bardzo wymagające wyzwanie i choć wcześniej mieliśmy z nim do czynienia wiele razy, to jednak tym razem jest ono nadzwyczaj trudne z uwagi na liczbę nowych rzeczy w przyszłym sezonie. To czyni całą układankę jeszcze bardziej skomplikowaną, dlatego też musimy działać tak wydajnie, jak to tylko możliwe w kwestii zarządzania czasem, poświęceniem i energią”.

„Wkraczamy teraz w fazę produkcyjną głównych komponentów naszego samochodu na rok 2009, takich jak podwozie i skrzynia biegów, która to faza jest dość delikatna i jeśli popełnimy tu jakiekolwiek błędy, to nie zdołamy nadrobić straconego czasu. Jeden krok w złym kierunku może okazać się bardzo kosztowny. Nasz cel jest taki jak zawsze: musimy zadbać o to, aby każdy element naszego pakietu pracował na maksimum swoich możliwości”.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
29.04.2024  Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem
24.04.2024  Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari
24.04.2024  Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami
23.04.2024  Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP
21.04.2024  Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach
Tagi:
Costa A.
Ferrari

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
michal5, 20.08.2008 17:57[!]
i dlatego Ferrari zawsze było silne bo mogą robić 2 bolidy dla nich to nie problem
a ze w sezonie 2005 i 2006 nie zdobyli mistrza to tylko była zniżka formy
wartek, 20.08.2008 18:19[!]
moim zdaniem to nie byla znizka formy tylko nieudolnosc bridgestone w 2005 roku w tworzeniu opon ktore maja wytrzymac caly wyscig i pierwszej polowy 2006 kiedy probowali sie pozbierac :)
michael85, 20.08.2008 19:20[!]
Historia nie kłamie. Jest tylko jeden najlepszy zespół! Jest nim oczywiście Ferrari a nie jakiś tam McLaren który nawet nie potrafi silnika wyprodukować dla swojego bolidu. Informacja o możliwości niezależnego kontynuowania obydwu projektów przez SF daje nadzieję że Ferrari również w przyszłym sezonie pozostanie najlepsze.
barteks2, 20.08.2008 21:52[!]
A BMW po 7 wyścigów zrezygnowało z rozwoju tegorocznego bolidu. No comment...
rafaello85, 20.08.2008 23:38[!]
michal5---> jeśli chodzi o sezon 2005, to jest tak, jak napisał Ci wartek - fatalne opony Bridgestone uniemożliwiły zespołowi Ferrari walkę o tytuły. Było widać bardzo wyraźnie, jak bardzo zużywały się opony japońskiego producenta w trakcie trwania poszczególnych wyścigów... Ówcześni zawodnicy, którzy startowali we włoskiej ekipy, kilka razy z tego pwoou wycofywali się z wyścigów:/
Natomiast w 2006r nie było żadnej zadyszki - Ferrari walczyło z Renault jak równy z równym.

Mam nadzieję, że to co mówi Costa to prawda! Niech prowadzą dwa projekty na raz ( jeśli dadzą radę ), ale żeby się to nie odbiło na tegorocznych mistrzostwach!
natleniony, 21.08.2008 07:38[!]
no i jeszcze cały czas męczą się nad F2004 dla A1GP
jędruś, 21.08.2008 10:17[!]
BMW nie ma obecnie takiego zaplecza jak Ferrari , więc pewnie dlatego zrezygnowali z rozwijania obecnego bolidu . W tamtym roku zrobili podobnie , tylko zaprzestali rozwoju bolidu na początku września i zaczeli już testować pewne rozwiązania na przyszły sezon . I każdy widzi z jakim skutkiem . Ferrari to na tyle doświadczona i utytułowana ekipa , że poradzi sobie z rozwojem dwóch bolidów , a w ich przypadku zmiany wychodzą przeważnie na dobre .
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca