|
|
|
|
|
|
Indianapolis International Motor Sweepstakes 1959 | 30 maja |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:01,655 - Dick Rathmann (Watson), 1958 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:02,320 - Paul Russo (Kurtis Kraft), 1956 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 218,209 km/h - Sam Hanks (Epperly), 1957 |
| |
|
| | | | | P. | Z. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
|
1. | 5 | 5 | Rodger Ward | Watson | | 200 | 3h40m49,200 | - |
2. | 1 | 16 | Jim Rathmann | Watson | | 200 | +0:23,280 | - |
3. | 2 | 3 | Johnny Thomson | Lesovsky | | 200 | +0:50,640 | - |
4. | 11 | 1 | Tony Bettenhausen | Epperly | | 200 | +1:47,090 | - |
5. | 11 | 99 | Paul Goldsmith | Epperly | | 200 | +2:06,440 | - |
6. | 5 | 33 | Johnny Boyd | Epperly | | 200 | +3:16,980 | - |
7. | 5 | 37 | Duane Carter | Kurtis Kraft | | 200 | +4:09,920 | - |
8. | = | 19 | Eddie Johnson | Kurtis Kraft 500G | | 200 | +4:10,530 | - |
9. | 18 | 45 | Paul Russo | Kurtis Kraft 500G | | 200 | +4:11,040 | - |
10. | 7 | 10 | A.J. Foyt | Kuzma | | 200 | +4:14,480 | - |
11. | 2 | 88 | Gene Hartley | Kuzma | | 200 | +5:42,480 | - |
12. | 5 | 74 | Bob Veith | Moore | | 200 | +6:09,730 | - |
13. | 10 | 89 | Al Herman | Dunn | | 200 | +6:40,400 | - |
14. | 1 | 66 | Jimmy Daywalt | Kurtis Kraft | | 200 | +6:41,540 | - |
15. | 6 | 71 | Chuck Arnold | Kurtis Kraft | | 200 | +8:19,860 | - |
16. | 17 | 58 | Jim McWithey | Kurtis Kraft 500C | | 200 | +11:41,690 | - |
|
Niesklasyfikowani | |
| | 44 | Eddie Sachs | Kuzma | | 182 | poślizg | - |
| | 57 | Al Keller | Kuzma | | 163 | tłok | - |
| | 64 | Pat Flaherty | Watson | | 162 | wypadek | - |
| | 73 | Dick Rathmann | Watson | | 150 | pożar w boksach | - |
| | 53 | Bill Cheesbourg | Kuzma | | 147 | iskrownik | - |
| | 15 | Don Freeland | Kurtis Kraft 500G | | 136 | silnik | - |
| | 49 | Ray Crawford | Elder | | 115 | wypadek | - |
| | 9 | Don Branson | Phillips | | 112 | zawieszenie | - |
| | 65 | Bob Christie | Kurtis Kraft 500C | | 109 | silnik | - |
| | 48 | Bobby Grim | Kurtis Kraft 500G | | 85 | tłok | - |
| | 24 | Jack Turner | Christensen | | 47 | zbiornik paliwa | - |
| | 87 | Red Amick | Kurtis Kraft 500C | | 45 | wypadek | - |
| | 7 | Jud Larson | Kurtis Kraft | | 45 | wypadek | - |
| | 77 | Mike Magill | Sutton | | 45 | wypadek | - |
| | 47 | Chuck Weyant | Kurtis Kraft 500G | | 45 | wypadek | - |
| | 8 | Len Sutton | Lesovsky | | 34 | wypadek | - |
| | 6 | Jimmy Bryan | Epperly | | 1 | sprzęgło | - |
| |
Najszybsze okrążenie: Johnny Thomson (Lesovsky) - 1:01,890 na 64 okr. Średnia prędkość zwycięzcy: 218,622 km/h |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|