|
|
|
|
|
|
Toyota Grand Prix of the United States 1979 | 7 pa?dziernika |
|
|
|
Watkins Glen | |
|
Długość toru: 5,435 km Liczba okrążeń: 59 Pełny dystans: 320,665 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:38,114 - Mario Andretti (Lotus), 1978 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:39,557 - Jean-Pierre Jarier (Lotus), 1978 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 191,714 km/h - Carlos Reutemann (Brabham), 1974 |
| |
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Nar. | Bolid | Opony | Czas kwal. | Km/h |
|
1. | 27 | Alan Jones | | Williams FW07 | | 1:35,615 | 204,633 |
2. | 6 | Nelson Piquet | | Brabham BT49 | | 1:36,914 | 201,890 |
3. | 12 | Gilles Villeneuve | | Ferrari 312T4 | | 1:36,948 | 201,820 |
4. | 26 | Jacques Laffite | | Ligier JS11 | | 1:37,066 | 201,574 |
5. | 28 | Clay Regazzoni | | Williams FW07 | | 1:37,128 | 201,446 |
6. | 2 | Carlos Reutemann | | Lotus 79 | | 1:37,872 | 199,914 |
7. | 16 | Rene Arnoux | | Renault RS12 | | 1:38,195 | 199,257 |
8. | 15 | Jean-Pierre Jabouille | | Renault RS14 | | 1:38,218 | 199,210 |
9. | 5 | Ricardo Zunino | | Brabham BT49 | | 1:38,509 | 198,621 |
10. | 3 | Didier Pironi | | Tyrrell 009 | | 1:38,823 | 197,990 |
11. | 4 | Jean-Pierre Jarier | | Tyrrell 009 | | 1:38,945 | 197,746 |
12. | 20 | Keke Rosberg | | Wolf WR8/9 | | 1:39,035 | 197,567 |
13. | 7 | John Watson | | McLaren M29 | | 1:39,233 | 197,172 |
14. | 9 | Hans-Joachim Stuck | | ATS D3 | | 1:39,329 | 196,982 |
15. | 33 | Derek Daly | | Tyrrell 009 | | 1:39,468 | 196,706 |
16. | 11 | Jody Scheckter | | Ferrari 312T4 | | 1:39,576 | 196,493 |
17. | 1 | Mario Andretti | | Lotus 79 | | 1:40,144 | 195,379 |
18. | 35 | Bruno Giacomelli | | Alfa Romeo 179 | | 1:40,277 | 195,120 |
19. | 29 | Riccardo Patrese | | Arrows A2 | | 1:40,337 | 195,003 |
20. | 18 | Elio de Angelis | | Shadow DN9 | | 1:40,625 | 194,445 |
21. | 22 | Marc Surer | | Ensign N179 | | 1:40,635 | 194,425 |
22. | 8 | Patrick Tambay | | McLaren M29 | | 1:40,731 | 194,240 |
23. | 14 | Emerson Fittipaldi | | Copersucar F6A | | 1:40,741 | 194,221 |
24. | 25 | Jacky Ickx | | Ligier JS11 | | 1:40,745 | 194,213 |
|
Nie zakwalifikowali się | |
| 36 | Vittorio Brambilla | | Alfa Romeo 179 | | 1:40,789 | 194,128 |
| 30 | Jochen Mass | | Arrows A2 | | 1:40,824 | 194,061 |
| 17 | Jan Lammers | | Shadow DN9 | | 1:42,088 | 191,658 |
| 31 | Hector Rebaque | | Rebaque HR100 | | 1:43,060 | 189,851 |
| 19 | Alex Ribeiro | | Copersucar F6A | | 1:45,183 | 186,019 |
| 24 | Arturo Merzario | | Merzario A2 | | 1:49,318 | 178,982 |
| |
107% czasu zdobywcy pole position: 1:42,308 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|