|
|
|
|
|
|
Gran Premio de Espana 1979 | 29 kwietnia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:16,390 - Mario Andretti (Lotus), 1978 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:20,060 - Mario Andretti (Lotus), 1978 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 150,495 km/h - Mario Andretti (Lotus), 1978 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 12 | Gilles Villeneuve | Ferrari 312T4 | | 1:16,440 | - | - | 160,314 | 72 |
2. | 27 | Alan Jones | Williams FW07 | | 1:18,000 | 1,560 | 1,560 | 157,108 | 47 |
3. | 26 | Jacques Laffite | Ligier JS11 | | 1:18,380 | 1,940 | 0,380 | 156,346 | 5 |
4. | 25 | Patrick Depailler | Ligier JS11 | | 1:18,390 | 1,950 | 0,010 | 156,326 | 3 |
5. | 5 | Niki Lauda | Brabham BT48 | | 1:18,760 | 2,320 | 0,370 | 155,592 | 50 |
6. | 1 | Mario Andretti | Lotus 80 | | 1:18,890 | 2,450 | 0,130 | 155,335 | 56 |
7. | 11 | Jody Scheckter | Ferrari 312T4 | | 1:18,910 | 2,470 | 0,020 | 155,296 | 73 |
8. | 4 | Jean-Pierre Jarier | Tyrrell 009 | | 1:18,940 | 2,500 | 0,030 | 155,237 | 39 |
9. | 2 | Carlos Reutemann | Lotus 79 | | 1:18,980 | 2,540 | 0,040 | 155,158 | 42 |
10. | 28 | Clay Regazzoni | Williams FW07 | | 1:19,110 | 2,670 | 0,130 | 154,903 | 30 |
11. | 3 | Didier Pironi | Tyrrell 009 | | 1:19,240 | 2,800 | 0,130 | 154,649 | 54 |
12. | 29 | Riccardo Patrese | Arrows A1B | | 1:19,290 | 2,850 | 0,050 | 154,552 | 64 |
13. | 30 | Jochen Mass | Arrows A1B | | 1:19,300 | 2,860 | 0,010 | 154,532 | 68 |
14. | 16 | Rene Arnoux | Renault RS01 | | 1:19,450 | 3,010 | 0,150 | 154,240 | 37 |
15. | 31 | Hector Rebaque | Lotus 79 | | 1:19,580 | 3,140 | 0,130 | 153,988 | 54 |
16. | 15 | Jean-Pierre Jabouille | Renault RS10 | | 1:19,620 | 3,180 | 0,040 | 153,911 | 3 |
17. | 6 | Nelson Piquet | Brabham BT48 | | 1:19,830 | 3,390 | 0,210 | 153,506 | 9 |
18. | 14 | Emerson Fittipaldi | Copersucar F5A | | 1:19,870 | 3,430 | 0,040 | 153,429 | 54 |
19. | 17 | Jan Lammers | Shadow DN9 | | 1:20,020 | 3,580 | 0,150 | 153,142 | 68 |
20. | 7 | John Watson | McLaren M28 | | 1:20,270 | 3,830 | 0,250 | 152,665 | 8 |
21. | 20 | James Hunt | Wolf WR7 | | 1:20,460 | 4,020 | 0,190 | 152,304 | 17 |
22. | 9 | Hans-Joachim Stuck | ATS D2 | | 1:20,770 | 4,330 | 0,310 | 151,720 | 40 |
23. | 18 | Elio de Angelis | Shadow DN9 | | 1:20,820 | 4,380 | 0,050 | 151,626 | 2 |
24. | 22 | Derek Daly | Ensign N177 | | 1:20,910 | 4,470 | 0,090 | 151,457 | 6 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:21,791 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|