|
|
|
|
|
|
Grand Prix de Monaco 1982 | 23 maja |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:24,813 - Didier Pironi (Ligier), 1980 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:26,058 - Riccardo Patrese (Arrows), 1980 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 132,029 km/h - Gilles Villeneuve (Ferrari), 1981 |
| |
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Nar. | Bolid | Opony | Czas kwal. | Km/h |
|
1. | 16 | Rene Arnoux | | Renault RE30B | | 1:23,281 | 143,168 |
2. | 2 | Riccardo Patrese | | Brabham BT49D | | 1:23,791 | 142,297 |
3. | 23 | Bruno Giacomelli | | Alfa Romeo 182 | | 1:23,939 | 142,046 |
4. | 15 | Alain Prost | | Renault RE30B | | 1:24,439 | 141,205 |
5. | 28 | Didier Pironi | | Ferrari 126C2 | | 1:24,585 | 140,961 |
6. | 6 | Keke Rosberg | | Williams FW08 | | 1:24,649 | 140,855 |
7. | 22 | Andrea de Cesaris | | Alfa Romeo 182 | | 1:24,928 | 140,392 |
8. | 5 | Derek Daly | | Williams FW08 | | 1:25,390 | 139,632 |
9. | 3 | Michele Alboreto | | Tyrrell 011 | | 1:25,449 | 139,536 |
10. | 7 | John Watson | | McLaren MP4/1B | | 1:25,583 | 139,317 |
11. | 12 | Nigel Mansell | | Lotus 91 | | 1:25,642 | 139,221 |
12. | 8 | Niki Lauda | | McLaren MP4/1B | | 1:25,838 | 138,904 |
13. | 1 | Nelson Piquet | | Brabham BT50 | | 1:26,075 | 138,521 |
14. | 9 | Manfred Winkelhock | | ATS D5 | | 1:26,260 | 138,224 |
15. | 11 | Elio de Angelis | | Lotus 91 | | 1:26,456 | 137,911 |
16. | 25 | Eddie Cheever | | Ligier JS19 | | 1:26,463 | 137,899 |
17. | 4 | Brian Henton | | Tyrrell 011 | | 1:26,690 | 137,538 |
18. | 26 | Jacques Laffite | | Ligier JS19 | | 1:27,007 | 137,037 |
19. | 29 | Marc Surer | | Arrows A4 | | 1:27,019 | 137,018 |
20. | 10 | Eliseo Salazar | | ATS D5 | | 1:27,022 | 137,014 |
|
Nie zakwalifikowali się | |
| 30 | Mauro Baldi | | Arrows A4 | | 1:27,208 | 136,721 |
| 33 | Jan Lammers | | Theodore TY02 | | 1:27,523 | 136,229 |
| 17 | Jochen Mass | | March 821 | | 1:27,885 | 135,668 |
| 35 | Derek Warwick | | Toleman TG181C | | 1:28,075 | 135,376 |
| 31 | Jean-Pierre Jarier | | Osella FA1C | | 1:28,264 | 135,086 |
| 14 | Roberto Guerrero | | Ensign N181 | | 1:28,635 | 134,520 |
|
Nie przedkwalifikowali się | |
| 36 | Teo Fabi | | Toleman TG181C | | 1:30,407 | 131,884 |
| 32 | Riccardo Paletti | | Osella FA1C | | 1:31,059 | 130,939 |
| 18 | Raul Boesel | | March 821 | | 1:31,212 | 130,720 |
| 20 | Chico Serra | | Fittipaldi F8D | | 1:31,471 | 130,350 |
| 19 | Emilio de Villota | | March 821 | | 1:52,401 | 106,077 |
| |
107% czasu zdobywcy pole position: 1:29,111 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|