F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2002
GP Australii
GP Malezji
GP Brazylii
GP San Marino
GP Hiszpanii
GP Austrii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Francji
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Stanów Zjednoczonych
GP Japonii
Strona główna sezonu 2002
Klasyfikacje generalne 2002
Statystyki z sezonu 2002

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Monza.
Gran Premio Vodafone d'Italia 200215 wrze?nia
Autodromo Nazionale di Monza
Długość toru: 5,794 km
Liczba okrążeń: 53
Pełny dystans: 306,749 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:22,216 - Juan Pablo Montoya (Williams), 2001
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:25,073 - Ralf Schumacher (Williams), 2001
Największa średnia prędkość wyścigu:
239,115 km/h - Juan Pablo Montoya (Williams), 2001
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Podsumowanie treningów 1 i 2  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.OdstępStrata
1. 1Michael SchumacherFerrari F20021:22,433--
2. 2Rubens BarrichelloFerrari F20021:22,6580,2250,225
3. 4Kimi RaikkonenMcLaren MP4-171:23,0160,3580,583
4. 16Eddie IrvineJaguar R3B1:23,4600,4441,027
5. 6Juan Pablo MontoyaWilliams FW241:23,5840,1241,151
6. 24Mika SaloToyota TF1021:23,9250,3411,492
7. 5Ralf SchumacherWilliams FW241:24,1150,1901,682
8. 17Pedro de la RosaJaguar R3B1:24,1830,0681,750
9. 14Jarno TrulliRenault R2021:24,3580,1751,925
10. 15Jenson ButtonRenault R2021:24,3960,0381,963
11. 9Giancarlo FisichellaJordan EJ121:24,6290,2332,196
12. 11Jacques VilleneuveBAR 004B1:24,8330,2042,400
13. 8Felipe MassaSauber C211:24,9290,0962,496
14. 10Takuma SatoJordan EJ121:24,9900,0612,557
15. 12Olivier PanisBAR 004B1:25,0270,0372,594
16. 3David CoulthardMcLaren MP4-171:25,0440,0172,611
17. 7Nick HeidfeldSauber C211:25,5410,4973,108
18. 25Allan McNishToyota TF1021:25,5460,0053,113
19. 23Mark WebberMinardi PS021:26,1620,6163,729
20. 22Alex YoongMinardi PS021:26,3650,2033,932
107% czasu najszybszego okrążenia: 1:28,203

Kierowcy Ferrari – Michael Schumacher i Rubens Barrichello uzyskali najlepsze czasy podczas pierwszych treningów poprzedzających Grand Prix Włoch. Brazylijczyk miał co prawda kłopoty z hamulcami w swoim bolidzie, przez które w pierwszej godzinie zaliczył tylko dwa okrążenia, jednak w drugiej połowie zdołał nadrobić zaległości i ostatecznie od swojego zespołowego partnera był tylko nieznacznie wolniejszy. Najbliższym rywalem kierowców z włoskiej był Kimi Raikkonen, tracąc do starszego z braci Schumacherów pół sekundy, natomiast partner Fina z zespołu McLaren – David Coulthard uplasował się dopiero 16 pozycji, ponieważ już na początku drugiej sesji popełnił błąd na jednym z zakrętów i wypadł z toru, tracąc w ten sposób szansę na poprawę czasu uzyskanego w pierwszej godzinie.

Kierowcy z zespołu Jaguar – Eddie Irvine i Pedro de la Rosa po dosyć udanym występie w ostatnim wyścigu (Grand Prix Belgii) także na torze Monza prezentowali dziś znakomitą formę, która zaowocowała czwartą i ósmą pozycją. Pomiędzy kierowcami z zespołu Jaguar sklasyfikowani zostali reprezentanci zespołu Williams – Juan Pablo Montoya i Ralf Schumacher oraz Mika Salo (Toyota), który również zmieścił się poniżej półtorej sekundy straty do Michaela Schumachera. Pierwszą dziesiątkę już z blisko dwusekundową stratą zamknęli kierowcy z zespołu Renault – Jarno Trulli i Jenson Button, a tymczasem kierowcy z zespołu Sauber ponownie znaleźli się poza pierwszą dziesiątką i wygląda na to, iż na tym torze także będzie im trudno uzyskać dobry rezultat.

Dzisiejsze treningi odbyły się przy w miarę dobrej pogodzie i ich przebieg był stosunkowo spokojny. Jedynym oprócz Coultharda kierowcą zmuszonym do pozostawienia swojego bolidu na poboczu był Alex Yoong, który po kilkutygodniowej przerwie spowodowanej kłopotami z kwalifikowaniem się do wyścigów ponownie reprezentuje barwy zespołu Minardi. Malezyjczyk tuż przed połową drugiej godziny zaliczył poślizg i chociaż w jego trakcie nie uszkodził swojego bolidu, ani też nie zagrzebał się w żwirowisku, to jednak nie zdołał kontynuować jazdy. Mimo to powrót do wyścigów Formuły Jeden może uważać za udany, gdyż pomimo poślizgu od zespołowego partnera – Marka Webbera był tylko nieznacznie wolniejszy.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca