|
|
|
|
|
|
DHL Turkish Grand Prix 2011 | 8 maja |
|
|
|
Istanbul Park | |
|
Długość toru: 5,338 km Liczba okrążeń: 58 Pełny dystans: 309,396 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:25,850 - Q2, Michael Schumacher (Ferrari), 2006 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:24,770 - Juan Pablo Montoya (McLaren), 2005 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 219,497 km/h - Kimi Raikkonen (McLaren), 2005 |
| |
Kwalifikacje: część 3 (Q3)
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata | Km/h. | Okr. |
|
1. | 1 | Sebastian Vettel | Red Bull RB7 | | 1:25,049 | - | - | 225,950 | 3 |
2. | 2 | Mark Webber | Red Bull RB7 | | 1:25,454 | 0,405 | 0,405 | 224,879 | 3 |
3. | 8 | Nico Rosberg | Mercedes GP W02 | | 1:25,574 | 0,120 | 0,525 | 224,564 | 3 |
4. | 3 | Lewis Hamilton | McLaren MP4-26 | | 1:25,595 | 0,021 | 0,546 | 224,508 | 6 |
5. | 5 | Fernando Alonso | Ferrari 150° Italia | | 1:25,851 | 0,256 | 0,802 | 223,839 | 5 |
6. | 4 | Jenson Button | McLaren MP4-26 | | 1:25,982 | 0,131 | 0,933 | 223,498 | 6 |
7. | 10 | Witalij Pietrow | Renault R31 | | 1:26,296 | 0,314 | 1,247 | 222,685 | 6 |
8. | 7 | Michael Schumacher | Mercedes GP W02 | | 1:26,646 | 0,350 | 1,597 | 221,785 | 3 |
9. | 9 | Nick Heidfeld | Renault R31 | | 1:26,659 | 0,013 | 1,610 | 221,752 | 3 |
10. | 6 | Felipe Massa | Ferrari 150° Italia | | - | - | - | - | 2 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|