F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Wywiad z Witalijem Pietrowem przed GP Wielkiej Brytanii

"W ciągu ostatnich sześciu miesięcy tyle się mi przydarzyło".
Inf. prasowa, 6 lipca 2010, wyświetlenia: 1899<< | lista | T- | T+ | >>
Przedstawiamy wywiad z Witalijem Pietrowem, przeprowadzony przez biuro prasowe zespołu Renault przed brytyjską rundą mistrzostw świata.

Bilans ostatniego wyścigu w Walencji był bardzo nierówny. Czego się podczas niego nauczyłeś?

„W Walencji wprowadziliśmy dużo ulepszeń w samochodzie, więc zachowywał się zupełnie inaczej i musiałem dostosować swój styl prowadzenia. Byłem zadowolony z dobrego wyniku i zakwalifikowania się do pierwszej dziesiątki, ale niestety w Q3 nie miałem nowych opon, więc nie mogłem poprawić dziesiątej lokaty. Podczas wyścigu nie chciałem za bardzo ryzykować na starcie i mam szczęście, że nie doszło do kolizji z bolidami Force India, które ostro atakowały. Najważniejsze, że ukończyłem wyścig, mogłem się nauczyć samochodu i zebrać większe doświadczenie. Wszyscy wiedzą, jak trudno jest wyprzedzać w Walencji, jechałem więc za de la Rosą i czekałem, aż zrobi błąd. Popełnił go w końcu, ale niestety byłem zbyt daleko, żeby go przeskoczyć”.

Jak oceniasz pierwszą połowę sezonu po dziewięciu wyścigach?

„Trudno jest powiedzieć, co czuję, bo w ciągu ostatnich sześciu miesięcy tyle się mi przydarzyło. Ciągle uczę się Formuły 1 i czuję, że z wyścigu na wyścig jestem coraz lepszy, lepiej pracuję z teamem i inżynierami. Wiem teraz, jak bardzo wymagająca jest Formuła 1 i jestem pod wrażeniem wysiłków wkładanych przez team w ulepszanie bolidu z wyścigu na wyścig. Wiem, że w drugiej połowie sezonu musimy z Robertem ciężko pracować, jeśli chcemy pobić Mercedesa przed końcem roku – to jest nasz cel”.

Startowałeś już na Silverstone w GP2, ale w tym roku tor został zmieniony. Czy sądzisz, że nowy odcinek będzie stanowił dodatkowe wyzwanie?

„Dopóki nie będę na miejscu i nie zrobię pierwszego okrążenia trudno powiedzieć, jaki będzie ten nowy odcinek dla bolidów F1. Mam wrażenie, że po prostu wydłuża tor, nie zmieniając jego charakterystyki. Na starym torze było trudno wyprzedzać ze względu na szybkie zakręty i myślę, że w tym roku też tak będzie. Jest kilka prostych, ale nie wiem, czy są wystarczająco długie, żeby umożliwić wyprzedzanie”.

Jak podchodzisz do Grand Prix Wielkiej Brytanii?

„Po pierwsze musimy zobaczyć, jak nasze ulepszenia będą się zachowywać na Silverstone, bo to jest zupełnie inny tor niż w Walencji, zdecydowanie szybszy, a ponieważ trudno na nim wyprzedzać to ważne jest, żeby wycisnąć maksimum z samochodu podczas kwalifikacji. Będę więc musiał unikać jakiegokolwiek błędu w ten weekend, żeby się zakwalifikować do pierwszej dziesiątki, żebyśmy mogli zdobyć jak najwięcej punktów w wyścigu. Jest to wyścig na 'podwórku' zakładu w Enstone, więc dobry wynik będzie dla zespołu wyjątkowo ważny”.

Źródło: Informacja prasowa RenaultF1.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
25.10.2020  Pietrow zrezygnował z funkcji sędziego GP Portugalii
23.10.2020  Hamilton zdumiony dołączeniem Pietrowa do grona sędziów FIA
01.09.2020  Pietrow: Jest jeszcze za wcześnie, by skreślać Kwiata
31.03.2020  Pietrow: Możliwy całkowity brak wyścigów w roku 2020
13.04.2019  Pietrow: Kwiat może skorzystać na problemach Gasly'ego
Tagi:
Wywiady
Renault
Pietrow W.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
szymon, 06.07.2010 12:38[!]
jego twarz mnie rozśmiesza
Kamikadze2000, 08.07.2010 11:11[!]
Z wyglądu typowy Rusek... ;))

Ciekawe, czy "nawyki" też ma podobne.... ;D
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca