|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | konstrukcja skorupowa z kompozytu włókna węglowego |
Przednie zawieszenie: | | kompozytowe popychacze aktywujące zamontowane do podwozia amortyzatory Penske i drążki skrętne, nierównej długości aerodynamiczne ramiona kompozytowe górne i dolne, wyprodukowane z tytanu kolumny i stabilizator poprzeczny |
Tylne zawieszenie: | | kompozytowe popychacze aktywujące zamontowane do skrzyni biegów amortyzatory Penske, nierównej długości aerodynamiczne ramiona kompozytowe, wyprodukowane z tytanu kolumny i stabilizator poprzeczny |
Sprzęgło: | | trzytarczowe Jordan/Sachs Racing |
Koła: | | O.Z. Racing, wykonane zgodnie ze specyfikacją Jordan GP |
Opony: | | Bridgestone Potenza |
Pojemność baku: | | ponad 100 kg |
Przekładnia: | | podłużna skrzynia biegów Jordan Grand Prix, 7 biegów + wsteczny, elektryczno-hydrauliczna sekwencyjna zmiana biegów |
Waga: | | 600 kg z kierowcą |
| Wymiary |
Rozstaw osi: | | ponad 3000 mm |
Przedni ślad: | | 1500 mm |
Tylny ślad: | | 1418 mm |
Wysokość: | | 950 mm |
Długość: | | 4650 mm |
|
•Statystyki bolidu Jordan EJ11 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 2001 | |
| Albert Park | 12 | J. Trulli | Honda RA001E 3.0 V10 | | 7 | NS | silnik | | Albert Park | 11 | H. H. Frentzen | Honda RA001E 3.0 V10 | | 4 | 5 | | | Sepang | 12 | J. Trulli | Honda RA001E 3.0 V10 | | 5 | 8 | | | Sepang | 11 | H. H. Frentzen | Honda RA001E 3.0 V10 | | 9 | 4 | | | Interlagos | 12 | J. Trulli | Honda RA001E 3.0 V10 | | 7 | 5 | | | Interlagos | 11 | H. H. Frentzen | Honda RA001E 3.0 V10 | | 8 | NS | elektryka | | Imola | 11 | H. H. Frentzen | Honda RA001E 3.0 V10 | | 9 | 6 | | | Imola | 12 | J. Trulli | Honda RA001E 3.0 V10 | | 5 | 5 | | | Catalunya | 12 | J. Trulli | Honda RA001E 3.0 V10 | | 6 | 4 | | | Catalunya | 11 | H. H. Frentzen | Honda RA001E 3.0 V10 | | 8 | NS | kolizja z de la Rosą | | Red Bull Ring | 11 | H. H. Frentzen | Honda RA001E 3.0 V10 | | 11 | NS | skrzynia biegów | | Red Bull Ring | 12 | J. Trulli | Honda RA001E 3.0 V10 | | 5 | ZD | wyjechał z zamkniętych boksów | | Monte Carlo | 12 | J. Trulli | Honda RA001E 3.0 V10 | | 8 | NS | hydraulika | | Monte Carlo | 11 | H. H. Frentzen | Honda RA001E 3.0 V10 | | 13 | NS | zawieszenie/wypadek | | Gilles Villeneuve | 11 | H. H. Frentzen | Honda RA001E 3.0 V10 | | - | NW | wypadek podczas treningów/zastąpiony przez Zontę | | Gilles Villeneuve | 12 | J. Trulli | Honda RA001E 3.0 V10 | | 4 | 11 | hamulce | | Gilles Villeneuve | 11 | R. Zonta | Honda RA001E 3.0 V10 | | 12 | 7 | | | Nürburgring | 11 | H. H. Frentzen | Honda RA001E 3.0 V10 | | 8 | NS | kontrola trakcji/poślizg | | Nürburgring | 12 | J. Trulli | Honda RA001E 3.0 V10 | | 7 | NS | sprzęgło/skrzynia biegów | | Magny-Cours | 12 | J. Trulli | Honda RA001E 3.0 V10 | | 5 | 5 | | | Magny-Cours | 11 | H. H. Frentzen | Honda RA001E 3.0 V10 | | 7 | 8 | | | Silverstone | 11 | H. H. Frentzen | Honda RA001E 3.0 V10 | | 5 | 7 | | | Silverstone | 12 | J. Trulli | Honda RA001E 3.0 V10 | | 4 | NS | kolizja z Coulthardem | | Hockenheim | 12 | J. Trulli | Honda RA001E 3.0 V10 | | 10 | NS | hydraulika | | Hockenheim | 11 | R. Zonta | Honda RA001E 3.0 V10 | | 15 | NS | kolizja z Verstappenem | | Hungaroring | 12 | J. Alesi | Honda RA001E 3.0 V10 | | 12 | 10 | | | Hungaroring | 11 | J. Trulli | Honda RA001E 3.0 V10 | | 5 | NS | hydraulika | | Spa-Francorchamps | 12 | J. Alesi | Honda RA001E 3.0 V10 | | 13 | 6 | | | Spa-Francorchamps | 11 | J. Trulli | Honda RA001E 3.0 V10 | | 16 | NS | silnik | | Monza | 12 | J. Alesi | Honda RA001E 3.0 V10 | | 16 | 8 | | | Monza | 11 | J. Trulli | Honda RA001E 3.0 V10 | | 5 | NS | kolizja z Buttonem | | Indianapolis | 11 | J. Trulli | Honda RA001E 3.0 V10 | | 8 | 4 | pierwotnie zdyskwalifikowany, ale po apelacji odzyskał czwarte miejsce | | Indianapolis | 12 | J. Alesi | Honda RA001E 3.0 V10 | | 9 | 7 | | | Suzuka | 12 | J. Alesi | Honda RA001E 3.0 V10 | | 11 | NS | kolizja z Raikkonenem | | Suzuka | 11 | J. Trulli | Honda RA001E 3.0 V10 | | 8 | 8 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|