F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Newey: Nie wiem co mnie dalej czeka w Formule 1

Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024

Ricciardo: Od początku czułem, że stać mnie na mocny wynik

Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

03.05.2024

GP Miami: wyniki kwalifikacji do sprintu

Max Verstappen wygrywa kwalifikacje do sprintu w Miami

Verstappen najszybszy w treningu mimo problemów

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Bottas zaskoczony zmianą inżyniera wyścigowego przed GP Miami

RacingNews365: Williams podjął rozmowy z Adrianem Newey'em

Więcej wiadomości

  Archiwum 2008
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Renault zaprzecza, że wyłamuje się z FOTA

Zespoły Formuły 1 zrzeszone w FOTA spotykają się dziś po południu w Monako z FIA.
Marek Roczniak, 10 grudnia 2008, wyświetlenia: 2303<< | lista | T- | T+ | >>
Zespoły Formuły 1 zrzeszone w FOTA spotykają się dziś po południu w Monako z FIA w celu przedyskutowania propozycji na znaczącą redukcję wydatków w tym sporcie. Przed spotkaniem zespół Renault wydał jednak krótkie oświadczenie prasowe, w którym zaprzeczył, jakoby prezentował odrębne stanowisko od FOTA w sprawie standardowego silnika czy innych kwestii ustalonych wspólnie w ubiegłym tygodniu.

FOTA ustaliła wówczas swoje sposoby na redukcję wydatków, mające być między innymi odpowiedzią na pomysł FIA związany z wprowadzeniem standardowego silnika do F1. Jego konstruktorem i zarazem producentem miałby być Cosworth, a FIA jest gotowa wprowadzić takie rozwiązanie, jeśli zgodzą się na nie minimum cztery zespoły – reszta mogłaby nadal stosować własne silniki, odpowiednio ograniczone.

Wczoraj pojawiły się plotki, że za stosowaniem standardowego silnika Coswortha opowiada się jeden z producentów samochodów zaangażowanych w F1 i według włoskiej prasy miałoby nim być właśnie Renault. Mogłoby to sugerować, że francuski koncern chce się wyłamać z szeregów FOTA, przynajmniej w kwestii silników, jednak w dzisiejszym oświadczeniu Renault zdementowało te plotki. FIA dała czas na decyzję do czwartku chętnym zespołom, które są gotowe przyjąć ofertę Coswortha.

Źródło: Formula1.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.04.2024  Autosport: Renault rozważa sprzedaż zespołu Alpine
21.03.2024  Jordan: Renault mogło już zadecydować o wycofaniu się z F1
07.03.2024  Famin: Wiemy, że nasza obecna forma jest nieackeptowalna
19.01.2024  Famin: Renault pozostaje gotowe na wznowienie rozmów z Andrettim
11.01.2024  Szafnauer: Zespoły złamały dżentelmeńską umowę
Tagi:
Renault
FOTA
FIA

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
sniezek, 10.12.2008 15:22[!]
Jeden silnik w F1. To już nie jest F1. Dobrze, że Honda zrezygnowała, bo co ściganie się nie na swoim silniku, albo silniku ograniczony do jakiś dziwnych zasad.
zoolwik, 10.12.2008 15:41[!]
Dla mnie przestalo miec to znaczenie od momentu zamrozenia prac nad silnikami. Skoro nie mozna juz rozwijac silnikow, to chyba lepiej, zeby inne teamy mialy szanse na zniwelowanie straty na silniku, jesli taka maja. Dziwi mnie natomiast Alonso bo wydaje mi sie ze jest jednym z lepszych kierowcow, wiec nie powinien sie bac o to, ze inni beda mieli takze bardziej konkurencyjne bolidy. No chyba, ze jest lepszy tylko jak ma dobry bolid a inni gokarty ...
rafaello85, 10.12.2008 19:50[!]
Ja myślę, że z silników Coswortha skorzystają tylko prywatne teamy.
mielony, 11.12.2008 00:58[!]
Ale jak "ograniczyć" własne silniki? Jakie przyjąć parametry? Moc max? To tylko jeden z parametrów. A moment obrotowy, a właściwie jego charakterytyka? Nie wiem jakie ma znaczenie przy tak szybkich skrzyniach biegów ale chyba wciąż ma. Nawet silniki ograniczoe do pewnych parametrów będą miały własne cechy faworyzujące je (albo wprost przeciwnie...) w stosunku do "standardowego".
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca