F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

Więcej wiadomości

  Archiwum 2004
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Ciąg dalszy testów na torach Catalunya, Imola i Silverstone

Marek Roczniak, 5 lutego 2004, wyświetlenia: 737<< | lista | T- | T+ | >>
P.Kierowca Konstruktor Op. Czas okr. Strata Okr. 
Czasy uzyskane na torze Catalunya (wg zespołu Williams)
1.Juan Pablo Montoya Williams BMW 1:14,800   51 
2.Antonio Pizzonia Williams BMW 1:15,099 +0,299 50 
3.Fernando Alonso Renault 1:15,171 +0,371 74 
4.Franck Montagny Renault 1:15,172 +0,372 76 
5.Cristiano da Matta Toyota 1:15,712 +0,912 98 
6.Nelson Piquet Williams BMW 1:15,816 +1,016 51 
7.Olivier Panis Toyota 1:15,913 +1,113 39 
8.David Coulthard McLaren Mercedes 1:15,916 +1,116 51 
9.Alex Wurz McLaren Mercedes 1:16,017 +1,217 65 
Czasy uzyskane na torze Imola
1.Michael Schumacher Ferrari 1:21,231   25 
Czasy uzyskane na torze Silverstone
1.Nick Heidfeld Jordan Ford   67 
2.Timo Glock Jordan Ford   35 
Czwarty dzień testów na torze Catalunya został zdominowany przez kierowców reprezentujących zespół Williams – Juana Pablo Montoyę i Antonio Pizzonię. Obaj kierowcy mieli do dyspozycji bolidy FW26, przy czym Kolumbijczyk kontynuował testy ustawień mechanicznych i aerodynamicznych, natomiast Pizzonia, dla którego był to pierwszy kontakt z nowym bolidem, przeprowadzał testy opon Michelin. Ponadto po jednym dniu przerwy za kierownicą zeszłorocznego bolidu Williams ponownie zasiadł Nelson Piquet Jr, kontynuując zapoznawanie się zarówno w samochodem, jak i torem. Przy okazji Brazylijczyk pracował nad ustawieniami FW25, a uplasował się na szóstej pozycji, mając niewiele ponad sekundę straty do Montoi.

Czwartek był trzecim i zarazem ostatnim w tym tygodniu dniem testów zespołu Renault na torze Catalunya. Tak jak i w poprzednie dwa dni francuską stajnię ponownie reprezentowali Fernando Alonso i kierowca testowy Franck Montagny, plasując się kolejno na trzeciej i czwartej pozycji. Hiszpan po zaliczeniu wczoraj symulowanego przejazdu pełnego dystansu wyścigu za kierownicą R24 dzisiaj sprawdzał różne mechaniczne i aerodynamiczne ustawienia tego bolidu, a także testował opony Michelin. Montagny pracował tymczasem nad optymalizacją ustawień zeszłorocznego bolidu R23 pod kątem jak najlepszego wykorzystania tegorocznej specyfikacji opon Michelin i był tylko minimalnie (0.001 sekundy) szybszy od Alonso.

Dzień po wypadku Felipe Massy także i dzisiaj konieczne było użycie helikoptera ratunkowego podczas testów na torze Catalunya. Tym razem groźnemu wypadkowi uległ kierowca Toyoty – Olivier Panis. Francuz z nieznanych dotąd przyczyn stracił panowanie nad swoim bolidem i wypadł z szybkiego zakrętu nr 3 (Renault), uderzając tyłem w bandę przy dużej prędkości. Panis podobnie jak i Massa także o własnych siłach wydostał się z wraku, ale ponieważ zaczął narzekać na kłopoty z wzrokiem został przetransportowany do pobliskiego szpitala na szczegółowe badania kontrolne. Nie wykazały one żadnych poważniejszych obrażeń, jednak Francuz został zatrzymany na 24-godzinną obserwację. Przed wypadkiem Panis zdołał pokonać 39 okrążeń i ostatecznie uplasował się na siódmej pozycji, a oprócz niego w testach uczestniczył również Cristiano da Matta. Brazylijczyk był dzisiaj najbardziej aktywnym kierowcą i uzyskał piąty czas, mieszcząc się poniżej sekundy straty do Montoi.

Na ostatnich miejscach znaleźli się kierowcy zespołu McLaren – David Coulthard i Alex Wurz. Tym razem strata reprezentantów stajni z Woking wyniosła niewiele ponad sekundę do najszybszgo kierowcy i chociaż czasy uzyskiwane podczas zimowych testów zwykle mają niewiele wspólnego z czasami uzyskiwanymi w wyścigach, to jednak nienajlepsza forma bolidu MP4-19 podczas ostatnich testów zaczyna być zastanawiająca.

Zespół Ferrari zaliczył dzisiaj drugi i zarazem ostatni dzień testów bolidu F2004 na włoskim torze Imola, w których uczestniczył Michael Schumacher. Tym razem Niemiec przejechał tylko 25 okrążeń, kontynuując prace rozwojowe nad nowym autem. Kolejne testy F2004 rozpoczną się już w sobotę na torze Mugello, a nie jak wczoraj podawała włoska stajnia w niedzielę.

Ostatnim zespołem przeprowadzającym dzisiaj testy był Jordan. Irlandzka stajnia zakończyła pierwsze testy bolidu EJ14 na torze Silverstone, za którego kierownicą ponownie zasiadł Nick Heidfeld. Pogoda nadal nie była zbyt korzystna, jednak mimo to Niemiec przejechał dzisiaj najwięcej okrążeń (67) i doprowadził do wykrycia potencjalnego problemu z niezawodnością nowego auta. Inżynierowie z zespołu Jordan są zadowoleni z wykrycia tego problemu jeszcze podczas przedsezonowych testów, gdyż będą mogli go wyeliminować przed pierwszym wyścigiem. Oprócz Heidfelda na torze Silverstone obecny był także Timo Glock, który zakończył testy opon Bridgestone za kierownicą zeszłorocznego bolidu EJ13. Kolejne testy irlandzka stajnia rozpocznie 10 lutego na hiszpańskim torze Jerez.

Źródło: BMW.WilliamsF1.com, Ferrari.com, RenaultF1.com, F1Racing.net
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.02.2024  Charles Leclerc kończy zimowe testy na czele tabeli
23.02.2024  Sainz najszybszy w porannej sesji ostatniego dnia testów
23.02.2024  Harmonogram zespołów na testy w Bahrajnie
22.02.2024  Sainz na czele tabeli drugiego dnia testów na torze Sakhir
22.02.2024  Poranna sesja drugiego dnia testów przerwana
Tagi:
Testy
Catalunya
Imola
Silverstone

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca