F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Bridgestone po GP Hiszpanii

"Był to bardzo dobry weekend z perspektywy opon.
Patryk Pokwicki, 11 maja 2009, wyświetlenia: 1394<< | lista | T- | T+ | >>
Zwycięzca Grand Prix Hiszpanii – Jenson Button dobrał opony tak samo, jak większość kierowców, a więc miękkie – miękkie – twarde. Warunki były dosyć wymagające dla opon, ponieważ było bardzo ciepło.

Brytyjczyk wyprzedził o 13 sekund swojego kolegę z teamu Brawn GPRubensa Barrichello, który zastosował strategię trzech tankowań (miękkie – miękkie – miękkie – twarde). Podium uzupełnił Australijczyk z Red Bulla, Mark Webber, który obrał taką samą strategię jak zwycięzca.

Miękkie opony spisywały się dużo lepiej na tym torze, niż twarda mieszanka. Dawały one lepsze, a zarazem bardziej stałe czasy okrążeń.

Hiroshi Yasukawa – szef Bridgestone Motorsport: „Gratulacje dla Jensona Buttona oraz zespołu Brawn GP za ich drugi dublet w tym sezonie. To bardzo satysfakcjonujące, że niezależne zespoły, takie jak team Rossa Brawna radzą sobie bardzo dobrze. Dobrze jest również oglądać z przodu Jensona, który pokazuje swój talent, kiedy jeździ z przodu stawki. Hiszpania jest bardzo ważnym rynkiem dla Bridgestone, więc to, że zaczęliśmy sezon europejski bardzo dobrze, jest dla nas niezwykle korzystne. Czasy okrążeń były bardzo podobne i widzieliśmy dobre akcje na torze”.

Hirohide Hamashima – szef Bridgestone Motorsport ds. rozwoju opon: „To był bardzo ekscytujący wyścig z punktu widzenia strategii doboru opon. Jasne było, że w weekendach, gdzie używamy twardych opon, miękkie będą dawały przewagę i będą częściej używane. Widzieliśmy różne strategię, dwu oraz trzypostojowe, więc mogliśmy uważnie oglądać, która była bardziej opłacalna. Gratulacje dla Jensona, u którego strategia dwóch pit stopów okazała się najlepsza oraz dla drugiego Rubensa. Mark Webber również pokazał się z dobrej strony. Większość kierowców uzyskiwało lepsze czasy na miękkich oponach. Ich przejazdy na tej mieszance były również dłuższe od tych na twardej. Niektórzy kierowcy mieli problemy z degradacją tylnych opon, ale spodziewaliśmy się tego przy obecnych bolidach, więc był to bardzo dobry weekend z perspektywy opon”.

Źródło: BridgestoneMotorsport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.10.2023  Pirelli z nowym kontraktem na dostawy ogumienia dla F1
11.09.2023  Pirelli rozważa wycofanie się z F1 po sezonie 2028?
14.07.2023  Domenicali nie zmienia stanowiska w sprawie jedenastego zespołu
02.07.2023  Zespoły: Bridgestone może mieć za mało czasu
06.06.2023  Autosport: Bridgestone jest zainteresowany powrotem do F1
Tagi:
Bridgestone

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Kamikadze2000, 11.05.2009 12:05[!]
No tym razem miękkie okazały się lepsze. Mam nadzieje, że w kolejnych weekendach GP opony obie mieszanki będą tak samo, jak tu, w porównywalnej formie, gdyż takie sytuacje, jak w Melbourne są po prostu niedopuszczalne.
Kubecks, 11.05.2009 12:35[!]
Moga byc dopuszczalne, bo po to zwiekszyli roznice miedzy mieszankami od tego sezonu...
Kamikadze2000, 11.05.2009 18:15[!]
No tak, tylko że wtedy powstają takie cyrki, jak w Melbourne.
zawias, 11.05.2009 21:31[!]
I o to właśnie chodzi-żeby było trochę cyrku. Wszyscy mają ten sam wybór i to tylko kwestia taktyki i umiejętności kierowcy jak je wykorzystać do zwycięstwa. Lepsze większe różnice w mieszankach bo jak nie ma różnicy to po co "różne" opony?
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca