Też bym wybrał start z boksów :D Ciekawi mnie czy jemu (temu co startuje z boksów) gasi się czerwone światło wtedy co innym na gridzie. Chyba nie, bo na tym torze ten z boxu by wyjechał pierwszy :P
10 tys. nieźle :O
Kierowca startujący z pit lane dostaje zielone światło w momencie kiedy cała stawka minie już wyjazd z boksów.
Bardzo przepraszam, że to nie tyczy się meritum Newsa ale bardzo chciałem się z Wami podzielić tą informacją. Powieliłem to i tutaj bo jest to istotne aby przybliżyć zwolennikom FIA, że Formuła kosztuje i kosztować musi jak ma być Królową.
Tak odnośnie Brawna dorzucić tu chciałem,
czego dziś od Wurza w TV usłyszałem.
W „zamkniętym Polscie” zdradził wszystkim plany
jak dzisiejszy lider został zbudowany.
Pięć tuneli aero i 500 milionów,
tyle kosztowało to cudo sezonu.
Więc Ci co sądzili w 40-tu się zmieszczą,
niech dziś przetrą oczy i głupot nie p....rzą.
Macie tutaj przykład iście namacalny
że FIA zgłupiała dając budżet marny.
Przykład bardzo prosty – jak chcesz mieć sukcesy,
to nie możesz żałować i wytrzepać z kiesy.
Raz jeszcze przepraszam ale to naprawdę może choć kilku przekona.
No cóż, Brawn miał może niesamowitą kasę, ale Williams napewno zmieścił się w budżecie poniżej 100 milionów, a weź pod uwagę, że pensje kierowców (nie wliczane do limitu) wynoszą odpowiednio: ponad 7 milionów dla Rosberga i ponad milion dla Nakajimy. Do tego wydatki na silniki, marketing (Williams jest całkiem aktywny w tej dziedzinie) i pensję dla jednej osoby z kierownictwa dają budżet na rozwój naprawdę niewiele przekraczający te 40 milionów, a Williams był w ostatnich wyścigach wśród piątki najszybszych zespołów, daleko przed BMW, Renault, czy McLarenem dysponującym od 2 do 3 razy większym budżetem. W GP Wielkiej Brytanii dorównywali nawet temu bolidowi, zbudowanemu wielkimi nakładami przez Brawna.
A FI z budżetem jeszcze mniejszym od Williamsa rozwija się szybciej, niż większość konkurencji, czego namacalnym dowodem jest czas Sutila w Q3- lepszy od kierowcow Ferrari mimo większego ładunku paliwa.
bicampeon - dzięki, nie czytałem. Ale kwota mnie poraziła. Na miejscu szefa Hondy bym sobie zrobił "wycinankę" tym ich nożykiem.
akkim---> kwota, którą podałeś jest wprost powalająca! I tak został obalony mit "taniego" ( chcoiaż to było wiadome od początku ) zespołu Brawn GP. Honda włożyła pół miliarda dolców aby zbudować bolid, który teraz śmiaga pod nazwą Brawn GP. Gdyby nie ta kasa... no właśnie.
Co do Glocka - kara jak najbardziej słuszna. Ewidentnie Niemiec przyblokował Alonso.
Ja widziałem że za Glockiem jedzie Alonso nawet było ujecie z kamery w kokpicie Glocka i nie szło zauważyć że z tyłu jedzie Alonso
Fire, 12.07.2009 12:09 | | |
Nie rozumiem tej kary, może i go przyblokował, może i Alonso miałby przez chwile pierwszy czas, ale i tak i tak wszedł do ostatniej części quala... więc powinna być reprymenda od strony sędziów tylko :P Rożnica dla niego żadna czy z 19 czy z 20. a tak wystartuje z boksów i pewnie uniknie zamieszania na pierwszym zakręcie... ;)
Fire---> Alonso nie wszedł do Q3. Sędziowie rozpatrują zdarzenie pod kątem zgodności z regulaminem. Kierowca, który jest na okrążeniu wyjazdowym czy zjazdowym nie może przyblokować zawodnika będącego na okrążeniu czasowym! Tak się wczoraj stało i dlatego Glock dostał karę.
|