F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Brawn wróży Sennie świetlaną przyszłość w F1

"Od początku byłem pod wrażeniem Bruno. Uważałem, że wykonał dla nas dobrą robotę".
Mariusz Karolak, 8 listopada 2009, wyświetlenia: 2644<< | lista | T- | T+ | >>
Ross Brawn prognozuje, że przed Bruno Senną stoi świetlana przyszłość w Formule 1. Siostrzeniec Ayrtona Senny, który zginął tragicznie w Grand Prix San Marino w 1994 roku, zadebiutuje w F1 w przyszłym sezonie w zespole Campos.

Pod koniec roku 2008 młody Senna był typowany na partnera Jensona Buttona w zespole Hondy. Miał w nim zastąpić swego rodaka, weterana F1 – Rubensa Barrichello. Jednakże Honda nieoczekiwanie wycofała się z F1 i sprzedała swój zespół, a nowi szefowie zdecydowali się na przedłużenie umowy z Barrichello.

Tymczasem młody Senna nie otrzymał innych propozycji z F1 na ten rok. Odrzucił też możliwość jazdy w GP2 kolejny sezon, nie zgodził się na propozycję od Mercedesa na jazdę w DTM i ostatecznie trafił do długodystansowych wyścigów Le Mans Series. Jeździł we francuskim teamie ORECA.

„Od początku byłem pod wrażeniem Bruno. Uważałem, że wykonał dla nas dobrą robotę” – powiedział Brawn, odnosząc się do zeszłorocznych testów Senny w bolidzie Hondy. „Był oczywiście najlepszym spośród kandydatów, jakich mieliśmy. Wówczas nie byliśmy jeszcze zdecydowani, czy wybierzemy jakiegoś młodego zawodnika”.

Brawn uważa, że starty w zespole Campos spowodują, iż Senna będzie jeździł pod dużą presją, ciążącą na nim z powodu legendarnego wuja. „Twierdzę, że dla niego to wspaniała szansa i z niecierpliwością czekam by zobaczyć, jak będzie sobie radził. Ważne jest, jak dobrze będzie się sprawował, ponieważ nazwisko ma oczywiście wspaniałe. Byłoby szkoda, gdyby nie jeździł zbyt dobrze, ze względu na dobre imię jego wuja”.

Rok przerwy od jazdy w samochodach jednomiejscowych może stanowić początkowo problem dla Senny. Podobnie ograniczenia testów w F1, ale Brawn uważa, że Senna poradzi sobie z tym wszystkim. „Jak większość młodych, współczesnych kierowców, traktuje wszystko bardzo poważnie, dba o kondycję, przechodzi różne treningi, może też korzystać z symulatorów. Jednakże potrzebne mu są przejechane kilometry, a poza tym będzie musiał znaleźć sposób, by utrzymać formę w trakcie zimy. Michael (Schumacher) zawsze dużo wolnego czasu spędzał na ściganiu się na gokartach, co było bardzo pomocne”.

Źródło: ITV-F1.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.11.2023  Brawn: Verstappen potrzebuje mocniejszego partnera zespołowego
29.09.2022  Brawn: Formuła 1 nie powróci do silników V10 czy V12
27.09.2022  Domenicali: Jestem jedynym, któremu zależy na powrocie GP Niemiec
10.03.2022  Brawn pod wrażeniem ekstremalnej koncepcji Mercedesa
21.01.2022  Brawn: Nowe bolidy nie będą wyglądały identycznie
Tagi:
Senna B.
Brawn R.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Simi, 08.11.2009 15:19[!]
Też mam nadzieję, że Bruno poradzi sobie naprawdę bardzo dobrze. Myślę, że jest to możliwe.
-jest już w dojrzałym wieku
-ma spore doświadczenie
-myślę, że talentu mu nie brakuje
Tak uważam o Bruno.
jan5, 08.11.2009 15:26[!]
nie wiem czy swietlana przyszłość, ma juz 24 lata a dopiero wchodzi do swiata f1
<Dr.DreS>, 08.11.2009 15:31[!]
Frentzen zadebiutował w wieku 27 lat, więc nie wydaje mi się, żeby wiek Bruno był tu jakąś przeszkodą...
Maly-boy, 08.11.2009 15:45[!]
paydriver ... więcej mówić nie muszę
buran, 08.11.2009 16:03[!]
Damon Hill zadebiutował wieku 32 lat, więc wiek nie jest przeszkodą. Większy problem stanowi stosunkowo małe doświadczenie Senny, 5 lat ścigania to nie jest dużo.
kemot, 08.11.2009 16:16[!]
Bruno Senna 15 października skończył 26 lat - wg mnie wiek nie ma aż tak dużego znaczenia, ale rok później już chyba nikt by go nie chciał w F1.
Kamikadze2000, 08.11.2009 17:02[!]
Na testach na prawdę radził sobie świetnie (w porównaniu np. do Lucasa di Grassiego), więc jestem dobrej myśli! :))

Co do Frentzena i Hilla, z pewnością są dobrym przykładem dla Bruno. Ale trzeba też pamiętac, że w tamtych latach mistrzowie mieli ponad 30 lat. Obecnie mają poniżej tej granicy. Tak więc zobaczymy.... :))
jan5, 08.11.2009 17:49[!]
fangio kiedy zdobywał swój ostatni tytuł miał 46 lat bodajze
freddiemercury, 08.11.2009 17:58[!]
jan5, To były inne czasy, wtedy na pewno kierowcy nie musieli być takimi atletami jak dziś. Poza tym Brunno drugim Fangio z pewnością nie będzie.
A.S., 08.11.2009 18:51[!]
To na pewno były inne czasy - freddiemercury – zwłaszcza, że kierowcy nie dysponowali żadnymi układami wspomagającymi, auta były toporne niczym wozy drabiniaste, piekielnie niebezpieczne, a wyścigi liczyły i bez mała po pięćset kilometrów. To właśnie tamci kierowcy byli twardzielami, atletami – a nie te gwiazdeczki pop - dzisiejsi kierowcy, których mięśnie są nadmuchiwane na pokazy w reklamach, a nie do wyścigowych bolidów.

A wracając do tematu Bruno Senny – pożyjemy zobaczymy. Może czymś nas zaskoczy, a może tylko okaże się kolejnym krewnym wielkiego mistrza o którym szybko zapomnimy. Ilu już było takich. Ja mu życzę jak najlepiej (ze względu na pamięć o wuju).
jenny_s, 08.11.2009 19:04[!]
Świetlana przyszłość w bolidzie, który prawdopodobnie będzie dublowany w połowie wyścigu.
zawias, 08.11.2009 21:45[!]
Brawn mówi to tylko po to, żeby zwiększyć na nim presję.
RomanSz, 09.11.2009 12:14[!]
@A.S i freddiem. - Prawda chyba leży pośrodku, jak zwykle. W czasach Fangio wspomagania nie było i były to samobójcze misje ale też nie było przeciążeń rzędu 5g. Z drugiej strony po 30 roku życia człowiek nie jest jeszcze takim kompletnym wrakiem. Baricz walczył o tytuł w tym roku i gdyby ogólnie był lepszym kierowcą i miał więcej szczęścia to by go może zdobył, wiek mu w tym nie przeszkadzał. Schumacher miał wrócić po czterdziestce, przypuszczam że by to naprawdę zrobił gdyby nie kontuzja i że byłby konkurencyjny.

Natomiast jeżeli kierowca debiutuje w wieku 26 lat, to ciąży na nim większa presja wyniku niż jakby miał 20. A jak jeszcze Brawn mówi, że to walka o honor rodziny, to nie zazdroszczę :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca