F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Boullier typowany na szefa zespołu Renault

"Są prowadzone pewne rozmowy, ale z pewnością nie została jeszcze podjęta żadna decyzja".
Marek Roczniak, 23 grudnia 2009, wyświetlenia: 4136<< | lista | T- | T+ | >>
Wygląda na to, że nowy udziałowiec Renault F1 Team – Gerard Lopez będzie miał dużo do powiedzenia w kwestii tego, jak zarządzana jest ekipa z Enstone, jako że na nowego szefa typowany jest właśnie jego człowiek.

Mowa o Ericu Boullierze, który obecnie jest dyrektorem generalnym firmy Gravity Sports Management, należącej do spółki inwestycyjnej Lopeza – Genii Capital. Francuz potwierdził, że prowadzi rozmowy w sprawie objęcia ważniejszego stanowiska kierowniczego w Renault F1.

Oczekuje się, że jeśli rozmowy te zakończą się powodzeniem, to wówczas Boullier przejmie obowiązki szefa zespołu od pełniącego je tymczasowo Boba Bella, a wspierać go będzie człowiek Renault – Jean-Francois Caubet, który po odejściu Flavio Briatore objął funkcję dyrektora zarządzającego we francuskim zespole.

„Są prowadzone pewne rozmowy, ale z pewnością nie została jeszcze podjęta żadna decyzja. To jedna z możliwości” – powiedział sam zainteresowany. BBC twierdzi, że Lopez powiedział już pracownikom w Enstone podczas wizyty na początku tego tygodnia, iż Boullier przejmie obowiązki szefa zespołu, dodając, że bardzo poważnie podchodzi do starań, aby ekipa francuskiego producenta samochodów powróciła wkrótce na szczyt.

Boullier zdobywał doświadczenie jako szef i inżynier w juniorskich zespołach wyścigowych, jednak nigdy wcześniej nie był zaangażowany w Formułę 1. Francuz był zarządzającym i technicznym dyrektorem w zespole DAMS od stycznia 2003 roku do listopada ubiegłego roku, w którym to czasie był także szefem francuskiego zespołu A1 Grand Prix. Później dołączył do Gravity.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.04.2024  Autosport: Renault rozważa sprzedaż zespołu Alpine
21.03.2024  Jordan: Renault mogło już zadecydować o wycofaniu się z F1
07.03.2024  Famin: Wiemy, że nasza obecna forma jest nieackeptowalna
19.01.2024  Famin: Renault pozostaje gotowe na wznowienie rozmów z Andrettim
11.01.2024  Szafnauer: Zespoły złamały dżentelmeńską umowę
Tagi:
Renault
Boullier E.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Player1, 24.12.2009 10:58[!]
Panowie, dobrze nie jest ale aż tak źle to tego bym nie widział. Baza (inżynierowie) zostają, a to oni tworzą bolid. Owszem brakuje lidera, który zmobilizuje, pokaże kierunek, da nadziej - to faktycznie jest problem.

Ja stawiam na środek stawki, czasami ocieranie się o podium.
oligator, 24.12.2009 11:19[!]
Jerome jest wcale nie taki Nijaki :D
bass001, 24.12.2009 11:56[!]
W tamtym sezonie Wszyscy myśleli że BMW zgarnie wszystko i widzielismy jak było. Moze w tym będzie odwrotnie. Najezdzają wszyscy na Renault. Poczekajcie, jak juz chociarz jakies testy będą, a najlepiej Q za 2,5 miecha
dz, 24.12.2009 12:48[!]
co tak krytykujecie renault , przeciez panom z gravity capitals też zalezy na tyule mistrzowskim i mają pieniędze na to żeby to osiągnąć , pamientajmy tez ze od połowy sezonu zarzucono ewolucje r 29 i całość zasobów skierowana została na r30, wiec może zanim juz skreslicie ten team to poczekajcie na pierwsze testy.
marios76, 25.12.2009 00:15[!]
Tak, czekamy na testy, a jak bolid okaże sie niewypałem to może MSC się po kilku słabych wyścigach wycofa i zrobi miejsce Kubicy? :D W cuda nie wierzę, pomyślcie tylko jak w takich okolicznościach pokazać, jak się jest dobrym, o co można walczyć? Robert, życzę szczęścia- może coś jednak spasuje w tej hybrydzie na bazie Renówki, będziesz miał szansę się pokazać i... na 2011 znajdziesz sie w odpowiednim teamie! Jak nie to może bierz sie za te rajdy jak Kimi i daj spokój z tym chłamem jaki robią przez ostatnie lata z królowej motosportu:)
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca