F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Renault chce utrzymać agresywny rozwój

Francuska ekipa celuje w regularne zdobycze punktowe.
Paweł Zając, 19 marca 2010, wyświetlenia: 3066<< | lista | T- | T+ | >>
Zespół Renault chce utrzymać agresywny sposób rozwoju, który został zapoczątkowany podczas otwierającego sezon Grand Prix Bahrajnu.

Pomimo tego, że zespołowi nie udało się zabłysnąć podczas zimowych testów, nowy pakiet aerodynamiczny pozwolił Robertowi Kubicy i Witalijowi Pietrowowi pokazać dość obiecujące wyniki. Szef zespołu Eric Boullier uważa, że bolidy R30 spisały się lepiej, niż przewidywał. Sądzi też, że mogą regularne celować w zdobycze punktowe.

„Jeśli nie będziemy popełniać błędów i odpowiednio wykorzystamy samochody, to wtedy będziemy chcieli regularnie znajdować się w czołowej dziesiątce” – powiedział Boullier serwisowi AUTOSPORT. „Utrzymamy agresywny rozwój przez pierwszą część sezonu – na każdy lub co drugi wyścig będziemy mieli poprawki”.

Szef francuskiej ekipy powiedział również, że Renault celowo odpuściło sobie ustanawianie najlepszych czasów podczas testów zimowych. „Podeszliśmy inaczej do zimowych testów” – dodaje Boullier. „Chcieliśmy się bardziej skupić na niezawodności i tempie wyścigowym. Ponadto wiedzieliśmy, że poprawki aerodynamiczne mogą nie być gotowe przed zakończeniem testów, dlatego zdecydowaliśmy się skupić na tych aspektach”.

„W Jerez wszystko szło bardzo dobrze. Jednakże w Barcelonie, kiedy inne zespoły przywiozły swoje poprawki, byliśmy trochę niżej w stawce. Mimo wszystko jestem zadowolony, ponieważ w porównaniu do zeszłego roku zmniejszyliśmy stratę do czterech czołowych zespołów. Ferrari i Red Bull są wyraźnie przed nami, jednak McLaren nie jest tak daleko, a Mercedes GP również wydaje się być w zasięgu”.

Dodatkowo Boullier zaprzeczył wszystkim sugestiom mówiącym, że francuski producent samochodów jest niezadowolony z powodu dopuszczenia tylnego skrzydła McLarena. „Przepisy są tworzone po to, by je interpretować. Każdy zespół ma swoją interpretację. Nie zinterpretowaliśmy tego jako legalne rozwiązanie, jednak FIA rządzi serią i jeśli według nich coś jest legalne, to nie mamy nic przeciwko. Teraz mamy możliwości zbadania i przyjrzenia się temu, co oznacza trochę pracy i ciekawych badań w tunelu aerodynamicznym”.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.04.2024  Autosport: Renault rozważa sprzedaż zespołu Alpine
21.03.2024  Jordan: Renault mogło już zadecydować o wycofaniu się z F1
07.03.2024  Famin: Wiemy, że nasza obecna forma jest nieackeptowalna
19.01.2024  Famin: Renault pozostaje gotowe na wznowienie rozmów z Andrettim
11.01.2024  Szafnauer: Zespoły złamały dżentelmeńską umowę
Tagi:
Boullier E.
Renault

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
akkim, 19.03.2010 18:40[!]
FIA rządzi i jak mówi, to ma być legalne
choć się znasz to na protesty masz widoki marne,
bo przepisy które tworzą - nie do przestrzegania
te ogromne tomy piszą do interpretowania.

No i teraz kto odpowie jak takim dogodzić ?
Na papierze akceptują i jak się narobisz
projektujesz, wydasz kasę, część przywozisz nową
zbiorą stetryczałą bandę, użyć się nie zgodzą.

A najgorsze, że to robią już w trakcie sezonu
i gdzieś mają, to ich kaprys - nie pasuje komu ?
Jak się burzy to odczuje w najbliższej kontroli,
tak gościowi dołożymy, że to go zaboli.

W dyfuzorach większa dziura i dostali "cięcie"
w McLarenie z "kolanami" to tylko 'nagięcie",
wprowadzili jedną zmianę, już jest "chłopcom" miło,
a gdy dwie by wpowadzili co by to szkodziło ?

Także Boullier woli milczeć, to nie Briatore
tamten ostro by ocenił tą Fijowska wolę,
komu chcą to dopuszczają, rządzą przecież nimi
no i kto im udowodni czy stronniczy byli ?
christoff.w, 20.03.2010 11:08[!]
lepiej by brzmialo: "...tak gosciowi dolozymy,ze az go zaboli" a tak to swietne!!!
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca