F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Renault i Altran otwierają Akademię Techniczną Altran 2010

Renault F1 Team i Altran rozpoczęli siódmą edycję wyjątkowego konkursu.
Inf. prasowa, 29 marca 2010, wyświetlenia: 3432<< | lista | T- | T+ | >>
Renault F1 Team i Altran rozpoczęli siódmą edycję wyjątkowego konkursu pod nazwą Akademia Techniczna Altran, dzięki któremu młodzi utalentowani inżynierowie mają szansę sprawdzić się w F1.

„Jak dostać pracę w Formule 1?” – to odwieczna zagadka dla młodych utalentowanych inżynierów pragnących rozpocząć karierę w mekce sportów motorowych: Od 2004 roku Renault F1 Team i Altran proponują rozwiązanie tego problemu w postaci Akademii Technicznej Altran – konkursu, który pozwala zidentyfikować i docenić doskonałe osiągnięcia absolwentów wyższych uczelni. Nagrodą jest sześciomiesięczny staż w dziale badań i rozwoju Renault F1 Team – niesamowita okazja, aby rozpocząć, a później kontynuować karierę na najwyższym poziomie sportów motorowych.

W 2010 roku Renault F1 Team zaoferuje nie jeden, ale dwa staże dla dwóch finalistów. Pierwszy odbędzie się w zakładzie rozwoju podwozia w Enstone w Wielkiej Brytanii, a drugi – w centrum rozwoju silnika w Viry-Châtillon we Francji. W obu przypadkach zwycięski student dołączy do zespołu na okres sześciu miesięcy, co może otworzyć przed nim drzwi do dłuższej kariery w F1. Pakiet obejmuje sześciomiesięczne wynagrodzenie w wysokości 6500 euro, samochód służbowy Renault z kartą na paliwo oraz zakwaterowanie w jednopokojowym mieszkaniu. Co więcej, każdy z finalistów otrzyma specjalnie wygrawerowany najnowszy model zegarka Pilot Watch firmy TW Steel, partnera Renault F1 Team, będący miłą pamiątką ze stażu.

W konkursie mogą wziąć udział studenci ostatniego roku lub świeżo upieczeni absolwenci uniwersytetu lub prestiżowej szkoły wyższej ze specjalizacją w naukach ścisłych lub technologii. Warunkiem uczestnictwa jest złożenie prezentacji o objętości 500 słów, opisującej technologiczne innowacje w jednym z ośmiu obszarów związanych z rozwojem F1: aerodynamice, systemach sterowania i elektroniki, konstrukcji i analizach, technice wyczynowej, odzyskiwaniu energii z układu napędowego, badaniach i rozwoju materiałów, przetwornikach i technologii testów lub dynamice pojazdów. Prezentacja powinna koncentrować się na tym, jak dana innowacja może polepszyć osiągi samochodu i jak student planuje zrealizować swój projekt podczas sześciomiesięcznego stażu.

Okres przyjmowania kandydatów rozpoczął się 22 marca i potrwa do 28 maja 2010 roku. Nazwiska finalistów zostaną ogłoszone 14 czerwca. Akademia Techniczna Altran 2010 będzie przyjmować przedstawicieli 18 krajów, odzwierciedlających pozycję i międzynarodowy zasięg firmy Altran. Zostaną oni podzieleni na 11 globalnych regionów, a każdy region wytypuje jednego finalistę do konkursu. Tych 11 finalistów zaprezentuje swoje projekty 13 lipca 2010 roku w siedzibie teamu w Enstone przed jury ekspertów pod przewodnictwem Robina Tuluie, szefa działu badań i rozwoju w Renault F1 Team. Zwycięzcy konkursu rozpoczną pracę we wrześniu 2010 r.

Akademia Techniczna Altran jest sprawdzoną „trampoliną” do kariery w F1. Zwycięzca z 2004 roku, Mark Caldwell, nadal pracuje z teamem jako inżynier CAD, zaś inni zwycięzcy i finaliści pracowali z zespołem na torze i w fabryce i tak jest do dzisiaj. W 2009 r. po raz pierwszy w historii konkursu laureatką została kobieta – Helen Makey, prezentując pracę o zwiększaniu wydajności energetycznej z wykorzystaniem zmiennej aerodynamiki. Niedawno przedłużono z nią umowę zatrudnienia w zespole, w dziale osiągów.

Więcej informacji o Akademii Altran 2010 oraz o procedurze zgłaszania się do konkursu można znaleźć na stronie www.altran-academy.com.

Źródło: Informacja prasowa Renault Polska
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.04.2024  Autosport: Renault rozważa sprzedaż zespołu Alpine
21.03.2024  Jordan: Renault mogło już zadecydować o wycofaniu się z F1
07.03.2024  Famin: Wiemy, że nasza obecna forma jest nieackeptowalna
19.01.2024  Famin: Renault pozostaje gotowe na wznowienie rozmów z Andrettim
11.01.2024  Szafnauer: Zespoły złamały dżentelmeńską umowę
Tagi:
Renault

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
noofaq, 29.03.2010 15:13[!]
bardzo fajny konkurs - brawo dla Renault za pomysł i realizację..
prolim, 29.03.2010 15:36[!]
Gruba sprawa :). Bardzo ciekawe przedsięwzięcie :). Chociaż 500 słów na jakiś temat to niewiele :)
lubczyk, 29.03.2010 15:38[!]
Nie dla Polaków ;]
sasza82, 29.03.2010 16:38[!]
Cambridge kobitka skończyła...musi mieć głowę nie od parady ;)
Galvan, 29.03.2010 16:41[!]
Haha, szkoda, że nie dla Polaków. Teraz to polski inżynier ma naprawdę małą szansę na dostanie się do F1- cud.
Matti, 29.03.2010 16:52[!]
Ale w Chechach można. Teraz pozostaje jedynie jakiś program wymiany studentów dla najlepszych, wyjazd za granicę (Niemcy, Anglia, etc) i wtedy próbowanie swoich sił w tym konkursie.
pawel92setter, 29.03.2010 16:59[!]
Na szczęście F1 to nie jest jedyna seria wyścigowa na świecie ;)
krecik705, 29.03.2010 19:28[!]
Nie mówcie, że Polacy nie mają jakichkolwiek szans. We wrześniu lub w październiku był wywiad z jednym z pracowników zespołu "Brawn GP". Polak jak widać ma szanse. Dodam, że osoba o której mówię ukończyła Wydział Samochodów i Maszyn Roboczych Politechniki Warszawskiej, a ta uczelnia ma dobrą opinię w Europie. Nie przesądzajcie losu z góry. Może to będzie ktoś z nas :P
jednooki_cyklop, 29.03.2010 19:47[!]
Z tego co wiem także w Renault pracuje jakiś Polak, i wcale nie chodzi mi tu o Kubicę ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca