F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

13.05.2024

Piastri: Wygrana Norrisa daje nam pozytywne znaki

Zespoły popierają rozszerzenie punktowanej strefy

Ferrari potwierdza zatrudnienie Jerome'a D'Ambrosio i Loica Serry

"Bo nie jest Hiszpanem". Czy Alonso ma powody do narzekania?

11.05.2024

Magnussen: Za opiekę nad dziećmi odpowiadam w domu

F1-Insider: Ocon i Gasly chcą odejść z Alpine po sezonie 2024

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Renault prawdopodobnie wprowadzi kanał F na GP Belgii

"Wprowadzenie kanału F będzie zależało od mocy produkcyjnych i harmonogramu".
Marek Roczniak, 14 lipca 2010, wyświetlenia: 3216<< | lista | T- | T+ | >>
Szef Renault F1 Team – Eric Boullier powiedział w podsumowaniu ostatniego wyścigu, że francuski zespół cały czas pracuje nad własną wersją systemu wygaszania tylnego skrzydła i chce go użyć na szybkim torze Spa-Francorchamps pod koniec sierpnia.

„Druga część sezonu będzie kluczowa dla wykazania, gdzie dokładnie znajdujemy się pod względem tempa i czy możemy wyciągnąć najlepsze osiągi z samochodu, aby zdobyć więcej miejsc na podium” – powiedział Boullier.

„Mamy w zanadrzu trochę dobrych usprawnień przygotowywanych na 2-4 nadchodzące wyścigi. Naturalnie będzie kilka specyficznych torów, jak Singapur, Monza czy Budapeszt, gdzie będziemy mieli odpowiednie pakiety aerodynamiczne, ale nadal mamy w przygotowaniu nowe rozwiązania, jak choćby kanał F, zatem końcówka sezonu zapowiada się całkiem obiecująco. W rzeczy samej nie mogę się doczekać, kiedy zamontujemy to wszystko w samochodzie!”

„Wprowadzenie kanału F będzie zależało od mocy produkcyjnych i harmonogramu. Obecnie mamy zatwierdzony dobry pakiet, a ponieważ Budapeszt jest torem wymagającym dużego docisku aerodynamicznego, to tam nie będziemy tego potrzebowali. Być może uda się to wprowadzić wcześniej, ale najprawdopodobniej nastąpi to po Grand Prix Węgier”.

Źródło: Planet-F1.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.04.2024  Autosport: Renault rozważa sprzedaż zespołu Alpine
21.03.2024  Jordan: Renault mogło już zadecydować o wycofaniu się z F1
07.03.2024  Famin: Wiemy, że nasza obecna forma jest nieackeptowalna
19.01.2024  Famin: Renault pozostaje gotowe na wznowienie rozmów z Andrettim
11.01.2024  Szafnauer: Zespoły złamały dżentelmeńską umowę
Tagi:
Boullier E.
Renault

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Sgt Pepper, 14.07.2010 14:35[!]
too late :( powinien być już od przynajmniej 1-2 wyścigów w użyciu...
sneer, 14.07.2010 15:13[!]
Po co? I tak o tytuł już nie powalczą, jedyne co mogą zrobić to wyprzedzić Merca. Z dobrej strony już się pokazali. Czas skupić się na przyszłym sezonie.
SoBcZaK, 14.07.2010 15:55[!]
sneer powinno się wyciągać ile wlezie i tym samym mieć już przetestowane i sprawdzone pewne rozwiązania na przyszłość i nie testowanie kanału F było by porażką.
Ferrarif1, 14.07.2010 16:01[!]
Sobczak kanału F w przyszłym roku niema po co testować na przyszłość
virescens, 14.07.2010 17:03[!]
Nie ma sensu tylko kopiować rozwiązań konkurentów.
Za to jest zasadne skopiowanie i ulepszenie rozwiązania
Mam nadzieję że właśnie tym spowodowana jest ta zwłoka.
buczu, 14.07.2010 17:57[!]
I oby zadziałał od razu, bo Spa Monza bez tego kanału mogą być bardzo ciężkie.
SoBcZaK, 14.07.2010 20:08[!]
Jest czy nie ma jakby tak każdy nieco słabszy zespół myślał to by nie wiem co mieli sobie testować... trzeba cisnąc z pakietu do końca a nie co roku w połowie seoznu odpuszczać na rzecz przyszłego i tak samo w sumie kończyć bo w sumei tak jest od kilku lat z Renault...
kumien, 14.07.2010 20:47[!]
Racja. Lepiej z nim jeździć niż cały czas testować. Przez Kubek już odstaje od Merca znacznie :/
cravenciak, 14.07.2010 23:15[!]
kumien, lubię jak ludzie takie bzdury opowiadają.
Maly-boy, 14.07.2010 23:31[!]
widzę ,że tu prawdziwi specjaliści się marnują ! niektórzy to powinni swoje CV wysłać do Renault bo widać tam niekompetentni ludzie pracują i nie mają pojęcia o rozwijaniu bolidu
christoff.w, 15.07.2010 18:28[!]
Nie,nie,nie! Niech kanal F jak najszybciej wprowadzaja i wygrywaja kazdy kolejny wyscig to i Mclarena z RBR moze jeszcze doscigna a nie skupiac sie na przyszlorocznym sezonie ,bo tak to mozna co roku i w nieskonczonosc.Obie rzeczy naraz niech robia jesli to tylko mozliwe?
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca