F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Renault zachwycone wydajnością kanału F

Francuzi chcą dzięki niemu pokonać Mercedesa w walce o 4 miejsce.
Paweł Zając, 30 sierpnia 2010, wyświetlenia: 6737<< | lista | T- | T+ | >>
Szef zespołu Renault uważa, że sukces kanału F był odpowiedzialny za wzrost osiągów bolidu, dzięki którym Robert Kubica mógł ukończyć wczorajszy wyścig na podium. Polak znalazł się na drugim miejscu po kolizji Sebastiana Vettela z Jensonem Buttonem, jednak spadł za Marka Webbera na trzecie miejsce po błędzie w boksach.

Mimo to Eric Boullier wciąż jest zachwycony wynikiem i tempem samochodu, które pozwoliło na walkę z czołowymi kierowcami. „Jestem całkiem pewny, że więcej niż połowa wzrostu naszych osiągów to wynik wprowadzenia kanału F” – powiedział Francuz magazynowi AUTOSPORT.

„Muszę podziękować zespołowi, ponieważ wszyscy byli zaskoczeni, że zamontowany przez nas kanał F od razu zadziałał, odzwierciedlając tym samym nasze symulacje. To duży krok naprzód. Zmuszenie dmuchanego dyfuzora do odpowiedniej pracy było wyzwaniem i zajęło nam kilka wyścigów. To dlatego wyglądało, że nie poprawiamy się zbytnio. Kanał F jest jasnym krokiem w przód, teraz dysponujemy takimi samym środkami jak reszta stawki. Przyjemnie jest widzieć, że nasz samochód dorównuje tempem reszcie”.

Boullier jest również przekonany, że Renault może wyprzedzić Mercedesa w walce o czwarte miejsce w klasyfikacji konstruktorów. „Byłbym bardzo zadowolony, gdyby udało nam się zdobyć jeszcze więcej podiów. To zdecydowanie realistyczne, biorąc pod uwagę nasze osiągi. Jasnym jest, że nasze oczekiwania są teraz odrobinę wyższe i na pewno musimy zdobyć to czwarte miejsce”.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.04.2024  Autosport: Renault rozważa sprzedaż zespołu Alpine
21.03.2024  Jordan: Renault mogło już zadecydować o wycofaniu się z F1
07.03.2024  Famin: Wiemy, że nasza obecna forma jest nieackeptowalna
19.01.2024  Famin: Renault pozostaje gotowe na wznowienie rozmów z Andrettim
11.01.2024  Szafnauer: Zespoły złamały dżentelmeńską umowę
Tagi:
Kubica R.
Boullier E.
Renault

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
oligator, 31.08.2010 10:10[!]
@gnt3c

projektanktom renault brakuje pomyslow? A lata 2004-2006? A mass dumper? A turbo dawnymi laty? Dmuchany dyfuzor tez wtedy wymyslono, tez w renault. Newey tylko sobie przypomnial ze wtedy tak robiono na silnikach turbo, i przystosowal ten pomysl do podwojnego dyfuzora i aktualnych silnikow...
SkC, 31.08.2010 12:55[!]
@Czechoslowak Nie pamiętasz już wczesne prace BMW nad sezonem 2009,bylo jeszcze wiecej zmian. A jak się skończyło wszyscy wiemy, do połowy sezonu R29(rozwijane niby krócej niż F1.09) było szybsze i Alonso praktycznie regularnie punktował. Ale trzeba pamiętać że nie tylko Renault rozwija bolid do końca, RBR,McLaren,Ferrari też, z czołowki tylko Merc dał sobie spokój, zobaczymy jak na tym wyjdzie za rok...
TheStig, 31.08.2010 23:11[!]
Bolid zaprezentował się świetnie. Co do Kubicy to kwal był dobry, ale wyścig wyjątkowo kiepsko. Ładnie obronił pozycję w pierwszym zakręcie, ale później już było tylko gorzej: pozwolił się wyprzedzić Buttonowi z uszkodzonym skrzydłem oraz Vettelowi w banalny sposób, a potem jeszcze zagapił się na kierownicę...ehh..ale każdy może mieć gorszy dzień.
Gdyby Button go nie wyprzedził to pewnie utrzymał by się za Hamiltonem i sprawy mogłyby się potoczyć inaczej gdy Hamilton wyjechał na żwirek :).
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca