F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

10.05.2024

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Maldonado podpisał już kontrakt z Williamsem?

Firma PDVSA za kokpit dla Wenezuelczyka zapłaciła podobno 15 milionów euro.
Marek Roczniak, 20 pa?dziernika 2010, wyświetlenia: 3535<< | lista | T- | T+ | >>
Południowoamerykański magazyn elektroniczny Warm Up twierdzi, że Pastor Maldonado podpisał już kontrakt z zespołem Williams na starty u boku Rubensa Barrichello w sezonie 2011.

Umowa została ponoć zawarta w drugim tygodniu października w Caracas w obecności przedstawicieli władz zespołu z Grove oraz firmy Petróleos de Venezuela (PDVSA), która jest głównym sponsorem tegorocznego mistrza serii GP2.

Zdaniem brazylijskiej publikacji powodem, dla którego Williams miał zrezygnować z dalszych usług debiutanta Nico Hulkenberga jest prawdopodobna utrata aż czterech sponsorów po zakończeniu obecnego sezonu: RBS, Philips, AirAsia i McGregor. PDVSA za kokpit dla Maldonado ma zapłacić 15 milionów euro, co powinno w znacznym stopniu załatać dziurę budżetową Williamsa.

Brytyjska stajnia nie skomentowała jeszcze tych doniesień.

Źródło: Motorsport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
27.05.2020  Maldonado spodziewa się napięć w Ferrari
05.09.2019  Maldonado: Spodziewałem się podpisania kontraktu z Ferrari
13.12.2016  Maldonado nadal pracuje nad powrotem do Formuły 1
12.08.2016  Maldonado bliski powrotu do startów w wyścigach
13.07.2016  Maldonado celuje w "bardzo dobry" wyścigowy fotel w F1
Tagi:
Williams
Hulkenberg N.
Maldonado P.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
mbg, 20.10.2010 14:44[!]
szkoda by było Hulka. Pamiętamy że w GP2 w ART Hulk zdobył majstra a Pastor skończył na szóstym. Oczywiści wyniki z tamtego sezonu są mało miarodajne ze względu na słabą współpracę Pastora z inżynierami. Gdyby w 2008 jeżdżąc dla PiquetGP Pastor dowiózł spore punkty w wyścigu gdzie zdobył PP (Catalonya) i parę innych pechowych sytuacji to Maldonado byłby majstrem a tak skończył niedaleko za Grosjeanem, di Grassim, Senną i Pantano. Taka mała retrospekcjia co by było gdyby? :)

W takim układzie "Fake Nico" mógłby zostać rezerwowym w MercedesGP, nie wiadomo jak się to wszystko z Szumim potoczy. ;)
Ducsen, 20.10.2010 15:04[!]
Hulk spokojnie gdzieś się załapie, tyle że raczej na testera. Może Merc, może Ferka?
yaper, 20.10.2010 15:35[!]
15 baniek, szykuje się drugi Petrov, hehe :D

Szkoda Hulkenberga, bo w swoim drugim roku startów mógłby pokazać swoją prawdziwą szybkość. Ten sezon to dla młodego Niemca swoisty chrzest bojowy, a miał w nim kilka ciekawych występów jak i parę wybitnie nieudanych aka Monza. Jeśli rzeczywiście Williams już z niego zrezygnował to ciężko mu będzie znaleźć miejsce na przyszły sezon. Być może nadal zostanie z Willem w charakterze 3-go kierowcy. Niestety, wszystko rozbija się o kasę. Williams to biedny team, którego wartość to zaledwie 160 baniek zielonych. Zatem te 15 to spory zastrzyk, zważywszy na odejście aż 4 wielkich sponsorów pokroju Philipsa i RBS.
Simi, 20.10.2010 15:40[!]
Jeśli faktycznie zapłaci 15 baniek, to Hulkenberg może powiedzieć tylko "do widzenia".

Szczerze mówiąc, liczę na to, że powyższy news jest prawdziwy. Myślę, że Pastorowi Maldonado należy się kokpit bolidu Formuły 1.
Artello96, 20.10.2010 16:02[!]
No ale dlaczego akurat za Hulka? -.-
kidmaciek, 20.10.2010 16:38[!]
Bo jest słabszy od Barrichello, a poza tym jest Niemcem (żart) :)
akkim, 20.10.2010 16:57[!]
Jak to nam potwierdzą - liczę, że w Korei,
zdolni, a bez kasy padną po kolei,
smutne to, żałosne i mnie wściekle mierzi,
szkoda, że ja z biednych, bo też bym pojeździł.

Maraz, może Ty rozumiesz co się teraz dzieje ?
Bo ja nie potrafię i to ni cholerę.
Czy dzisiejsza F1 jest tak bardzo dziwna,
że odchodzą sponsorzy - to już rzecz nagminna.

Wygląda, że to nie jest już sport elitarny,
zaczyna im brakować, czy to już zmierzch marny ?
Nikt nie chce pokazać na bolidzie loga ?
Co się dzisiaj dzieje, skąd w nich taka trwoga ?

Zabronili tytoniom, wierutna głupota,
kto chce to zajara gdy przyjdzie ochota,
i płaciliby na ZESPÓŁ, a nie na drajwera,
który marny, ale ważne, walichę otwiera.

Niestety to kolejny przykład - nie stać prywaciarza,
choć Tu wojna trwała, już nie chcę powtarzać,
najpierw Piotrek wybiera kasę za kierowcę
dzisiaj Hulka golą, jak na hali owcę.
biCampeon, 20.10.2010 17:06[!]
Do czego to doszło; żeby zespół z Wielkiej Trójcy brał kierowcę za pieniądze...
Medoks1, 20.10.2010 17:26[!]
Był już taki jeden, zwał się Kazuki Nakajama.
biCampeon, 20.10.2010 17:32[!]
Ale w tamtym przypadku cała transakcja była bardziej złożona; Kazuki był podopiecznym Toyoty, która zaopatrywała Williamsa w silniki.
buran, 20.10.2010 17:37[!]
Jeśli jest to prawda, to "Mersedes" z miejsca powinien Schumiemu podziękować i brać Hulka.
mkente, 20.10.2010 18:08[!]
@biCampeon
A w tym przypadku Maldonato jest "podopiecznym" PDVSA, które zaopatruje Williamsa w pieniądze;)

A tak na serio, to faktycznie, co to za czasy, żeby taki zespół jak Williams zatrudniał paydrivera (nawet jak utalentowany by nie był). Szkoda, że Hulkenberg prawdopodobnie padł ofiarą takiego systemu. Pozostaje mieć nadzieję, że nie podzieli on losu Grosjeana i nie będzie się ścigał w jakiś podrzędnych seriach typu Auto GP. Dobrą opcją byłoby miejsce w jakimkolwiek zespole, problem w tym, że zostały praktycznie tylko zespoły oczekujące kierowców ze sporym budżetem. Najlepszym wyjściem dla Hulka byłby chyba powrót na pełnym etacie do GP2.
Kamikadze2000, 20.10.2010 18:08[!]
Pora na emeryturę dziadki!!! Młodzi się pchają!!! ;))

@mkente - niby po jakiego grzyba!? Przecież osiągnął w niej wartość największą - tytuł! A więc powrót będzie bez sensu. GP2 to seria juniorska, a nie np. Moto2 w MMŚ, więc to nie wchodzi w grę! Według mnie Mercedes powinien wziąć pod swej skrzydła Hulka. Z Schumim nic już więcej nie osiągną! Szanuje mistrza, ale obiektywnie rzecz biorąc, głupio postąpił, wracając... ;/
Loxley, 20.10.2010 18:25[!]
mercedes weźmie hulka pod swoje skrzydła, szumi pojeździ jeszcze w 2011, a na ten sezon młodego oddelegują do force india za zniżki na silniki. po 2011 stary mistrz się wycofa i zrobi miejsce dla nico ;p
Medoks1, 20.10.2010 18:36[!]
Ptaśki ćwierkają, że oprócz Moldonato zainteresowany ściganiem w zespole z Grove jest Sutil, miałby rzekomo wnieść około 5 baniek zielonych, a raczej jego sponsor Medion.

Czas pokaże czy rzeczywiście wyautowali Nico.
Lolkoski, 20.10.2010 21:17[!]
Wydaje się, że Nico jest perspektywiczny, ale nie będę oceniał Pastora bo on nie startował. Mam tylko nadzieję, że cokolwiek się stanie nie odbije się to na zespole.

A co do problemu poruszonego przez Akkim'a to jak dla mnie F1 poprostu zostaje w tyle za innymi sportami w czasach kiedy telewizor HD kosztuje grosze brak transmisji w HD to kpina, do tego ten sport nie wypromuje się tylko przez powstawanie torów w nowych zakątkach świata. Moim zdaniem potrzeba nowego podejścia jak np. dostępu przez net do oglądania wyścigów, więcej ciekawych programów typu Factory, czy choćby urozmaicenia weekendów wyścigowych - o czym zresztą zespoły zaczynają myśleć. Jak dla mnie to niestety F1 się cofa a nie idzie do przodu więc nie ma co się dziwić, że i sponsorzy znikają. Chyba zbytnio wszyscy skupiają się na poprawie elementów widowiska, a nie całego wizerunku.
akkim, 20.10.2010 21:21[!]
@Lolkoski >>>
Boleśnie smutny, prawdziwy, Twój komentarz.
Czechoslowak, 20.10.2010 22:49[!]
Widzę że kolejne zespoły ze środka stawki biorą przykład z Renaulta :(
Adakar, 21.10.2010 15:25[!]
"Dziura budżetowa" ?

Williams to chyba jedyny zespół ktory ZARABIA na koniec sezonu !

Oni zwyczajnie musieli wypelnić pustke po tych sponsorach nowym ... a że Pastor takiego ma ... jest mistrzem GP2 ... co w tym dziwnego.

Dziwne jest tylko to, że vice mistrz z ubiegłego roku raczej zachowa kokpit i jeździ mizernie, a Nico jako master takowy utraci ... no chyba że pozbędą się Botasa, albo Nico łyknie Virgina ... o zgrozo.
A co z Andy Soczkiem ?
Jędruś, 22.10.2010 16:02[!]
Chłopak nie ma mocnych sponsorów więc prędko w F1 go nie zobaczymy.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca