F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

10.05.2024

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Heidfeld liczy na posadę w Renault lub Force India

Boullier powiedział, że zarówno Heidfeld oraz Sutil mają szanse na jazdę w Renault w sezoie 2011.
Radek Radzewicz/Maraz, 23 pa?dziernika 2010, wyświetlenia: 5202<< | lista | T- | T+ | >>
Nick Heidfeld po obecnym sezonie rozstanie się z zespołem Petera Saubera i pozostanie bez pracy, jednak Niemiec jest coraz częściej wymienianym zawodnikiem w kontekście przenosin do Force India bądź Renault.

Chociaż były partner Roberta Kubicy po pełnieniu roli kierowcy testowego Mercedesa GP oraz producenta opon Pirelli bez wahania zdecydował się podpisać umowę ze stajnią Sauber, to jednak obowiązuje ona tylko do końca obecnego sezonu, gdyż w 2011 roku w drugim kokpicie szwajcarskiego teamu zasiądzie debiutant – Sergio Perez.

Kierowca Saubera wyznał w tym tygodniu w Korei, że na obecną chwilę nie prowadzi z nikim rozmów na temat ewentualnego podpisania nowego kontraktu. Niemiecki zawodnik w ostatnim czasie stał się jednak kandydatem do zastąpienia rozczarowującego Witalija Pietrowa w Renault.

Eric Boullier sugeruje, że decyzja w sprawie ostatecznego składu kierowców zespołu Renault w przyszłym sezonie zostanie podjęta po GP Abu Zabi. Szef francuskiej stajni w wywiadzie dla serwisu Auto Motor and Sport wyjawił, iż zarówno Heidfeld oraz Sutil mają szanse na jazdę w przyszłym sezonie u boku Roberta Kubicy.

W kuluarach Formuły Jeden mówi się o transferze Adriana Sutila do Williamsa lub Renault (zespołom tym Niemiec może zaoferować 5 mln euro w postaci sponsoringu firmy Medion) i wtedy w Force India zwolniłoby się miejsce, co byłoby dobrą wiadomością dla Heidfelda.

Źródło: Motorsport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.06.2021  Berger: Bottas musi odzyskać formę
07.12.2020  Wolff: Bottas nie błyszczał w Grand Prix Sakhiru
26.08.2020  Heidfeld: Pewność siebie Albona została mocno naruszona
10.08.2020  Lehto: Szwarcman jest lepszym kierowcą od Micka Schumachera
10.08.2020  Heidfeld: Sezon 2021 może być świeżym startem dla Vettela
Tagi:
Renault
Force India
Heidfeld N.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Aeromis, 23.10.2010 20:32[!]
Jeśli losy Rosjanina na prawdę jeszcze się warzą, to myślę że to będzie decydujący wyścig. Nowy tor, więc równe szanse, nie będą patrzeć na pozycje Petrova bo wiadomo, pięć oczek w dół na starcie zrobi swoje, będą patrzeć na jego tempo i błędy. Teoretycznie to niby Petrov może zostać, będzie nieco więcej kasy. Jednak przy jednym zawodniku punktującym ciężko w pełni stwierdzić w jakim "momencie rozwoju" jest bolid. Każdy zawodnik ma słabszy dzień, nawet kilka takich w sezonie. Opieranie się tylko na formie Kubicy wcale nie musi być zawsze miarodajne.
Pisałem już o tym, ale przypomnę. Jak dla mnie pozostanie Petrova w Renault jest równoznaczne z regresem bolidu, bo albo się mierzy wysoko, albo musi pogodzić z rzeczywistością, a wygląda ona tak, że Petrov ostatnio obu Williamsom nie daje rady, a sam Williams zmierza po awans na szóste miejsce.
Adakar, 23.10.2010 20:34[!]
Nick znajdzie miejsce za rok. Tego zawodnika od F1 tak szybko nie uda się nikomu oderwać.

To jeden z najlepszych zawodników, pod względem równej solidnej jazdy i dowożenia bolidów do mety. Spójrzcie na jego wyniki w 2006 - 2007 - 2008 - 2009. Ten człowiek to ROBOT ! W tej materii w pozytywnym tego słowa znaczeniu.

Petrov daje ciała, nie wywozi punktów, nawet 20% tego czego Eric się spodziewa. Nick dałby realną szansą na walkę o najwyższe laury w klasyfikacji konstruktorów. Nieważne czy to Kubica czy Nick byłby wyżej (w indywidualnej) ale punkty dla zespołu się liczą.

A z tego co mi się wydaje to oprócz Medionu, sponsorem Adriana, całkiem sporym jest Capri - Sun. Tak tak, "te" soczki w woreczkach
Jędruś, 23.10.2010 21:38[!]
Transwer Sutila z FI do Williamsa jest nieco bezsensowny.

Dlaczego?Bo po pierwsze obecnie to podobne sił w F1 a w przyszłym roku Williams może znaleźć się w dużych kłopotach finansowych.
Zresztą Maldonado prawdopodobnie juz podpisał umowę na przyszły rok i dysponuje większych wsparciem od sponsorów.
Barichello jeździ bardzo dobrze więc uważam, że całkowita zmiana kierowców w Williamsie i tak nie wchodzi w grę.

Co do Heidfelda to może sie i tak stać że zostanie bezrobotnych.Nie ma znaczących sponsorów, a obecnie bez tego w F1 trudno szukać sobie stałego miejsca.
Renault zatrzyma Petrova(bo skoro nie chcieli mistrza świata Kimiego + duży zyski od potencjalnych sponsorów to nie połaszczą się na średniego Heidfelda bez kasy).Heidfeld mógł jeździć dla Renault w 2010, gdyby nie jego zachłanność na kase(proponowali mu 5 mln euro a on chciał tyle co Kubica czyli w okolicach 2x tej sumy).Wybrali Petrova który ściągnął mnóstwo sponsorów i jeszcze bd mieli GP Rosji.
ICEman, 23.10.2010 22:45[!]
z dwójki złego wole Heidfelda
kryzak, 23.10.2010 22:57[!]
Z tymi sponsorami z Rosji to też troche przesadzacie, bo z Rosji kto ich obecnie sponsoruje?
Na pół upadła Lada sztucznie trzymana przy życiu przez rosyjski rząd.
A poza Ladą to z Rosji chyba nikt więcej ich nie sponsoruje.

No, ale i tak wolałbym w przyszłym sezonie widzieć w Renault Witka niz Nicka.
kuba, 24.10.2010 00:26[!]
A stocznia z Wyborga i wódka Flagman to pies ? :P
SirKamil, 24.10.2010 01:08[!]
stocznia to popłuczyny kredytu ojca Witalija a wódka podrzuca drobniaki- 100 tyś za wyścig.
dragoneak, 24.10.2010 02:09[!]
A ja mam bardzo mieszane uczucia.
Z jednej strony nie uwazam Petrova za zlego kierowce. Oczywiscie brakuje mu doswiadczenia. Popelnie wrecz kuriozalne bledy. Lecz jest to jego pierwszy sezon w formule jeden. Mysle, ze wraz z nabytym doswiadczeniem mozemy sie spodziewac rewelacyjnych wyscigow w jego wykonaniu. Bo nie ukrywajmy, chlopak talent ma. Kilka razy w tym sezonie nas zaskoczyl ( np w Turcji ). Poza tym ma rewelacyjne starty. Ja jestem pod wielkim wrazeniem patrzac na jego starty. Poprzedzajac pytania, ktore moga pasc - tak, uwazam, ze na ostatnim wyscigu wystartowal rewelacyjnie. Poza tym pamietajmy o jednej bardzo waznej rzeczy. Petrov ma niesamowicie mocnego partnera w zespole. Ciazy na nim niesamowicie wielka presja. Kazdy go porownuje z Kubica. Oczywistym jest, ze moze to miec wplyw na jego forme.
Ja mu zycze bardzo dobrze i chcialbym zeby pozostal w F1.

A z drugiej strony, tak jak nie lubie Nicka tak uwazam, ze swietnie nadawalby sie do Renault. Nie jest to Niemiecki zespol, wiec Nick nie bylby faworyzowany. A nie zapominajmy, ze jest to swietny kierowca. Nie uwazam, ze kiedys zdobedzie mistrzostwo swiata, ale aktualnie nie ma kierowcy, ktory prezentowalby tak samo rowna forme. Nick jest idealnym kierowca numer 2. Jesli da mu sie dobry bolid, ktorym w qualu bedzie mozna wycisnac dobry czas, jesli bedzie startowal z dobrej pozycji to utrzyma ta pozycje do konca. Nie ryzykuje glupio i w wiekszosci przypadkow te punkty do mety dowiezie. Jest to idealne uzupelnienie Roberta.
Kubica, kierowca blyskotliwy, ktoremu zdarzy sie podjac ryzyko mimo tego, ze skutkiem czasem jest odpadniecie z wyscigu. Dobry kandydat na mistrza. Heidfeld - najrowniejszy kierowca w stawce. Mozna liczyc, ze zawsze dowiezie punkty do mety i stanowi super oparcie dla zespolu.

Poza tym Panowie. Konczy sie sezon F1, teraz pora zainteresowac sie poczynaniami polskich team'ow do Formuly Student :-)
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca