F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

03.05.2024

GP Miami: wyniki kwalifikacji do sprintu

Max Verstappen wygrywa kwalifikacje do sprintu w Miami

Verstappen najszybszy w treningu mimo problemów

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Bottas zaskoczony zmianą inżyniera wyścigowego przed GP Miami

RacingNews365: Williams podjął rozmowy z Adrianem Newey'em

Russell entuzjastycznie nastawiony do rywalizacji z Verstappenem

Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Inżynier wyścigowy Pietrowa ma odejść z Renault po tym sezonie

Mark Slade ma od sezonu 2011 czuwać nad poczynaniami Michaela Schumachera w Mercedesie.
Grzegorz Filiks, 31 pa?dziernika 2010, wyświetlenia: 5308<< | lista | T- | T+ | >>
Mark Slade – obecny inżynier wyścigowy Witalija Pietrowa – ma po obecnym sezonie odejść z zespołu Renault. Magazyn AUTOSPORT poinformował, że Brytyjczyk ma w 2011 roku dołączyć do Mercedesa i czuwać nad poczynaniami Michaela Schumachera.

W związku z tym stajnia Renault rozpoczęła poszukiwania nowego inżyniera wyścigowego. Ogłoszenia w tej sprawie zostaną opublikowane w mediach zajmujących się tą branżą. Francuzi podobno chcą znaleźć wysoce wykwalifikowaną osobę, mającą już doświadczenie w Formule 1. Ekipa z Enstone czeka na zgłoszenia do 11 listopada.

Mark Slade wcześniej w tym sezonie opuścił McLarena, by zostać inżynierem w Renault. Brytyjczyk ma dokończyć rok 2010 współpracując z Pietrowem, a potem zamierza zasilić szeregi Mercedesa, który zgodnie z ostatnimi doniesieniami przeprowadzi restrukturyzację w swoich szeregach w nadziei na odnoszenie znacznie większych sukcesów w następnym sezonie.

Źródło: Confidential-Renault.fr
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.04.2024  Autosport: Renault rozważa sprzedaż zespołu Alpine
21.03.2024  Jordan: Renault mogło już zadecydować o wycofaniu się z F1
07.03.2024  Famin: Wiemy, że nasza obecna forma jest nieackeptowalna
19.01.2024  Famin: Renault pozostaje gotowe na wznowienie rozmów z Andrettim
11.01.2024  Szafnauer: Zespoły złamały dżentelmeńską umowę
Tagi:
Schumacher Mich.
Renault
Pietrow W.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
flow, 31.10.2010 11:42[!]
Zglaszam sie. Jestem wysoce wykwalifikowany i mam doswiadczenie w F1 (2010 od Codemasters)
gogels, 31.10.2010 12:00[!]
Ja mam doświadczenie nabyte w Grand Prix Legends F171, F1SEVEN, F1 1979 mod i F1 1988 mod w rFactorze, nadam się?
buran, 31.10.2010 12:32[!]
Merc chce wywalić Andrew Shovlina? no nie wiem czy jest to rozsądne...
lukizc, 31.10.2010 12:40[!]
Bart, 31.10.2010 13:12[!]
Może nie wywalą, a awansują Shova? Kto wie, co im chodzi po głowie ;)
MinetaUrPIQUET, 31.10.2010 13:44[!]
Ehh, muszę wysłać CV.
prz20, 31.10.2010 13:51[!]
mark mial juz dosc ruskiego :D on tez dobrze wie ze nie ma co sie ludzic ze w przyszlym roku bedzie lepiej w reno
jpslotus72, 31.10.2010 14:02[!]
Ciekawe, że z takim czymś trzeba się ogłaszać - czyżby Renault miał tak słabą opinię, że inaczej nikt się nie zgłosi? Poza tym byłoby łatwiej (albo trudniej) o chętnych, gdyby była jasność co tego, z jakim kierowcą będzie się pracować. Jeśli zostanie Pietrow, to chyba faktycznie trzeba będzie zrobić łapankę na inżynierów...
SirKamil, 31.10.2010 14:06[!]
z takim czymś zdecydowanie nie trzeba się ogłaszać- w F1 ludzie komunikują się telepatycznie.
yaper, 31.10.2010 14:15[!]
Bell, Slade - co by nie mówić, jedni z najbardziej znanych wśród załogi Renault, więc zapewne dobrze opłacalni. Nie chcę siać niepotrzebnego zamieszania, ale czyżby na wierzch wychodziły braki w budżecie Lopeza na przyszły rok? Oby to nie odbiło się na formie przyszłorocznego bolidu, a z tygodnia na tydzień mam ku temu spore obawy. Owszem, odejście tych dwóch person może nie odbić się na formie teamu (Bell mógł się już wypalić), ale nie słychać nic o jakichś spektakularnych przyjściach do Enstone.
jpslotus72, 31.10.2010 14:16[!]
Na telepatii się nie znam, ale zwykle odbywa się to za kulisami i publicznie ogłasza się już gotowe fakty. Wcześniej wypływają co najwyżej jakieś przecieki. Trochę dziwnie będzie brzmiało ogłoszenie: "Zespół F1 poszukuje inżyniera wyścigowego. Wymagania: (wiek, wykształcenie, umiejętności itd.)"...
barteks, 31.10.2010 14:40[!]
Slade nie miał zbyt dużego pola do popisu z Pietrowem...
jpslotus72, 31.10.2010 15:21[!]
A może właśnie praca z takim kierowcą (jak Witia) jest prawdziwym wyzwaniem dla inżyniera... Wymaga cholernie mocnych nerwów i daje sporo adrenaliny :)
SirKamil, 31.10.2010 15:32[!]
"Bell, Slade – co by nie mówić, jedni z najbardziej znanych wśród załogi Renault"

Szczególnie Slade, żywa legenda Renault, w Enstone od kilku miesięcy.

"Na telepatii się nie znam, ale zwykle odbywa się to za kulisami i publicznie ogłasza się już gotowe fakty. Wcześniej wypływają co najwyżej jakieś przecieki."

Przecież to też są przecieki... Przy okazji przejścia Ileya z Ferrari do McLarena czy odwrotnie Fry'a z McLarena do Ferrari nie było ciszej i nie tylko po fakcie. Ogarnijcie się i nie szukajcie dziury w całym. Przepływ kadry to normalna sprawa- szczególnie na poziomie inżynierów torowych. Renault w tym roku ostro zatrudniało- szczególnie specjalistów od aerodynamiki, których zdziesiątkował Briatore- dlatego oglądaliśmy takie "cuda" jak R29.
jpslotus72, 31.10.2010 17:13[!]
@SirKamil - Większość tekstu sformułowana jest jak pewna informacja, a nie przeciek. Słowo "podobno" jest użyte tylko raz - dotyczy kwalifikacji poszukiwanej osoby... Ale może ulegliśmy sile przekonywania autora tekstu?
SirKamil, 31.10.2010 17:16[!]
Przecież to jest tekst z plotkarskiego confidntial-renault, nie z obozu Renault. Nic oficjalnego, autoryzowanego ani nawet potwierdzonego. Nauczymy się ważyć i oceniać źródła.
jpslotus72, 31.10.2010 17:29[!]
Jako źródło informacji o przejściu Slade'a do Mercedesa jest podany AUTOSPORT... Ale zostawmy to - nie ma sensu się chyba dalej spierać w tej sprawie. Przyszłość pokaże, na ile przeciek pochodzi z właściwego źródła.
SirKamil, 31.10.2010 18:10[!]
Nie ważne z jakiego jest jeśli wiadomo, że nie rozgłasza tego Renault. W kontekście twoich wniosków, to bardzo proste.

btw. sam z resztą przyznajesz że jest to nic innego jak "przeciek", czyli zasadniczo wszystko jest jasne.
jpslotus72, 31.10.2010 21:34[!]
OK. Ale zabawmy się na chwilę w "gdybanie". GDYBY przeciek o odejściu Slade'a okazał się prawdą, to Renault powinien przede wszystkim wyjaśnić sprawę drugiego kierowcy na przyszły sezon. Jeśli zostanie Pietrow, to chyba nie będzie łatwo znaleźć dla niego inżyniera z "najwyższej półki". Ale GDYBY drugim kierowcą miał zostać ktoś lepiej sobie radzący na torze (Eddie Jordan powiedział kiedyś na BBC, że nie rozumie, dlaczego Glock w tym roku jeździ w Virginie zamiast w Renaulcie), to może żadne "ogłoszenia" nie będą potrzebne. Wątpię, żeby naprawdę porządny inżynier poszedł w ciemno, niezależnie od kierowcy, którego będzie miał prowadzić.
SirKamil, 31.10.2010 23:04[!]
Trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie jak zdefiniować "inżyniera z najwyższej półki". Jeśli za główne kryterium przyjąć bogactwo CV- doświadczenie, obsługiwanych zawodników- nawet mistrzów- etc. to oczywiście np. Mark Slade jest owym towarem z najwyższych półek, albo taki Jock Clear. Pytanie zasadnicze- dlaczego więc Mark został zmarginalizowany w McLarenie (dlatego od nich odszedł) a Jock z wysokim prawdopodobieństwem nie będzie za rok pracował z Nico Rosbergiem (vide zapowiadane zmiany w Mercedesie) ? Odpowiedź z całą pewnością poprawna brzmieć będzie- to nie jest takie proste. Inżynier wyścigowy jest tak dobry jak dobrze spoi się ze swoim kierowcą. Tutaj nie potrzeba wielkiego nazwiska, wielkich gwiazd inżynierii jak w środowisku np. projektantów. Sama robota jest zaś dobra i raczej poszukiwana. To pożądany wakat.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca