F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

03.05.2024

Verstappen najszybszy w treningu mimo problemów

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Bottas zaskoczony zmianą inżyniera wyścigowego przed GP Miami

RacingNews365: Williams podjął rozmowy z Adrianem Newey'em

Russell entuzjastycznie nastawiony do rywalizacji z Verstappenem

Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Virgin ujawnia, dlaczego w tym sezonie nie będzie korzystał z KERS

Zespół ponadto sprawdzał innowacyjny wydech Renault, ale nie zdecydował się na jego użycie.
Grzegorz Filiks, 8 lutego 2011, wyświetlenia: 2229<< | lista | T- | T+ | >>
Virgin Racing potwierdził, że ich nowy bolid na sezon 2011 nie jest przystosowany do wyposażenia go w system odzyskiwania energii kinetycznej.

Wspomniany zespół, oraz HRT i Team Lotus to trzy jedyne ekipy, które w tym roku nie będą korzystać z KERS. Główny projektant samochodu Virgin – Nick Wirth argumentował decyzję pominięcia tego systemu skupieniem się nad innymi obszarami.

„To urządzenie jest ekstremalnie drogie i ciężkie, a daje około trzy dziesiąte sekundy na jednym okrążeniu – my jesteśmy trzy sekundy z tyłu” – wyjaśnił Brytyjczyk podczas wczorajszej prezentacji MVR-02 w Londynie.

Również kierowca stajni Virgin – Timo Glock przyznał, że jego ekipa nie nastawia się w tym sezonie na walkę z czołówką. „Realistycznie patrząc nie da się nadrobić trzech czy czterech sekund w ciągu jednej zimy, ale mamy nadzieję być bliżej zespołów ze środka stawki” – stwierdził Niemiec.

Zdaniem Wirtha ekipa projektantów tym razem skupiła się na uczynieniu bolidu niezawodnym, ponieważ hydraulika była w zeszłym roku piętą achillesową ich konstrukcji. Wyznał on także, że Virgin sprawdzał umiejscowienie końcówek wydechu z przodu na komputerowych symulacjach, lecz ostatecznie zdecydował się na bezpieczniejsze standardowe rozwiązanie.

„Rozumiemy, dlaczego Renault zamontowało go w tym miejscu, ale jeśli chcesz postąpić podobnie, to musisz być stajnią równą im pod względem finansowym oraz mieć podobne zasoby ludzkie i techniczne. Tak więc jesteśmy zadowoleni z naszego rozwiązania”. – cytują Wirtha niemieckie gazety.

Glock w rozmowie z Auto Motor und Sport potwierdził słowa swojego przedmówcy: „W przeciwieństwie do naszych rywali nie możemy sobie pozwolić na tak radykalne rozwiązania”. Niemiec z uśmiechem dodał, że tym razem zbiornik paliwa w jego aucie będzie wystarczająco pojemny. „To już się nam drugi raz nie przydarzy” – powiedział 28-latek. „Tym razem nasz zbiornik jest zbyt duży!”

Źródło: motorsport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.01.2012  Symonds: Ubiegłoroczny bolid był lepszy niż się wydawało
01.01.2012  Marussia zaprezentowała nowe logo
11.12.2011  Booth: Symonds gorąco wspiera prace Virgin Racing
27.11.2011  Charles Pic kierowcą Marussi w sezonie 2012
17.11.2011  Glock żartuje z Pica
Tagi:
Virgin

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Sanki, 08.02.2011 11:49[!]
Do tego zbyt dużego zbiornika, to tak mi się przypomniało jak Coulthard jechał w SPA :D Wszyscy się śmiali, że jeszcze kanister miał na kolanach ;d
Adakar, 08.02.2011 11:59[!]
tak, teraz zbiornik jest ok ale może o czymś innym zapomnieli co wyjdzie na pierwszych 3 wyścigach ... ;-)
jpslotus72, 08.02.2011 15:14[!]
"Chcemy zdobyć punkty w pierwszych wyścigach i potem opierać na tym naszą dalszą pracę" - jeszcze wczoraj zapowiadał Timo. Dzisiejsze jego słowa - "Realistycznie patrząc nie da się nadrobić trzech czy czterech sekund w ciągu jednej zimy" - prezentują chyba rzeczywiście bardziej realistyczne spojrzenie...
A tak w ogóle - Timo, co ty robisz drugi rok w takim zespole?!
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca