F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

10.05.2024

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Lotus Renault GP po treningach: Dzień pełen wydarzeń

James Allison wypowiada się na temat wyzwań, z którymi zespół zmagał się dzisiaj na Sepang.
Inf. prasowa, 8 kwietnia 2011, wyświetlenia: 2445<< | lista | T- | T+ | >>
James Allison wypowiada się na temat wyzwań, z którymi zespół Lotus Renault GP zmagał się dzisiaj na Sepang, a także oczekuje na jutrzejszy wielki dzień.

James, dzień obfitował w całkiem sporo wydarzeń – czy możesz podsumować co dzisiaj dowiedzieliśmy się w trakcie dwóch sesji?

„Cóż, nie udało nam się dowiedzieć zbyt wiele na temat prowadzenia czy ustawień bolidu, ponieważ spędziliśmy dużo czasu w garażu po dwóch nieoczekiwanych i niepożądanych awariach kolumn zawieszenia. Obie uległy awarii w takich samych okolicznościach, obie podczas dohamowania i obie niemal w identycznym miejscu uległy pęknięciu.

Zobaczenie czegoś takiego było bardzo zaskakujące, ponieważ wiedzieliśmy, że na tym torze nie ma zbyt dużych sił oddziałujących na bolid i wiedzieliśmy, że przejechaliśmy bez żadnych problemów wiele tysięcy kilometrów na takiej konstrukcji przed sezonem oraz podczas pierwszego wyścigu. Musieliśmy więc pomyśleć nad tym, co się stało i bardzo szybko było jasne, że kolumny zawieszenia, które uległy awarii, pochodziły z innej partii produkcyjnej niż te, które dotychczas wykorzystywaliśmy w tym roku. Podejrzenia dosyć szybko skierowaliśmy na materiał, lecz dmuchając na zimne, chcieliśmy sprawdzić również inne liczne elementy. W końcu zostaliśmy zmuszeni do stwierdzenia, że materiał z drugiej partii kolumn zawieszenia był niższej jakości, więc w drugiej części popołudnia wykorzystywaliśmy bezproblemowo kolumny zawieszenia z innej partii produkcyjnej”
.

Co dowiedzieliście się dzisiaj o oponach, a szczególnie o miękkim ogumieniu?

„Podobnie jak Melbourne, widzimy znaczne różnice osiągów pomiędzy twardymi i miękkimi oponami – dobrze ponad sekundę, a nawet dwie. Widzimy również, że degradacja opon jest podobna jak przed sezonem – dosyć duża – znacznie większa niż w Melbourne. Jednakże, mając bardzo ograniczone możliwości ustawienia bolidu i z powodu nieosiągnięcia szczególnie idealnego balansu, degradacja w naszym przypadku była mniej dobra niż ta, do której byliśmy przyzwyczajeni. Im lepiej bolid jest zbalansowany, tym lepiej jedzie na swoich oponach”.

Kiedy rozmawialiśmy w Melbourne, wspomniałeś, że będzie pewien pakiet usprawnień w bolidzie na ten wyścig. Możesz powiedzieć nam coś więcej na ten temat?

„Cóż, korzystaliśmy dzisiaj ze wszystkiego, przeważnie bez problemów, chociaż oba nasze przednie skrzydła doznały pewnych uszkodzeń, kiedy zmagaliśmy się z porannymi problemami. Niemniej jednak, mieliśmy zapasowe części, które wykorzystaliśmy w kolejnej sesji. Ogólnie rzecz biorąc, mamy nowe dodatki w bolidach i wygląda na to, że sprawują się zgodnie z oczekiwaniami”.

Co do jutrzejszego dnia, będziesz liczyć na poprawę. Jakie są Twoje oczekiwania przed trzecim treningiem, a później przed kwalifikacjami?

„Mam nadzieję, że zrobimy krok naprzód w porównaniu z kwalifikacjami w Melbourne i będziemy mieć oba nasze bolidy w najlepszej dziesiątce i oba bolidy będą walczyć o solidną liczbę punktów w wyścigu”.

Źródło: Informacja prasowa lotusrenaultgp.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.04.2024  Autosport: Renault rozważa sprzedaż zespołu Alpine
21.03.2024  Jordan: Renault mogło już zadecydować o wycofaniu się z F1
07.03.2024  Famin: Wiemy, że nasza obecna forma jest nieackeptowalna
19.01.2024  Famin: Renault pozostaje gotowe na wznowienie rozmów z Andrettim
11.01.2024  Szafnauer: Zespoły złamały dżentelmeńską umowę
Tagi:
Renault

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
jpslotus72, 08.04.2011 19:02[!]
Mam nadzieję, że Renault nie przygotowuje powtórki z Buemiego (Chiny 2010).
Fakir, 08.04.2011 20:21[!]
Też mam taką nadzieję. Jednak myślę,że nie są na tyle nierozgarnięci co inżynierowie STR :D
christoff.w, 08.04.2011 21:52[!]
jutrzejszy wielki dzień? A co to za "wielki" dzien ma byc?
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca