F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

04.05.2024

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Newey: Nie wiem co mnie dalej czeka w Formule 1

Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024

Ricciardo: Od początku czułem, że stać mnie na mocny wynik

Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

03.05.2024

GP Miami: wyniki kwalifikacji do sprintu

Max Verstappen wygrywa kwalifikacje do sprintu w Miami

Verstappen najszybszy w treningu mimo problemów

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Bottas zaskoczony zmianą inżyniera wyścigowego przed GP Miami

RacingNews365: Williams podjął rozmowy z Adrianem Newey'em

Russell entuzjastycznie nastawiony do rywalizacji z Verstappenem

Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Ferrari dokona oceny sytuacji przed przerwą wakacyjną

Fernando Alonso: "Przede wszystkim musimy poprawić się na Silverstone".
Bartosz Orłowski, 31 maja 2011, wyświetlenia: 2360<< | lista | T- | T+ | >>
Zespół Ferrari może zacząć koncentrować się na sezonie 2012, jeśli osiągi będą dalej takie, jak we wcześniejszych wyścigach w tym roku. Po druzgoczących osiągach podczas wyścigu o GP Hiszpanii, tor w Monako znacznie bardziej odpowiadał bolidowi F150º Italia i Fernando Alonso zajął drugą pozycję.

Hiszpan przyznał jednak , że Sebastian Vettel, który wygrał pięć z sześciu rozegranych w tym roku wyścigów jest prawie pewniakiem, jeśli chodzi o mistrzostwo kierowców w 2011 roku. „Nie poddajemy się” – stwierdził szef zespołu Stefano Domenicali w wywiadzie dla La Gazzetta dello Sport.

Podczas kolejnych dwóch rund – w Montrealu i Walencji, samochody będą miały do dyspozycji supermiękkie opony – te same, które przyczyniły się do dobrej dyspozycji Ferrari w Monaco. „Sytuacja w obu klasyfikacjach mistrzostw staje się coraz bardziej trudna, ale przed nami dwa wyścigi, w których – przynajmniej na papierze -powinniśmy być konkurencyjni. Później, jeszcze przed przerwą wakacyjną, dokonamy oceny” – dodał Domenicali.

Przedtem jednak pojawią się nowe części na przyszłotygodniowy wyścig w Kanadzie, a następnie kolejny znaczący krok w pierwszej części lipca. „Rozmawiałem z inżynierami o nowych częściach, jakie będziemy mieli w Montrealu, jednak przede wszystkim musimy poprawić się na Silverstone; torze wymagającym dużej przyczepności aerodynamicznej” – powiedział Alonso. „Tam tak naprawdę zobaczymy, jak ułoży się dla nas ten sezon”.

Źródło: onestopstrategy.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
03.05.2024  Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em
01.05.2024  LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami
01.05.2024  Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami
01.05.2024  LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie
29.04.2024  Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem
Tagi:
Alonso F.
Ferrari

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
YAHoO, 31.05.2011 21:02[!]
Czyli jak do Silverstone nie będzie znaczącej poprawy to porzucają rozwój i skupią się na przyszłym sezonie - szkoda tylko, że póki co takie porzucanie rozwoju nie przyniosło im jeszcze pożądanego efektu w następnych sezonach...
Huckleberry, 31.05.2011 21:11[!]
Na papierze to Ferrari powinno zniszczyć producenta słodzonych napojów ;)
Ale jak się okazuje to co było najmocniejszą stroną Ferrari czyli innowacje jakoś już nie kładzie rywali na łopatki...
kabans, 31.05.2011 21:51[!]
w sezonie 2009 obeszli przepisy i wymyślili dmuchany dyfuzor w sezonie 2010 i 2011 są używane dmuchane dyfuzory, które można traktować jako ruchome części aero bo docisk się pojawia się i znika nie tylko wraz z malejącym bądź rosnącym oporem powietrza. Ciekawe gdzie byłby red bull bez tego rozwiązania albo brawn gp?

v
F288GTO, 01.06.2011 00:01[!]
Ferrari zniszczyłoby i zdeptało Red Bulla w nieograniczonej rywalizacji. Obecnie wystarczy mieć świetnych aerodynamików i bardzo dobre zaplecze w tym temacie. Ciekawe czy Red Bull byłby w stanie wyprodukować swój silnik jeżeli nie są w stanie poradzić sobie nawet z kupnym KERSem? Chciałbym żeby oprócz aerodynamiki zespoły rozwijały również silniki. Albo w takim razie zamroźmy aerodynamikę i zacznijmy rozwijać silniki w takim stopniu jak dzisiaj aero? Niech każdy sobie pomyśli gdzie w takiej sytuacji będzie producent napojów i o co będzie walczył? Sytuacja dzisiaj jest taka a nie inna i Red Bull się w nią idealnie wstrzelił. Może i nie jestem obiektywny w tej kwestii ale prawda jest taka że zespoły fabryczne są dla mnie najważniejsze, one stworzyły F1 i cudownie jest patrzeć jak to się przełożyło na drogowe pojazdy. Żeby chociaż Red Bull produkował np. lekkie samoloty, a tak ta wspaniała aerodynamika służy jedynie "marketingowym pierdołom" bo przecież nie wyprodukują superaerodynamicznej puszki bo po co to komu... Takie moje subiektywne zdanie na temat obecnego rozkładu sił i niemocy jednego z najsłynniejszych producentów samochodów.
Huckleberry, 01.06.2011 09:35[!]
@F288GTO - masz dużo racji, ale jeśliby zamrozili aero to RBR przesunie środki na to co akurat można rozwijać i zatrudni odpowiednią osobę od tego co trzeba. Kłania się po prostu zarządzanie firmą. A to Red Bull dopracował do perfekcji i dlatego wygrywa. Wygrywa również na polu sprzedaży napojów energetycznych z tego samego powodu.
F288GTO, 01.06.2011 13:39[!]
Nie chciałbym zamrożenia aero a ograniczenia jego rozwoju. Ważne żeby silniki miały tak samo zielone światło na rozwój jak aerodynamika. Na pewno RBR zmieniłby swoje zarządzanie jak każdy inny zespół. Chodzi o to żeby szanse były wyrównane i żeby np Ferrari oraz inni producenci silników również mogli pokazać co potrafią. Wg mnie Red Bull nie pokonałby Ferrari w wojnie silnikowej ale jak byłoby naprawdę to się nie dowiemy (przynajmniej na razie). ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca