F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

04.05.2024

Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024

Ricciardo: Od początku czułem, że stać mnie na mocny wynik

Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

03.05.2024

GP Miami: wyniki kwalifikacji do sprintu

Max Verstappen wygrywa kwalifikacje do sprintu w Miami

Verstappen najszybszy w treningu mimo problemów

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Bottas zaskoczony zmianą inżyniera wyścigowego przed GP Miami

RacingNews365: Williams podjął rozmowy z Adrianem Newey'em

Russell entuzjastycznie nastawiony do rywalizacji z Verstappenem

Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Boullier: Nasze więzi z Grupą Lotus mocniejsze niż kiedykolwiek

Szef LRGP zdementował też plotki, które pojawiły się podczas weekendu w Monako.
Łukasz Godula, 31 maja 2011, wyświetlenia: 2728<< | lista | T- | T+ | >>
Zespół Renault twierdzi, że ich współpraca z Grupą Lotus, która obejmuje sponsoring tytularny jest solidniejsza, niż kiedykolwiek przedtem – pomimo tego, że ich rywal może zachować nazwę Team Lotus.

Grupa Lotus próbowała zabronić ekipie Team Lotus używania tej nazwy w F1, jednak brytyjski sąd nie zaakceptował ich roszczeń. Sprawa najprawdopodobniej zostanie poddana apelacji. Pomimo tego, że to oznacza obecność dwóch „Lotusów” w F1, to szef LRGP – Eric Boullier sądzi, że sprawy sądowe jedynie wzmocniły ich sponsorskie zobowiązania na przyszłość.

„Dla nas nic się nie zmieniło, co jest bardzo dobre” – powiedział Boullier w wywiadzie dla serwisu Autosport na temat wyników rozprawy sądowej w odniesieniu do Renault. „Właściwie to wzmocniło nasze partnerstwo. Sprawa ta dotyczy tylko Team Lotus i Lotusa, nawet jeśli się mówi, że sięga to dalej. Nie chcę się w to mieszać, ponieważ to nie moja rzecz”.

Dodał: „Co do mojej działki to jasne jest to, że pewna część nieporozumienia i zakłopotania została wyjaśniona. Dzięki temu zaangażowanie Lotus Cars i Protona w naszą firmę zdecydowanie wzmocniło się. Mamy umowę sponsorską podpisaną na siedem lat, obejmującą sponsoring tytularny, co daje dużą ilość pieniędzy i jest to najlepsze, co mogliśmy sobie wymarzyć”.

Boullier zdementował też plotki, które pojawiły się podczas weekendu w Monako, jakoby zespół Renault borykał się z kłopotami finansowymi i zalegał z płatnościami swojej firmie-matce, koncernowi Renault. „To bardzo zabawne, jak powstają takie historie i stale wracają” – powiedział Francuz. „Może to nie przypadek, jednak w Monako była część starej gwardii Renault i może to oni rozsiewają plotki na własną rękę”.

„Jak w każdym biznesie, mamy pewne pożyczki i nasze własne inwestycje, jednak nie mamy żadnego debetu w tym roku. Mamy wieloletni kontrakt ze specjalną umową pomiędzy nami i Renault, tak jak w sytuacji, gdy spłaca się hipotekę. Mamy kilka oczekujących płatności pożyczki w przyszłości, jednak dotyczy się to przyszłości, nie tego roku. Nie mamy absolutnie żadnych problemów. Wszystko jest dobrze, wręcz bardzo dobrze”.

Autosport twierdzi, że właściciele Renault – Genii Capital zabezpieczyli kupno ostatnich 25% akcji Renault w wieloletniej pożyczce od francuskiego producenta aut, która wymaga spłatę 5 milionów euro w tym roku, 6 milionów w 2012 i 7 milionów w 2013.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.04.2024  Autosport: Renault rozważa sprzedaż zespołu Alpine
21.03.2024  Jordan: Renault mogło już zadecydować o wycofaniu się z F1
07.03.2024  Famin: Wiemy, że nasza obecna forma jest nieackeptowalna
19.01.2024  Famin: Renault pozostaje gotowe na wznowienie rozmów z Andrettim
11.01.2024  Szafnauer: Zespoły złamały dżentelmeńską umowę
Tagi:
Boullier E.
Renault

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rentonB, 31.05.2011 18:23[!]
Czyzby dostali kase o ktora tak prosili ?
Markus, 31.05.2011 18:25[!]
@rentonB
Dokładnie to miałem na myśli gdy przeczytałem tytuł newsa ;)
SirKamil, 31.05.2011 18:51[!]
nie prosi o żadną kasę.
Anderis, 31.05.2011 19:53[!]
Dziwne i niepokojące by było, gdyby te więzi były słabsze, niż kiedykolwiek, skoro partnerstwo trwa jak narazie tak krótko.
mbwrobel, 31.05.2011 23:37[!]
Po pierwsze: Obecny Renault nigdy nie był tak blisko Lotusa, więc nie dziwota.
Po drugie: Bez fabrycznegowsparcia Renault (czego jeszcze będą żałować) są nikim, więc promują się, jak mogą (jak nie mogą, to też się promują).
Po trzecie: Nick(t) jeździ na poziomie ucznia Pietrowa, więc team jest w czterech literach. Aż mi ich żal. Oby tylko Robert miał do czego wracać.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca